Tänään kello 15 poikkesin Ratinan kauppakeskuksessa. Huh pelästyin koska luulin tulleeni Helsingin Itäkeskukseen! Pakenin!
RATINAN KAUPPAKESKUS
38
408
Vastaukset
- Anonyymi
Voimia. Toivottavasti selviät terapeutin tuen avulla vaikka. Ratina on aina täynnä, missä muille asiointipaikka.
- Anonyymi
Itäkeskus on aina Itäkeskus ja siitä ei terapeutilla selviä.
- Anonyymi
Mitähän pahaa aloittajalle Ratinassa tapahtui kuin ehkä muuta kun tilin saldon alenema korkeiden hintojen vuoksi?
- Anonyymi
Etkö osaa lukea ja siten päätellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa lukea ja siten päätellä.
Heikkohermoisten ja mieleltään vajavaisten tulee hankkia apuuhenkilöitä asiointiensa hoitamiseen jos se näyttää olevan niin vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikkohermoisten ja mieleltään vajavaisten tulee hankkia apuuhenkilöitä asiointiensa hoitamiseen jos se näyttää olevan niin vaikeaa.
Hyvä kun tiedät mistä voit hakea itsellesi apua. Toivottavasti saat lääkityksesi kuntoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei naiset saa ilman saattajaa kauppakeskuksissa liikkua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei naiset saa ilman saattajaa kauppakeskuksissa liikkua
miespuolinen saattaja aina mukana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla toisin päin. Heikkohermoiset persumiehet näyttävät pelkäävän kauppoja. Yleensä olen nähnyt niissä enimmäkseen nuoria naisia parveilemassa ja se varmaan pelottaa miesoletettuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikas ruskettunutta porukkaa siellä näyttää enimmäkseen käydä. Ostoskärryt täynnä joten rahaa tuntuu olevan. Vai oliskohan "Keelan" kortti käytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikas ruskettunutta porukkaa siellä näyttää enimmäkseen käydä. Ostoskärryt täynnä joten rahaa tuntuu olevan. Vai oliskohan "Keelan" kortti käytössä.
Kyttäätkö kaikkien asiakkaiden ostokset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyttäätkö kaikkien asiakkaiden ostokset?
Joo varsinkin sinun kaljakärrysi.
- Anonyymi
Itse kävin Prismassa vähän ennen vappua ja siitä reissusta piti toipua ainakin muutama päivä. Ihmiset työnsivät ostoskärryjään kiukkuisen oloisina kovalla pyörien kolinoilla kuin formulakuskit päin ja sivuilleen katsomatta, kylmälaitteiden hurina oli korvia huumaavaa. Joka tavaran perään piti kulkea pitkiä matkoja sokkeloissa. Laatu kuin bulkkivasrastossa ja hinnat korkeat. Kassoilla jonoja. Sellaisessa ympäristössä työskenelevillä tulisi olla korkea palkka.
- Anonyymi
Liian vähän "ruokavarastoja" joista ihmiset voisivat hakea ruokansa, saati että puhdasta saisi tai luomua, valmiinakin. Vain muutama marketti jossa ruuhka aina ja se valikoima lisäaineellisia teollisuustuotteita. Lähiöissä ei ole kuin huonon valikoiman kallis lähikauppa. Ihmisten määrä kaupungeissa on kasvanut.
- Anonyymi
helsingissä 3 mamua raiskas 17 vuotiaan .yli 2 promillen kännis olleen plikan veivät ensiavusta läheiseen puskikkoon.tuomio.ei mitään vapauttava päätös .jatkakaa tätä toimintaa .että näin suomessa.missään muussa maassa ei olisi näin ollut.muttei niitä voi tuomita .niille tulee pian paha mieli ja tarvivat terapiaa .se vasta maksaakin yhteiskunnalle.luulis jos tuomari on normaalijärkinen ihminen .miten pystyy nukkuun yönsä tollasen tuomion jälkeen.vai saako kebabeila halvemmalla.
- Anonyymi
Eivät sentään tappaneet kuten muutama kantisraiskaaja on samanlaisessa tilanteessa tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät sentään tappaneet kuten muutama kantisraiskaaja on samanlaisessa tilanteessa tehnyt.
Että oikein puolustat maturaiskaajia. Törkeä mielipide.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että oikein puolustat maturaiskaajia. Törkeä mielipide.
Taas Iltasanomissa juttu että matu taxikuski käynyt 16 v kimppuun. Joka päivä samat uutiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas Iltasanomissa juttu että matu taxikuski käynyt 16 v kimppuun. Joka päivä samat uutiset.
Tuplaraiskaaja Ahmed. Kannattaa olla tarkkana Ratinassakin. Eikös Vuolteenkadullakin ole taxi-asema.
- Anonyymi
En ole takseja Ratinassa nähnyt.
- Anonyymi
LInja-autoasemalla ja Vuolteenkadulla ihan vieressä.
- Anonyymi
Ratinan kauppakeskus ei ole valkoihoisten paikka.
- Anonyymi
Älä mene, kalpeapersu. Muille on sitten enemmän turvallista tilaa.
- Anonyymi
Keela maksa kaiki.
- Anonyymi
Ilmrisesti käytät sitä korttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmrisesti käytät sitä korttia.
Mina vieda kaiki lasku Keela. Osta paljo ruoka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mina vieda kaiki lasku Keela. Osta paljo ruoka.
Palstapersu on tahallisen ällöttävä ja inhottava tyyppi. Varmaan kakkamatoja aivonsa täynnä.
- Anonyymi
Todellakin Ratina muistuttaa Itäkeskusta. Kannattaa asioida aamuisin koska silloin siellä on matuja vähemmän. Ilmeisesti heitä syötetään vielä aamupäivisin.
- Anonyymi
Minä menen sitten iltapäivällä kun silloin siellä varmaan on persuja vähemmän ja on normaalinpaa.
- Anonyymi
Onko Koskikeskuksessa samanlaiset aikataulut,?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Koskikeskuksessa samanlaiset aikataulut,?
Koskikeskukseen on kai avattu nuorisotilojakin. Siellä ei valikoida kuka saa osallistua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä menen sitten iltapäivällä kun silloin siellä varmaan on persuja vähemmän ja on normaalinpaa.
Joo mene iltapäivällä kun olet herännyt. Normi suomalaiset ovat vielä silloin töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mene iltapäivällä kun olet herännyt. Normi suomalaiset ovat vielä silloin töissä.
Herään yleensä puoli seitsemältä aamulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herään yleensä puoli seitsemältä aamulla.
Niinhän sä luulet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sä luulet.
En enää keskustele kanssasi enää.
- Anonyymi
Lielahden Prismakin täynnä romaneja nykyään. parkkeeraavat vanhusten ja invalidien paikoille.
Vartijat vaan hierovat luurejaan kun tavara vaihtaa omistajaa,
Iskevät myös "pehmeisiin" kohteisiin joissa vartijoita ei näy..pikkukaupat ja kassaneidit eivät uskalla puuttua.
narkomaaanit lisänä, huhhuh on nähty niiden toiminta. - AnonyymiUUSI
Sinä vaan tajusit yhdessä hetkessä sen mitä tarkoittaa väestönvaihdos! Ratina ja Itäkeskus ovat ikäänkuin tulevien vuosikymmenien etelä-Suomi pienoiskoossa.
- AnonyymiUUSI
Juuri niin. Oikeassa olet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2069026
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265588- 534671
- 914560
- 593629
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703340Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262876Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502742- 432631