AL. Britannian poliisi ilmoitti sunnuntaina ottaneensa kiinni viisi miestä epäiltyinä terroriteon valmistelusta. Joukossa on neljä Iranin kansalaista. Yhden miehen kansallisuutta selvitetään vielä."
Täysin mahdollista Sipilä, Soini ,Orpo haalasi Suomeen arvio 51 tuhatta pakolaista. Terrori iskuissa Ruotsi näyttää esimerkkiä, toki Suomi seuraa, seuraa myöskin terrori tekoja. Milloin isku tehdään ja minne.
Terrori isku myös Suomeen, asialla Orpon kummilapset.
8
90
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään huolta. Meillä vasemmisto syöttää ja juottaa pikkuterroristit paksuiksi possuiksi ja rauha laskeutuu maahan, kunhan vaan rahaa riittää ja sosialismi kehittyy.
- Anonyymi
Supolla on kyllä ennakkotiedot mutta ei niistä puhuta täällä
- Anonyymi
Lässyn, lässyn. Vastassa on ammattilaiset, Suomi seuraa katseella. Orpon kaltaiset kantaa terroristien matkalaukutkin.
- Anonyymi
Huumoria olla pittää.
- Anonyymi
Onneksi niitä ei Suomi oikein kiinnosta koska poliisi on estänyt nämä äärioikeisto persunatsien terrorismi aikeet .
- AnonyymiUUSI
Missähän on tuleva isku.
- AnonyymiUUSI
Kirkko varmaankin, useita kirkollisia, katollisia.
- AnonyymiUUSI
Ompas outoa kun Soini ei ole tuosta syyttänyt Perussuomalaisia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832