Valehtelu ja maalitolppien siirtely ei enää ota tuulta alleen. Vain lahkojohtajalle uskollisimmat enää kannattaa tuota vajakkien yhteenliittymää.
Persujen trollit paniikissa
6
77
Vastaukset
- Anonyymi
Persut ovat olleet vaaleissa koetun räkälemurskatappion jälkeen täydessä paniikissa kaiken aikaa. Demarit on ylivoimaisesti suosituin puolue ja persujen kannatus vain laskee jatkuvasti.
Palstalta näkee koko ajan miten persutrollit epätoivoisesti kaivelevat ikivanhoja viestejä joiden ainoa tarkoitus on mustamaalata demareita kaikin mahdollisin tavoin. Miten säälittävän epätoivoista touhua, joka vain kasvattaa vastenmielisyyttä persuja kohtaan.- Anonyymi
Persut kaivelee vuosikymmeniä vanhoja juttuja pestessään Persujen tämän vaalikauden valheita puhtaaksi.
- Anonyymi
Nyt kunnissa päätöksiä tekee SDP ja Keskusta ja ne on myös vastuussa ihan kaikista päätöksistä. Vai mitä? Kunnan vuokrataloissa on vuokrien laskettava ja kunnolla nyt!
- Anonyymi
Persu pettää aina
- Anonyymi
Tosiaankin!
Tämä vanha kansanviisaus ja monesti todeksi havaittu asia ei petä:
"Persut pettää aina!"
- Anonyymi
Nyt tukia hakemaan kunnista SDP ja Keskusta myötää niitä avokätisesti koska päättävät kaikesta. Ketä syyttää jos ei tukija tipu kunnilta. Työllisyystoimistakin päättävät kunnissa nyt SDP ja Keskusta...töitä ja heti nyt ja lakko pystyyn jos ei kunnon palkkaa tule.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274