-menkää töihin-
Orpon hallituksen aikana hävinnyt kymmeniä tuhansia työpaikkoja.
Vieläkö Riikka huutelee
14
91
Vastaukset
- Anonyymi
Ideologisesti työttömiIIe voi aina huutaa menkää töihin. Vai pitäiskö tarkoituksella veronmaksajien rahoilla Ioisivia kehua ja paIkita?
- Anonyymi
Mistä heidät tunnistaa?
Perussuomalaisten puolueen jäsenistössä on eniten työttömyyttä ja sosiaalietuuksien nauttijoita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä heidät tunnistaa?
Perussuomalaisten puolueen jäsenistössä on eniten työttömyyttä ja sosiaalietuuksien nauttijoita.Totta.
- Anonyymi
Miksi et arvostelee Sannaa, jonka vahtivuorolla työttömyys lähti jyrkkään nousuun kesällä 2022? Eikö hänen epäonnistumisensa ole mainitsemin arvoinen ollenkaan?
- Anonyymi
Muistatteko koronan joka teki suurta hallaa taloudelle ja lisäsi työttömyyttä? Sekin oli Sannan syy.
- Anonyymi
Porvarituubaa pukkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistatteko koronan joka teki suurta hallaa taloudelle ja lisäsi työttömyyttä? Sekin oli Sannan syy.
Korona lisäsi työttömyyttä jonkin verran, mutta hallituksen ja valtiovarainministeri Riikka Purran teot ja päätökset ovat lisänneet huomattavasti enemmän. Esim. Ennätyksellinen konkurssi aalto.
- Anonyymi
aina on paikkoja osaaville ja halukkaille.
- Anonyymi
Työpaikkoja ei riitä kaikille.
- Anonyymi
Saamme onneksi nauttia nykyisestä hallituksesta vielä 2 vuotta
2 vuoden päästä Suomi nousukiidossa, kiitos hallituksen - Anonyymi
"aina on paikkoja osaaville ja halukkaille."
Ilmeisesti persut ei ole sitten kumpiakaan. - Anonyymi
Vielä pari vuotta niin sitten Demareitten Lindmanni järjestää kaikille nuorille töitä, että odotetaan sen aikaa ja nautitaan vielä tästä vapaudesta.
- Anonyymi
Riikka Purra ja Perussuomalaiset kusetti äänestäjänsä 👎
- Anonyymi
Kaikki kusettaa vuorollaan, nyt on demareitten vuoro keksiä vaali_satuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849