Ei kannata lotrata liian kauaa kuolleessa meressä. Nimikin sen jo kertoo
Kuolleen meren vesi on myrkyllistä
14
292
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kerran käynyt. Toiste en mene.
- Anonyymi
Ei ole myrkyllistä.
- Anonyymi
On myrkyllistä
- Anonyymi
Ei niin, sitä voi huoletta juoda.
- Anonyymi
Mutta kukas tietää mistä Viinikan ja Nekalan välissä sijaitseva lampi on saanut nimen Pahalampi?.
- Anonyymi
Eikös tuo ole ollut perustapa nimetä rajoja? Tiedän ainakin pahakorpi, pahavuori, pahasuo jne.. toimineet jonkinlaisina luonnollisina rajoina paikkojen välillä. Pahaksi se on nimetty luultavasti eri ihmisryhmien välisten tappelujen vuoksi - kyseinen paikka siis ollut paha, koska sieltä tullut pukareita.
- Anonyymi
Paha eli paska- tai paskolampi. Umpeen kasvanut lampi, josta ei ole mihinkään.
- Anonyymi
Kuolemaa ei ole, kun uskoo Jeesukseen.
- Anonyymi
Kyllä on, miksi valehtelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on, miksi valehtelet?
Usko Jeesukseen tuo iankaikkisen elämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko Jeesukseen tuo iankaikkisen elämän.
Ei tuo, miksi valehtelet?
- Anonyymi
Jeesus, taivaallisen rakkauden esikuva.
- Anonyymi
Pelkkää satua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181