Kukaan ei synny uskovaisena, ateistiksi synnytään, uskovaksi tullaan.
Mutta kuinka tullasn oikeaan uskoon, eliittiin kuuluvaksi aitouskovaksi, eikä tulla kelvottomaksi uskovaksi? Kelvottomia uskoviahan on suurin osa Jumalaan uskovista. 😢
Ei synnytä vaan tullaan.
136
495
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kukaan aitouskova halua kertoa tietä pelastukseen, vaikka sen tien tuntee?
- Anonyymi
Minä tulin uskoon, kun tein omakohtaisen itsenäisen ratkaisun valita Jeesus Kristus minun elämäni herraksi. Päätin koko elämäni elä Hänen yhteydessään ja tutkia mikä on Hänen tahtonsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tulin uskoon, kun tein omakohtaisen itsenäisen ratkaisun valita Jeesus Kristus minun elämäni herraksi. Päätin koko elämäni elä Hänen yhteydessään ja tutkia mikä on Hänen tahtonsa.
Minä menin helluntaiseurakuntaan ja pyysin saarnaajaa rukoileman, kun halusin tulla uskoon ja jättää elämäni Jeesukselle. Seuraavana päivänä rukouksen jälkeen, ihmettelin kun ajatusmaailmani oli muuttunut onnelliseksi. Olin uudestisyntynyt. Minulla alkoi uusi elämä . totuudessa ja armossa.
Tätä on jo kestänyt 50 vuotta. Olen saanut elinvoimaa Jumalan rakkaaudesta ja armosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä menin helluntaiseurakuntaan ja pyysin saarnaajaa rukoileman, kun halusin tulla uskoon ja jättää elämäni Jeesukselle. Seuraavana päivänä rukouksen jälkeen, ihmettelin kun ajatusmaailmani oli muuttunut onnelliseksi. Olin uudestisyntynyt. Minulla alkoi uusi elämä . totuudessa ja armossa.
Tätä on jo kestänyt 50 vuotta. Olen saanut elinvoimaa Jumalan rakkaaudesta ja armosta.Paljonko € on huvennnut lahkolle tämän onnen saavutuksen ansiosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko € on huvennnut lahkolle tämän onnen saavutuksen ansiosta?
Kaikki omani ja myös varastetut.
- Anonyymi
Väittävät tietävänsä.
-a-teisti- - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väittävät tietävänsä.
-a-teisti-Uskovat tietävänsä, mutta eivät tiedä uskovansa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko € on huvennnut lahkolle tämän onnen saavutuksen ansiosta?
Kukaan ei ole tiedä miten rahalla olen tukenut tai ollut tukematta. Joka tapauksessa seurakunnat tarvitsevat rahaa, jotta he voivat elää.
Vapaissa seurakunnissa ei tiedetä ketkä mitäkin antavat tai eivät anna. Anonyymi kirjoitti:
Oliko sinulla paljonkin vaihtoehtoja joista valitsit? esim. Demiurgi?
https://fi.wikipedia.org/wiki/DemiurgiAnonyymi kirjoitti:
Tätä on jo kestänyt 50 vuotta. Olen saanut elinvoimaa Jumalan rakkaaudesta ja armosta.Mikä oli elämäsi yleinen tila kun hakeuduit hellareihin? Ei varmaan kovin häävi?
- Anonyymi
Ateismi on uskonto, jossa uskotaan että jumalaa ei ole.
Synnyttyään kukaan ei ole myöskään ateisti.- Anonyymi
Niin, eihän vastasyntynyt omaa käsitettä jumaluus, tabula rasa sen suhteen.
-a-teisti- - Anonyymi
Mikä on sellainen uskonto, jossa uskotaan, että Saatana on Jumala?
- AnonyymiUUSI
"Ateismi on uskonto, jossa uskotaan että jumalaa ei ole."
Minulla ei ole sellaista uskomusta, että polkupyöräni varastettaisiin joskus. Uskonko siis, että pyörääni ei voida varastaa? Ei, ei ja ei. Ateisti uskoo kyllä minkä tahansa jumalan olemassaolon, jos hän saa siitä alioikeudessa pitävää vastaavat todisteet. Käsittääkseni hän ei kuitenkaan suostu uskomaan väitteitä, joille ei ole muita todisteita kuin toiset väitteet. Sekä uskovien sisäiset tuntemukset, jotka voivat lopulta johtua ihan mistä tahansa.
Anonyymi kirjoitti:
"Ateismi on uskonto, jossa uskotaan että jumalaa ei ole."
Minulla ei ole sellaista uskomusta, että polkupyöräni varastettaisiin joskus. Uskonko siis, että pyörääni ei voida varastaa?Se riippuu siitä että onko sinulla polkupyörää..
PS. Melkoisen alkeellinen yritys yrittää kertoa että jumalasi on olemassa.
- Anonyymi
Palataan, kuule asiaan, kun on keksitty uskonto, jossa Jeesuksen opettama taivasten valtakunnan isä Jumala on Jumalana Jeesuksen julistamaksi käskemällä taivasten valtakunnan evankeliumilla, eikä ristiin kirottuna uhrilahjana juutalaisen opilla Saatanalle, jonka opin vastustamisesta juutalainen juuri Jeesuksen surmasikin.
- Anonyymi
Parempi kuin tuota höpötystä ei tarvitsisi ikinä enää kuulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei enää sen jälkeen, kun sinut on eliminoitu - minä vain puhallan siihen torveen pilvipalvelusta, että kaikkien Jeesuksen lävistäneiden silmät saavat nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei enää sen jälkeen, kun sinut on eliminoitu - minä vain puhallan siihen torveen pilvipalvelusta, että kaikkien Jeesuksen lävistäneiden silmät saavat nähdä.
Näin se kuulkaa tapahtuu, vaikka maapallo onkin pyöreä.
Anonyymi kirjoitti:
Kerrankin olemme jostain täsmälleen samaa mieltä. ✔️
Pesäpallomailaonnettomuus auttaa uskonharhaan tulemisessa. Terveet ajatteluelimet eivät satuihin ja tarinoihin usko, vaikkakin ne ovat hyvinkin viihdyttäviä. Poppareita, paholaisen salaattia ja kaljaa nauttiessa ei löydy parempaa viihdettä kuin uskonharhaisten sekoilut.
- Anonyymi
Kyse on ymmärtämisestä eikä uskomisesta, uskominen tai ei uskominen on saman ymmärrysvajeen harha.
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on ymmärtämisestä eikä uskomisesta, uskominen tai ei uskominen on saman ymmärrysvajeen harha.
Täysin todistamattomia asioita ei todellakaan tarvitse ymmärtää. Voi vain yrittää ymmärtää niihin uskovia.
- Anonyymi
Ei kenenkään tarvitse tulla uskovaiseksi. Joksiksi tulemisen vaatimus ja elämän ehdollistaminen sairastuttaa mielen ja sielun. Valehtelijoita nämä vaatijat ovat. Senhän tuntee jo siitä etteivät he arvosta ketään muita kuin "saman uskon" hyväksyjiä. Pelastus on kätketty uhkaus. Heillä ei ole mitään tietoa tai valtuuksia tuomaroinilleen eikä heillä ole kykyä pelastaa tai valtuuksia armahtaa ketään. Lukevat Raamattua väärin.
- Anonyymi
Heidän valheensa kyllä tuntee faktana siitä, että mitä he valehtelevat Raamatusta, Jeesuksesta, Luojajumalasta ja uskonnosta Raamatun mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heidän valheensa kyllä tuntee faktana siitä, että mitä he valehtelevat Raamatusta, Jeesuksesta, Luojajumalasta ja uskonnosta Raamatun mukaan.
Sitä minä en tiedä miten ja mihin uskoon he valheillaan tulevat, kuin vain sen, että ovat kertoneet uudestisyntymällä saaneensa demoneita kimppuunsa, joita kaksi pappia nyt ajaa ulos.
- Anonyymi
Kristinuskon pelastus ei ole kätketty uhkaus, vaan LUPAUS RAAMATUN MUKAAN PELASTUA PALVELEMAAN LIHALLA SYNNIN LAKIA, KUN PALVOO JEESUSTA TOSI JUMALANA KIROTTUNA UHRINA!!!
Kuinkahan monta kertaa olen tänään yämän kopioinut tänne Raamatusta?!
LUE KRISTINUSKON TÄRKEIN OPETUSKIRJE, KIRJE ROOMALAISILLE, LUKU 7 KAKSI VIIMMEISTÄ JAETTA.
Lukee siinä aivan selvällä suomen kielellä juuri näin. Ei ole edes mitään tulkinnan varaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristinuskon pelastus ei ole kätketty uhkaus, vaan LUPAUS RAAMATUN MUKAAN PELASTUA PALVELEMAAN LIHALLA SYNNIN LAKIA, KUN PALVOO JEESUSTA TOSI JUMALANA KIROTTUNA UHRINA!!!
LUE KRISTINUSKON TÄRKEIN OPETUSKIRJE, KIRJE ROOMALAISILLE, LUKU 7 KAKSI VIIMMEISTÄ JAETTA.
Lukee siinä aivan selvällä suomen kielellä juuri näin. Ei ole edes mitään tulkinnan varaaMikä helvetti on saanut kaikki ihmiset uskomaan uskovaisia, niin ettei kukaan ole vaivautunut edes tarkistamaan Raamatusta heidän valheitaan, ja sitten niitä valheita vielä jaetaan eteenpäin vaikka ateisteina?! Kyllä juutalaiset on hyviä, ei Luther turhaan kehunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukee siinä aivan selvällä suomen kielellä juuri näin. Ei ole edes mitään tulkinnan varaaJa tässä nyt jälleen Raamatusta tämä kristinuskon perusta palvoa Jeesusta Kristuksena teurastettuna ja kiroukseksi kirottuna tosi Jumalana siitä, että mikä on tämän uskonnon PELASTUS:
"7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKIA. lihalla synnin lakia."
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=roo&luku=7
Siinä ei edes pelastuta tekemään syntiä, vaan jopa PALVELEMAAN SYNNIN LAKIA. Tämä ei ole mitään uhkaus, vaan lupaus. Tosin Raamatun mukaan tällä päädytään helvettiin, koska tämän lupauksen tekee luonnollisesti Saatana, kun palvoo tosi Jumalan kiroamista kiroukseksi. Se taas löytýy Paavalin Galatalaiskirjeestä:
"3:13 KRISTUS on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän TULI KIROUKSEKSI meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "KIROTTU on jokainen, joka on puuhun ripustettu"
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=gal&luku=3
Ja tärkeimmän uskontunnustuksen mukaan KRISTUS ON TOSI JUMALA.
"KRISTUS oli tosi ihminen ja TOSI JUMALA, sillä hänen jumalallinen ja inhimillinen persoonansa olivat erottamattomasti yhtyneet. Hänet ristiinnaulittiin, jotta hän olisi UHRI"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Augsburgin_tunnustus
Ja kun googlaatte vaikkapa wikisivun KIROUS, niin siellä lukee, että se tarkoittaa kirouksen lukemista jonkun päälle vahingoittamistarkoituksessa. Tässä ei ole mitään hyvää tai Pyhää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tässä nyt jälleen Raamatusta tämä kristinuskon perusta palvoa Jeesusta Kristuksena teurastettuna ja kiroukseksi kirottuna tosi Jumalana siitä, että mikä on tämän uskonnon PELASTUS:
"7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKIA. lihalla synnin lakia."
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=roo&luku=7
Siinä ei edes pelastuta tekemään syntiä, vaan jopa PALVELEMAAN SYNNIN LAKIA. Tämä ei ole mitään uhkaus, vaan lupaus. Tosin Raamatun mukaan tällä päädytään helvettiin, koska tämän lupauksen tekee luonnollisesti Saatana, kun palvoo tosi Jumalan kiroamista kiroukseksi. Se taas löytýy Paavalin Galatalaiskirjeestä:
"3:13 KRISTUS on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän TULI KIROUKSEKSI meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "KIROTTU on jokainen, joka on puuhun ripustettu"
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=gal&luku=3
Ja tärkeimmän uskontunnustuksen mukaan KRISTUS ON TOSI JUMALA.
"KRISTUS oli tosi ihminen ja TOSI JUMALA, sillä hänen jumalallinen ja inhimillinen persoonansa olivat erottamattomasti yhtyneet. Hänet ristiinnaulittiin, jotta hän olisi UHRI"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Augsburgin_tunnustus
Ja kun googlaatte vaikkapa wikisivun KIROUS, niin siellä lukee, että se tarkoittaa kirouksen lukemista jonkun päälle vahingoittamistarkoituksessa. Tässä ei ole mitään hyvää tai Pyhää!Jos ihminen rakastaa totuutta, ja tällaista sontaa suolletaan koko ajan tälläkin palstalla Jeesuksen nimen hyväksikäytöllä, niin kyllä siinä viidessä vuodessa, kun yrittää totuutta saada esille, todella alkaa hihat palamaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ihminen rakastaa totuutta, ja tällaista sontaa suolletaan koko ajan tälläkin palstalla Jeesuksen nimen hyväksikäytöllä, niin kyllä siinä viidessä vuodessa, kun yrittää totuutta saada esille, todella alkaa hihat palamaan!
Ja joka päivä - yhä uudelleen ja uudelleen - nämä uskovaisten valheet. Taivaaseenko, ihan oikeasti, joku täyspäinen tällä opilla kuvittelisi olevansa menossa. NIINKÖ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos ihminen rakastaa totuutta, ja tällaista sontaa suolletaan koko ajan tälläkin palstalla Jeesuksen nimen hyväksikäytöllä, niin kyllä siinä viidessä vuodessa, kun yrittää totuutta saada esille, todella alkaa hihat palamaan!
Sinustako kirjoitat?
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minä en tiedä miten ja mihin uskoon he valheillaan tulevat, kuin vain sen, että ovat kertoneet uudestisyntymällä saaneensa demoneita kimppuunsa, joita kaksi pappia nyt ajaa ulos.
Tuollaisesta raportoivat henkilöt ovat tuskin missään asiassa korttelin luotettavimman lähteen maineessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sielunvihollinen on uskovan kimpussa, eihän se piru omiansa kiusaa!
- AnonyymiUUSI
Ihmisellä on kuitenkin synnynnäinen taipumus kuvitella ihmisen kaltaisia tekijöitä asioille, mikä auttaa valtavasti uskon juurruttamisessa lapsiin.
True. Koko Raamattu puhuu meille joka tavalla tunne-elämää myöten hämmästyttävästi ihmistä muistuttavasta Jumalasta (ja muista menninkäisistä, kuten Mestari Halla-aho ehkä sanoisi), jonka ei kyllä millään uskoisi pystyneen luomaan maailmankaikkeuden, sitä tasoa on jutut.
Kivet ovat ateisteja: niiltä puuttuu usko Jumalaan. Myös iso kasa lämmintä paskaa on ateisti: sekään ei usko Jumalaan.
- AnonyymiUUSI
Kumpaan Jumalaan?
- AnonyymiUUSI
Mitenkän se Jumala on oikein maailman luonut, kun on olemassa vain uskon varassa, ja omistaa helvetinkin. Ei, Einstein ei uskonut, että se menee näin.
- AnonyymiUUSI
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Eli Albert Einstein oli vain kasa lämmintä paskaa...?
Olisi tyhmää ajatella että olet käärme, koska sinulla ja käärmeellä on selkäranka.
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Eli Albert Einstein oli vain kasa lämmintä paskaa...?
Einsteinilla ja lämpimällä paskakasalla on yksi yhteinen ominaisuus: ateismi. Näin ollen voitaneen sanoa, että Einsteinilla on enemmän yhteistä lämpimän paskakasan kanssa kuin useimmilla maailman ihmisillä, joilla ei ole yhtäkään yhteistä ominaisuutta lämpimän paskakasan kanssa.
- AnonyymiUUSI
Raamattu kertoo että Johannes Kastaja oli Pyhällä Hegellä täytetty jo äitinsä kohdussa, joten kai hän oli silloin uskovainenkin.
- AnonyymiUUSI
Johannes Kastaja oli poikkeustapaus.
Luther päätti, että syntyvät lapset ovat syntisiä:
"vakain, varmoin sanoin se tunnustaa Jumalalle, että lapsi on joutunut Perkeleen valtaan, synnin ja vihan lapseksi, palavasti se rukoilee apua ja kasteen armoa, että hänestä tulisi Jumalan lapsi." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"vakain, varmoin sanoin se tunnustaa Jumalalle, että lapsi on joutunut Perkeleen valtaan, synnin ja vihan lapseksi, palavasti se rukoilee apua ja kasteen armoa, että hänestä tulisi Jumalan lapsi."Ei vaan Raamattu päätti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan Raamattu päätti
Helluntailainen itkee päivittäin sitä että lapsi on syntinen.
Sitä vastaan pitää itkeä, Parhami päätti niin - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan Raamattu päätti
Niinhän ne lapsikastefanaatikot luulevat.
Jeesus taas opetti lapsista: "Sen kaltaisten on taivasten valtakunta." - AnonyymiUUSI
Ja vuonna 53 Jeesuksen oppilaatkaan eivät olleet kuulleet, että mitään Pyhää henkeä on olemassakaan (Ap.19)
. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne lapsikastefanaatikot luulevat.
Jeesus taas opetti lapsista: "Sen kaltaisten on taivasten valtakunta."Niinhän tuo uudestikastefanaatikko luulee. Jeesus opetti todella että lasten kaltaisten eli uskovien on taivasten valtakunta. Missään Jeesus ei opettanut että lapsi on vailla syntiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän tuo uudestikastefanaatikko luulee. Jeesus opetti todella että lasten kaltaisten eli uskovien on taivasten valtakunta. Missään Jeesus ei opettanut että lapsi on vailla syntiä
Noinhan ne lapsikastefanaatikot luulevat: "Missään Jeesus ei opettanut että lapsi on vailla syntiä"??
Jeesus oli eri mieltä: "Autuaita ovat lastenkaltaiset."
Siksi Jeesus siunasi heitä, eikä kastanut lapsia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"vakain, varmoin sanoin se tunnustaa Jumalalle, että lapsi on joutunut Perkeleen valtaan, synnin ja vihan lapseksi, palavasti se rukoilee apua ja kasteen armoa, että hänestä tulisi Jumalan lapsi.""Luther päätti, että syntyvät lapset ovat syntisiä:"
Luther erehtyi tässäkin asiassa perinpohjin sillä synti tehdään, synti on teko eikä vastasyntynyt ole vielä tehnyt yhtään synnin tekoa.
Vasta sitten kun ihminen erottaa hyvän ja pahan hän usein valitsee pahan koska se syntitaipumus on hänessä ja näin hän tarvitsee ratkaisua tulla uskoon Jeesukseen, joka on sovittanut nämä synnin teot. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan ne lapsikastefanaatikot luulevat: "Missään Jeesus ei opettanut että lapsi on vailla syntiä"??
Jeesus oli eri mieltä: "Autuaita ovat lastenkaltaiset."
Siksi Jeesus siunasi heitä, eikä kastanut lapsia.Autuaita ovat lapsen kaltaiset eli uskovat. Missään lapsia hän ei sanonut lapsia synnittömiksi
Jeesus ei siunannut vauvoja. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Luther päätti, että syntyvät lapset ovat syntisiä:"
Luther erehtyi tässäkin asiassa perinpohjin sillä synti tehdään, synti on teko eikä vastasyntynyt ole vielä tehnyt yhtään synnin tekoa.
Vasta sitten kun ihminen erottaa hyvän ja pahan hän usein valitsee pahan koska se syntitaipumus on hänessä ja näin hän tarvitsee ratkaisua tulla uskoon Jeesukseen, joka on sovittanut nämä synnin teot.Parhami erehtyi tässäkin, sillä synti ei ole vain tekoja vaan se on jotain mikä meissä asuu.
Syntitaipumus eli synti on kaikissa. Jeesus on siihen lääke - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän tuo uudestikastefanaatikko luulee. Jeesus opetti todella että lasten kaltaisten eli uskovien on taivasten valtakunta. Missään Jeesus ei opettanut että lapsi on vailla syntiä
Jeesus ei edes opettanut mitään synti-käsitettä, koska se liittyy vain Saatanaan, jolla on helvetti, ja millä se pelottelee.
- AnonyymiUUSI
ihmisillä on ominaisuuksia ja joillain alkaa elämä ahdistamaan ja silloin uskotaan vaikka aku ankkaan , jos se helpottaisi oloa
- AnonyymiUUSI
Tai Jumalaan, jolla on helvetti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai Jumalaan, jolla on helvetti.
Enkä minä sitä kiellä, etteikö Paavalin Saatana tee ahneelle ihmiselle parempaa tarjousta (Roomalaiskirje 7 luku), kuin Jeesuksen puhuma taivasten valtakunnan isä Jumala (Matteuksen evankeliumi 7 luku).
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enkä minä sitä kiellä, etteikö Paavalin Saatana tee ahneelle ihmiselle parempaa tarjousta (Roomalaiskirje 7 luku), kuin Jeesuksen puhuma taivasten valtakunnan isä Jumala (Matteuksen evankeliumi 7 luku).
Jeesuksen opetuksen isä Jumala vaatii vastuun kantamista, ja Paavalin Jumala ei ainoastaan vapauta vastuusta, vaan pelastaa myös tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen opetuksen isä Jumala vaatii vastuun kantamista, ja Paavalin Jumala ei ainoastaan vapauta vastuusta, vaan pelastaa myös tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa.
Ja näistä kun sekoittaa itselleen sellaisen kivan uskonnon, niin saa mieleisensä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja näistä kun sekoittaa itselleen sellaisen kivan uskonnon, niin saa mieleisensä.
Ja niinpä Ilmestyskirjan luvun 12 mukaan ne lopulta ovatkin samassa taivaassa - sekä Jumala että Saatana. Ja Saastana Jumalan kasvojen edessä veljien syyttäjänä yötä päivää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja niinpä Ilmestyskirjan luvun 12 mukaan ne lopulta ovatkin samassa taivaassa - sekä Jumala että Saatana. Ja Saastana Jumalan kasvojen edessä veljien syyttäjänä yötä päivää.
Ja näin Ilmestyskirja toteutui tälläkin palstalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja näin Ilmestyskirja toteutui tälläkin palstalla.
Mutta sitten syttyykin sota taivaassa, tuon luvun mukaan, ja Saatana kyykäärmeen sikiöineen (lainaus Jeesukselta) lentää sieltä pihalle - ja sitähän tässä on nyt tehty oikein urakalla kertomalla totuutta Raamatusta, raamattukäräjin ja teologit kirjallaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sitten syttyykin sota taivaassa, tuon luvun mukaan, ja Saatana kyykäärmeen sikiöineen (lainaus Jeesukselta) lentää sieltä pihalle - ja sitähän tässä on nyt tehty oikein urakalla kertomalla totuutta Raamatusta, raamattukäräjin ja teologit kirjallaan.
Herrens_tiggaren kommentti edellä on oikein osuva esimerkki, kun nämä kyykäärmeen sikiöt paljastuvat. Jeesus sanoo kyykäärmeen sikiöiksi henkilöitä, jotka palvovat saman isän käskystä uhria Pyhänä, joka tämän tappoikin. Liittyy hänen viittaukseen kivistä.
Kivet ovat Jeesuksen opetuksesta, kun hän sanoo paratiisissa olevan voittajaa varten viisi puuta, joihin ei vaikuta entropia (eivät muutu kesällä, eivätkä talvella), joka ne tuntee, sitä kivetkin palvelevat.
Hän viittaa ilmeisesti siihen, että Jeesus oli ateisti - sanoihan Jeesus herrens_tiggaren uskomaa Jumalaa, joka on Raamatun tulivuori (5.Mooseksen kirja luku 4:10 alkaen) Saatanaksi ja kaiken valheen isäksi, ja tapettiin kristinuskon tehneen Paavalin toimesta jumalanpilkkasytteellä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Herrens_tiggaren kommentti edellä on oikein osuva esimerkki, kun nämä kyykäärmeen sikiöt paljastuvat. Jeesus sanoo kyykäärmeen sikiöiksi henkilöitä, jotka palvovat saman isän käskystä uhria Pyhänä, joka tämän tappoikin. Liittyy hänen viittaukseen kivistä.
Kivet ovat Jeesuksen opetuksesta, kun hän sanoo paratiisissa olevan voittajaa varten viisi puuta, joihin ei vaikuta entropia (eivät muutu kesällä, eivätkä talvella), joka ne tuntee, sitä kivetkin palvelevat.
Hän viittaa ilmeisesti siihen, että Jeesus oli ateisti - sanoihan Jeesus herrens_tiggaren uskomaa Jumalaa, joka on Raamatun tulivuori (5.Mooseksen kirja luku 4:10 alkaen) Saatanaksi ja kaiken valheen isäksi, ja tapettiin kristinuskon tehneen Paavalin toimesta jumalanpilkkasytteellä.Näinkö, herrens_tiggare, Jeesuksesta ajattelet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän viittaa ilmeisesti siihen, että Jeesus oli ateisti - sanoihan Jeesus herrens_tiggaren uskomaa Jumalaa, joka on Raamatun tulivuori (5.Mooseksen kirja luku 4:10 alkaen) Saatanaksi ja kaiken valheen isäksi, ja tapettiin kristinuskon tehneen Paavalin toimesta jumalanpilkkasytteellä.Entropia - Jeesuksen kuvaamana paratiisin puina, jotka eivät muutu tslvella eivätkä kesällä, on se materiakuvaus, kun Luojajumalan sanoin ihminen sidottiin materiaan, kun tämä tuli jumalien kaltaiseksi hyvällä tiedolla ja pahalla tiedolla luomaan sanan voimalla hankiimaan leipä "otsa hiessä".
Aikaa mitataan entropialla, aineen hajoamisella, materian muuttumisella, solujen vanhenemisella - todellista aikaa ei ole olemassakaan.
Tuo Jeesuksen lause alkaa "Onnittelut sille, joka tuli olemaan ennen olemaan tulemista...", mikä kuvaa ajattomuutta.
Näin Jeesus kuvasi jo muinoin tämän päivän tieteen tietämää totuutta, mikä yhdistyy luomiskertomukseen.
Ja kun oppilaat kysyivät Jeesukselta, että missä on heidän loppunsa, Jeesus vastasi kysymällä, että ovatko he jo löytäneet alun - loppu on siellä missä on alku.
Oli kaksi tietä (Matteus 7 luku), ja toisin kuin Paavalin tie, joka Raamatun mukaan vie tulenliekkeihin (1.Kor.3:13), olisi Jeesuksen opastama tie vienyt takaisin paratiisiin (Ilm.2:7 ja 2:17), mutta siihen ei ole olemassa uskontoa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entropia - Jeesuksen kuvaamana paratiisin puina, jotka eivät muutu tslvella eivätkä kesällä, on se materiakuvaus, kun Luojajumalan sanoin ihminen sidottiin materiaan, kun tämä tuli jumalien kaltaiseksi hyvällä tiedolla ja pahalla tiedolla luomaan sanan voimalla hankiimaan leipä "otsa hiessä".
Aikaa mitataan entropialla, aineen hajoamisella, materian muuttumisella, solujen vanhenemisella - todellista aikaa ei ole olemassakaan.
Tuo Jeesuksen lause alkaa "Onnittelut sille, joka tuli olemaan ennen olemaan tulemista...", mikä kuvaa ajattomuutta.
Näin Jeesus kuvasi jo muinoin tämän päivän tieteen tietämää totuutta, mikä yhdistyy luomiskertomukseen.
Ja kun oppilaat kysyivät Jeesukselta, että missä on heidän loppunsa, Jeesus vastasi kysymällä, että ovatko he jo löytäneet alun - loppu on siellä missä on alku.
Oli kaksi tietä (Matteus 7 luku), ja toisin kuin Paavalin tie, joka Raamatun mukaan vie tulenliekkeihin (1.Kor.3:13), olisi Jeesuksen opastama tie vienyt takaisin paratiisiin (Ilm.2:7 ja 2:17), mutta siihen ei ole olemassa uskontoa.Jeesus olisi ollut tie, totuus ja elämä, mutta ei juutalaisen tekemällä kristinuskolla, jossa hän on kirottuna ja teurastettuna uhrilampaana opettamanaan taivasten valtakunnan isä Jumalana tulivuorijumalalle uhriksi.
- AnonyymiUUSI
Uskovaksi tullaan tekemällä ratkaisu alkaa seurata Jeesusta kun Jeesus kutsuu opetuslapsien mallin mukaisesti.
- AnonyymiUUSI
Uskovaksi tullaan tekemällä parannus, ei ratkaisua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskovaksi tullaan tekemällä parannus, ei ratkaisua
Kyllä se parannuksen teko lähtee ratkaisusta tehdä se parannus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se parannuksen teko lähtee ratkaisusta tehdä se parannus.
Parannuksen teko ei ole ratkaisu
junalanterve! Kaikki syntyy uskovaisena. jumalanrauhaa.
- AnonyymiUUSI
Kun etsisi edes asemalle tiensä. Sekin jotakin. Edes yrittäisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun etsisi edes asemalle tiensä. Sekin jotakin. Edes yrittäisi.
Onkohan tuo lapsikastefanaatikko lukenut koskaan Raamattua:
"Jeesus ei siunannut vauvoja."???
Mark 10
"Ja he toivat hänen tykönsä lapsia, että hän koskisi heihin; mutta opetuslapset nuhtelivat tuojia. Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta. Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle." Ja hän otti heitä syliinsä, pani kätensä heidän päällensä ja siunasi heitä." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mark 10
"Ja he toivat hänen tykönsä lapsia, että hän koskisi heihin; mutta opetuslapset nuhtelivat tuojia. Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta. Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle." Ja hän otti heitä syliinsä, pani kätensä heidän päällensä ja siunasi heitä."Jeesus siunasi lapset. EI kastanut heitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mark 10
"Ja he toivat hänen tykönsä lapsia, että hän koskisi heihin; mutta opetuslapset nuhtelivat tuojia. Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta. Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle." Ja hän otti heitä syliinsä, pani kätensä heidän päällensä ja siunasi heitä."Onkohan tuo uudestikastefanaatikko ihan täysillä mukana? Tuossahan puhuttiin lapsista, ei vauvoista. Uudestikastajien mukaanhan ne ovat eri asioita
Jeesus ei tosiaan siunannut vauvoja eikä jakanut ehtoollista naisille - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus siunasi lapset. EI kastanut heitä.
Eikä hän kastanut monia muitakaan. Uuden liiton kaste alkoi myöhemmin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vain uskoon tulleet kastettiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, tuo on joillekin asia jota eivät ymmärrä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, tuo on joillekin asia jota eivät ymmärrä
Pitää ymmärtää vähän aikaa. Ei Jeesus jakanut syntiselle naiselle ehtoollistakaan. Eikä itse asiassa yhdellekään naiselle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kovin on heikkoa noiden lapsikastefanaatikkojen raamatuntuntemus:
"Eikä hän kastanut monia muitakaan. Uuden liiton kaste alkoi myöhemmin".
Joh 3
"Sen jälkeen Jeesus meni opetuslapsineen Juudean maaseudulle ja oleskeli siellä heidän kanssaan ja kastoi." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kovin on heikkoa noiden lapsikastefanaatikkojen raamatuntuntemus:
"Eikä hän kastanut monia muitakaan. Uuden liiton kaste alkoi myöhemmin".
Joh 3
"Sen jälkeen Jeesus meni opetuslapsineen Juudean maaseudulle ja oleskeli siellä heidän kanssaan ja kastoi."Kovin on heikkoa tuo uudestiakastefanaatikon tuntemus sillä tuo on ainoa kohta missä kerrotaan Jeesuksesta kastaneen kun taas apostolien suorittamistya kasteista on kymmeniä mainintoja.
Jeesus ei kastanut ketään Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitää ymmärtää vähän aikaa. Ei Jeesus jakanut syntiselle naiselle ehtoollistakaan. Eikä itse asiassa yhdellekään naiselle
Tuokin on totta. Ja tosiaan Kristuksen kuolemaan alettiin kastamaan vasta kun Jeesus oli kuollut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kovin on heikkoa tuo uudestiakastefanaatikon tuntemus sillä tuo on ainoa kohta missä kerrotaan Jeesuksesta kastaneen kun taas apostolien suorittamistya kasteista on kymmeniä mainintoja.
Jeesus ei kastanut ketään Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeenTotta: "apostolien suorittamistya kasteista on kymmeniä mainintoja."
Eikä yhtään tapausta, että apostolit olisivat kastaneet vauvoja.
Muuten tuo EI OLLUT ainoa kohta, missä Jeesus kastoi:
"Ja he tulivat Johanneksen luo ja sanoivat hänelle: "Rabbi, se, joka oli sinun kanssasi Jordanin tuolla puolella ja josta sinä olet todistanut, katso, hän kastaa, ja kaikki menevät hänen tykönsä". - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta: "apostolien suorittamistya kasteista on kymmeniä mainintoja."
"Ja he tulivat Johanneksen luo ja sanoivat hänelle: "Rabbi, se, joka oli sinun kanssasi Jordanin tuolla puolella ja josta sinä olet todistanut, katso, hän kastaa, ja kaikki menevät hänen tykönsä".Taas tuli pedolka vauvat mieleen. Jeesus ei kastanut kuten apostolit koska Jeesus ei kastanut uuden liiton katseella ketään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta: "apostolien suorittamistya kasteista on kymmeniä mainintoja."
"Ja he tulivat Johanneksen luo ja sanoivat hänelle: "Rabbi, se, joka oli sinun kanssasi Jordanin tuolla puolella ja josta sinä olet todistanut, katso, hän kastaa, ja kaikki menevät hänen tykönsä".Eikä yhtään tapausta jossa olisivat kaataneet suomalaisia
Mutta kun tuo pelle ei osaa erottaa uuden liiton kastetta ja parannuksen kastetta niin kaikki on sekaisin. Jeesus ei kastanut isän ja pojan ja Pyhän hengen nimeen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taas tuli pedolka vauvat mieleen. Jeesus ei kastanut kuten apostolit koska Jeesus ei kastanut uuden liiton katseella ketään
Totta: "Jeesus ei kastanut uuden liiton katseella ketään."
Jeesus kastoi VEDELLÄ! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus kastoi VEDELLÄ!Mutta ei isän ja pojan ja Pyhän hengen nimeen Kristuksen kuolemaan. Se kaste alkoi vasta Jeesuksen kuoltua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus kastoi VEDELLÄ!Nyt olet asian ytimessä. Jeesus kastoi pelkällä vedellä, apostolit taas kastoivat Kristukseen ja hänen kuolemansa osallisuuteen, mikä oli uuden liiton kaste.
Oikein hyvä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei isän ja pojan ja Pyhän hengen nimeen Kristuksen kuolemaan. Se kaste alkoi vasta Jeesuksen kuoltua
Jeesus sanoi: "Isä ja minä olemme yhtä"!!!
Eivät apostolitkaan hokeneet koko ajan tuota nimijuttua:
Ap 8
" Mutta kun he nyt uskoivat Filippusta, joka julisti evankeliumia Jumalan valtakunnasta ja Jeesuksen Kristuksen nimestä, niin he ottivat kasteen, sekä miehet että naiset."
Ei tuossakaan puhuttu mitään Pyhästä hengestä! Riittää, kun kastettava uskoi Jeesukseen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sanoi: "Isä ja minä olemme yhtä"!!!
Eivät apostolitkaan hokeneet koko ajan tuota nimijuttua:
Ap 8
" Mutta kun he nyt uskoivat Filippusta, joka julisti evankeliumia Jumalan valtakunnasta ja Jeesuksen Kristuksen nimestä, niin he ottivat kasteen, sekä miehet että naiset."
Ei tuossakaan puhuttu mitään Pyhästä hengestä! Riittää, kun kastettava uskoi Jeesukseen.He kastoivat kolmiyhteisen Jumalan nimeen.
Tuossakin kohdassa oli kyse uuden liiton kasteesta, jolla Jeesus ei tosiaan kastanut kuten sanoit - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olet asian ytimessä. Jeesus kastoi pelkällä vedellä, apostolit taas kastoivat Kristukseen ja hänen kuolemansa osallisuuteen, mikä oli uuden liiton kaste.
Oikein hyväTotta, ja apostolit kastoivat vain niitä, jotka uskoivat ennen kastetta:
"Mutta kun he nyt uskoivat Filippusta, joka julisti evankeliumia Jumalan valtakunnasta ja Jeesuksen Kristuksen nimestä, niin he ottivat kasteen, sekä miehet että naiset"
Vauvoista ei ole mitään mainintaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta, ja apostolit kastoivat vain niitä, jotka uskoivat ennen kastetta:
"Mutta kun he nyt uskoivat Filippusta, joka julisti evankeliumia Jumalan valtakunnasta ja Jeesuksen Kristuksen nimestä, niin he ottivat kasteen, sekä miehet että naiset"
Vauvoista ei ole mitään mainintaa.Sinun vauvasi ei nyt liity mitenkään tähän vaan nyt keskusteltiin siitä että Jeesuksen suorittama kaste ei ollut uuden liiton kaste
Vauvojen siunasmisesta ei tosiaan ole mainintaa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun vauvasi ei nyt liity mitenkään tähän vaan nyt keskusteltiin siitä että Jeesuksen suorittama kaste ei ollut uuden liiton kaste
Vauvojen siunasmisesta ei tosiaan ole mainintaaOletko noin sekaisin? Tuossahan OLI UUDEN LIITON KASTE!
Jeesus siunasi vauvoja eli pieniä lapsia!
Harmittaako sinua, kun vauvojen kastamisesta ei Raamatussa ole mitään mainintaa? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko noin sekaisin? Tuossahan OLI UUDEN LIITON KASTE!
Jeesus siunasi vauvoja eli pieniä lapsia!
Harmittaako sinua, kun vauvojen kastamisesta ei Raamatussa ole mitään mainintaa?Kyllä, AP tekojen kaste oli uuden liiton kaste
Harmittaako sinua että Jeesus ei kastanut uuden liiton kasteella? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta, ja apostolit kastoivat vain niitä, jotka uskoivat ennen kastetta:
Vauvoista ei ole mitään mainintaa.Nyt olet asian ytimessä taas! Apostolien teoissa ei ole mainintaa vauvoista että he olisivat erottuneet muista. Raamattu kertoo perheiden kastamisista eikä mistään siunaamisista.
Olet taas oikeassa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olet asian ytimessä taas! Apostolien teoissa ei ole mainintaa vauvoista että he olisivat erottuneet muista. Raamattu kertoo perheiden kastamisista eikä mistään siunaamisista.
Olet taas oikeassa.Totta. tuossakin tapauksessa kastettiin kokonaisia perheitä:
Ap 8
" Ja kansa otti yksimielisesti vaarin siitä, mitä Filippus puhui, kun he kuulivat hänen sanansa ja näkivät ne tunnusteot, jotka hän teki."
Mutta kun he nyt uskoivat Filippusta, joka julisti evankeliumia Jumalan valtakunnasta ja Jeesuksen Kristuksen nimestä, niin he ottivat kasteen, sekä miehet että naiset."
Vauvoista ei taaskaan ole mitään mainintaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta. tuossakin tapauksessa kastettiin kokonaisia perheitä:
Ap 8
" Ja kansa otti yksimielisesti vaarin siitä, mitä Filippus puhui, kun he kuulivat hänen sanansa ja näkivät ne tunnusteot, jotka hän teki."
Mutta kun he nyt uskoivat Filippusta, joka julisti evankeliumia Jumalan valtakunnasta ja Jeesuksen Kristuksen nimestä, niin he ottivat kasteen, sekä miehet että naiset."
Vauvoista ei taaskaan ole mitään mainintaa.Kyllä, kastettiin, ei siunattu
Ei ole mitään mainintaa että kastamisen yhteydessä olisi osa perheestä vain siunattu.
Näin se on
Islamin mukaan jokainen lapsi syntyy muslimina ja pysyy sellaisena, ellei häntä johdateta pois Jumalasta tavalla tai toisella. Tiijjä sitten tuota.🤔
- AnonyymiUUSI
Jos islamista kääntyy pois, hänet on oikeus tappaa.
- AnonyymiUUSI
Eikös lestadiolaisilla ole vähän samanlainen oppi, että kaikki lapset syntyvät uskovaisina?
- AnonyymiUUSI
Eikö tosiaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tosiaan
Ei.
Anonyymi kirjoitti:
Eikös lestadiolaisilla ole vähän samanlainen oppi, että kaikki lapset syntyvät uskovaisina?
On.😵💫
- AnonyymiUUSI
Moaukko kirjoitti:
Siis muslimeilla ja vanhoillislestadiolaisilla on sama oppi?🤔
Älytön kysymys.
Anonyymi kirjoitti:
Älytön kysymys.
Ei ollenkaan älytön kysymys, mikäli olet ajatteleva ihminen!🧠
Anonyymi kirjoitti:
Jos islamista kääntyy pois, hänet on oikeus tappaa.
ISISin ja muiden ääriporukoiden mukaan kyllä, mutta maailman muslimeista harvempi on siinä touhussa mukana.
Jos menet islamin uskonoppineelta kysymään saako tappaa vai ei ja tuo šeikki sanoo että ei, se on sillä selvä. Itse et voi tulkita Koraania.- AnonyymiUUSI
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
ISISin ja muiden ääriporukoiden mukaan kyllä, mutta maailman muslimeista harvempi on siinä touhussa mukana.
Jos menet islamin uskonoppineelta kysymään saako tappaa vai ei ja tuo šeikki sanoo että ei, se on sillä selvä. Itse et voi tulkita Koraania."ISISin ja muiden ääriporukoiden mukaan kyllä, mutta maailman muslimeista harvempi on siinä touhussa mukana."
Repe, rakas ystävnäni, on oikeassa niin suuri osa muslimeita ovat sekulaareja joille Koraanin käskyt eivät merkkaa mitään, mutta he jotka ovat aitoja muslimeita niin heidät on käskytty tappaa juutalaiset ja vääräuskoiset. Hehän edustavat aitoa islamia, ei sekulaarit. Anonyymi kirjoitti:
"ISISin ja muiden ääriporukoiden mukaan kyllä, mutta maailman muslimeista harvempi on siinä touhussa mukana."
Repe, rakas ystävnäni, on oikeassa niin suuri osa muslimeita ovat sekulaareja joille Koraanin käskyt eivät merkkaa mitään, mutta he jotka ovat aitoja muslimeita niin heidät on käskytty tappaa juutalaiset ja vääräuskoiset. Hehän edustavat aitoa islamia, ei sekulaarit.Missä on käsketty? Vastaukseksi ei kelpaa että Koraanissa, sillä Koraania on uskovan muslimin luettava vain islamin uskonoppineen tulkinnan välityksellä, kuten sanoin. Itse ei suuraa saa tulkita, vaikka se olisi miten "selväsanainen".
Tiesitkö, että on useita suuria, joita oppineet pitävät aikaansa sidottuina eikä niillä siksi ole merkitystä nykyajassa? Et.
- AnonyymiUUSI
Näihin hommiin ei synnytä...🎼🎶🎵🎶🎶
- AnonyymiUUSI
Tuo pätee luterilaiseen kirkkoon: "Näihin hommiin ei synnytä".
Pitäisi olla:
"Ei synnytä vaan viedään väkisin."" - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi olla:
"Ei synnytä vaan viedään väkisin.""Se on ennen kahdeksaa aloittanut tuon rääkymisen täällä. Eli viisi tuntia jo päivystänyt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi olla:
"Ei synnytä vaan viedään väkisin.""Se pätee myös helluntaikirkkoon
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on ennen kahdeksaa aloittanut tuon rääkymisen täällä. Eli viisi tuntia jo päivystänyt
Puhutko siitä helluntailaisesta fanatikosta, joka yleensä israelin juttuihin ottaa kiihkeästi kantaa ja hyökkää mummomuorin kimppuun?
Nyt se on jäänyt vauva-asteelle... On kyllä fanaattinen tapaus - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on ennen kahdeksaa aloittanut tuon rääkymisen täällä. Eli viisi tuntia jo päivystänyt
Niinkö kauan olet jo päivystänyt palstalla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö kauan olet jo päivystänyt palstalla?
Ei vaan sinä olet! Olet kirjoittanut täällä jo ennen kahdeksaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla tuntuu olevan tarkka kirjanpito. Kuulutko ylläpitoon vai muutenko päivystät koko päivän? Helpottaako se tuskaasi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla tuntuu olevan tarkka kirjanpito. Kuulutko ylläpitoon vai muutenko päivystät koko päivän? Helpottaako se tuskaasi?
Sinulla tuntuu olevan kova tuska kun kirjoitat luterilaisten palstalle koko ajan. Viestien ajat näkyy aina ja sinun viestisi oli kirjoitettu ennen kahdeksaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kauan aiot päivystää tänään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kauan aiot päivystää tänään?
En niin kauan kuin sinä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En niin kauan kuin sinä
Osaatko sanoa mitään itse asiasta vai lasketko vain kävijöitä?
- AnonyymiUUSI
Uskovaiset ovat sekaisin.
- AnonyymiUUSI
Ette ole näemmä löytäneet uusia hyttysiä siivilöitäväksi palan painikkeeksi, kun nieletti sen kamelin?
- AnonyymiUUSI
EROTKAA KIRKOSTA, SÄÄSTÄTTE PITKÄN PENNIN VUODESSA,ALLAH OLI MUUTEN MUHAMMEDIN PYLLYKAVERI!!
- AnonyymiUUSI
Katsotaan mihin vielä kirkko kehtaa sortua.
- AnonyymiUUSI
Anteeksi mutta jään kirkkoon jos sinua ei haittaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa. Se onkin oikea paikka homoudesta nauttivalle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa. Se onkin oikea paikka homoudesta nauttivalle.
Siitäkö sinä nautit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jää vain, moni muukin jää ja se harmittaa eräitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siitäkö sinä nautit?
Homohellari nauttii homoudesta, hehe
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jää vain, moni muukin jää ja se harmittaa eräitä.
Sehän on ihan sama vaikka jäätkin, vaikka et koskaan käy jumalanpalveluksissa.
Kirkollisveron takiako jäät? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on ihan sama vaikka jäätkin, vaikka et koskaan käy jumalanpalveluksissa.
Kirkollisveron takiako jäät?Ei vaan juuri jumalanpalvelusten ja kirkon toiminnan takia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan juuri jumalanpalvelusten ja kirkon toiminnan takia
Älä huoli, monia haukkuja saat siitä että hyvästä että jäät kirkkoon.
- AnonyymiUUSI
Jumalan lapseksi uudestisynnytään, ei tulla eikä kasveta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa173741Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2373541Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4821820- 1371587
Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1481545Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5761469Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171427- 1131365
- 491109
- 751065