Kipulääkkeenä minulla Tramal 150mg.
Kärsin kovista , sietämättömistä kivuista kolarin vuoksi.
Lisäksi minulle tuli panikkkihäiriö.
Tramal pitää kivut kohtuu hyvin kurissa ja myös paniikkihäiriön ja jossain vaiheessa oli myös masennustakin. Senkin Tramal vie pois.
Tramaliin jää jotkut koukkuun ja mitä olen yksi niistä mutta hyvin voi annostusta pienentää. Maksimi mitä otan vuorokaudessa on 2x 150mg eli kaksi tablettia mutta hyvin harvoin tuo määrä koska siitä tulee päänsärky, puolitoista tablettia sopivin maksimiannos. Välillä pienennän annoksen puoleen tablettiin päivässä ja pidän tuota annosta niin pitkään kun pystyn..tuosta puolesta tabletissa hyvin vaikea enää vähentää kun tulee vieroitusoireet, kylmyys, levottomuus ja haukottelu vaikka ei uni tule.
Tramal antaa vauhtia
5
264
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin näyttää olevan sulla kaikki hallinnassa. Ja vaan jos olet hyväkis havainnut.
- Anonyymi
25v.popsinut.alin 50mg pvä-ylin 2500mg. on jojoilua jos.pikku hiljaa sais pois pienentemällä niin kuin nyt 150mg pvässä.lähti masenukset,alituinen väsymys ym,ta. mut sit ei toimi kun syö koko ajan ja sit tulee olot ei kiva kuuma kylmä paska lentää suu kuivana ym.ta.
- Anonyymi
Toimii mutta ei kuitenkaan toimi. Niin ja ei ole muita hoitokienoja kuin toi lääke jota syötte lopun ikäänne vaikka olis haittavaikutuksia. No oma on valintanne. Mikä kipu sulla on ollut 25 vuotta?
- Anonyymi
Haittavaikutuksista ilmoittaminen
Jos havaitset haittavaikutuksia, kerro niistä lääkärille tai apteekkihenkilökunnalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222748Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101852Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671739Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521705Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191653Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971633Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701440Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001235Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311178Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121137