Suosittelen kiertämään kaukaa, on nimittäin tämä uusi yrittäjä hieman erikoinen. Konkkaan menee !
Joenvarren seurahuone
38
2616
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä helkkarin joenvarsi ja seurahuone? Siitä on kauan jo kukkineet omenapuut, kun viimeksi paikkakunnalla gäppäilin.
- Anonyymi
Joenvarren Seurahuone on matkailuyritys Rapakkojoen vanhalla koululla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joenvarren Seurahuone on matkailuyritys Rapakkojoen vanhalla koululla.
Rapakkojoki?
Niin niin, joo, se on se nimi,
joka ainakin pieniä lapsia Kiuruvedellä
lomalla käydessä nauratti niin mahdottomasti, hehe...
Varsinkin Rapakkojoen Torvisoitokunta, hehe... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rapakkojoki?
Niin niin, joo, se on se nimi,
joka ainakin pieniä lapsia Kiuruvedellä
lomalla käydessä nauratti niin mahdottomasti, hehe...
Varsinkin Rapakkojoen Torvisoitokunta, hehe...No kuulitkos Rapakkojoen soittokunnan soittavan? Minä kuulin useinkin, ja olin monesti harjoituksissakin kuuntelemassa. Kyllä oli vappunakin tunnelmaa, kun Rapakkojoen torvisoittokunta soitti torilla kuorma-auton lavalta työväenmarsseja. Kiinteää esiintymislavaa ei siihen aikaan torilla ollut.
- Anonyymi
Mitenkä erikoinen ?
- Anonyymi
Erittäin töykeää käytöstä, yritin ostaa lämminvesivaraaja katrilta. Ei saanut kunnolla selvää oliko sitä varajaa vai ei ?
- Anonyymi
Aika köyhää arvostella yhden pieleen mennen kaupan takia yrittäjää. Olitko itse selvin päin, liian pihi vai muuten mulkku kuten nyt kun tänne mollaat??
- Anonyymi
Oisko sulla ollu rahaa ostaa sitä?
- Anonyymi
Jännä näissä vinkujissa kun tuntuu riittävän. Heitä pitäisi palvella 24/7 ja olla näyränä kun ollaan ostamassa jotain puoli-ilmaista. En tunne henkilöä mutta tätä valittajaa on huoltoaseman kahvipöydän täynnä. Jännä kun samoilla tyypeillä kaikkeni kanssa ongelmia.
- Anonyymi
Juurikin näin! Sitten tämä tai puskaratiossa nämä kateelliset mollaa ja antaa palautetta. Tämän innoittamana taidankin asioikseen käydä kannattamassa uutta yrittäjää, hienoa että tässäkin tuppukylässä joku uskaltaa yrittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin! Sitten tämä tai puskaratiossa nämä kateelliset mollaa ja antaa palautetta. Tämän innoittamana taidankin asioikseen käydä kannattamassa uutta yrittäjää, hienoa että tässäkin tuppukylässä joku uskaltaa yrittää.
Voivoivoivoi...
Eikö kommentoija tiedä, että vielä tänäkin päivänä joidenkin mielestä yrittäjä on riistäjä, kapitalisti...?
Voivoivoivoi...
- Anonyymi
Pittääköse mennä semmosii paikkoihin tai ees soitella missä sulle tullee paha mieli?
- Anonyymi
Eikös ensivaikutelma yrittäjästä ole se tärkein.....
Rakennuksen tiedän ainakin. Ja kätensä paskaan on lyönyt - Anonyymi
Hieno paikka ja mahtava palvelu!!
Suosittelen. - Anonyymi
Taitaa tällä yrittäjällä hölskyä pahemman kerran päässä. Mikäs siinä vähän torttua ja kahvia
- Anonyymi
Yliluonnollisia?? Eiköhän sellaisen paikka olis jossain muualla kun täällä Kiuruvedellä 😂😂😂
- Anonyymi
Nimenomaan!!! Verkkosivujen mukaan terapeuttikin 😂😂
- Anonyymi
Miehetkin pyörittää joskus naisia useammalla sormella. Kuha ei uppoo koko nyrkki.
- Anonyymi
Paikkakunnan kateelliset yrittävat näköjään taas mustamaalata uutta yrittäjää 🤣🤣
- Anonyymi
Ei siihen kateellinen tarvitse olla😂
Itse pyrin tekemään päätöksen ei Suomi24 perusteella ja nyt täytyy todeta että kyllä en suosittele.
- Anonyymi
Ensin ollaan Kiuruvedelle asukkaita ja yrittäjiä vailla ,sitten kun tulee ,rupeatte moittimaan.Pitäkää vaan oma alueenne siistinä ja antakaa toisten elää rauhassa ilman tonkimisia.
- Anonyymi
Sellaisia nämä kiuruvetiset ovat kateellisia ihmisiä eivät kestä jos toisella menee paremmin
- Anonyymi
Onnea uudelle yrittäjälle ja jaksamista kateellisten körttiläisten kanssa.
- Anonyymi
Eikös tämä yrittäjä ole Iisalmessa vaikuttanut aiemmin?
- Anonyymi
Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.
- Anonyymi
Taitaa tämä blondi pyöriä jossain haavemailmassa, aika erikoisia juttuja kuullut siitä🙄
- Anonyymi
Oletko itse kuullut? En aina usko mitäuut sanovat. Saattavat puhua kateuttaan..
- Anonyymi
Aloittajan kannattaisi käydä uittamassa päänsä vaikka jokivedessä.
Se virkistää.- Anonyymi
On kyllä vähintäänkin törkeä aloitus.
- Anonyymi
Huippu palvelua! Ekaa kertaa kävin ja käyn uudestaankin. Huippua et ammattilaisia saadaan tänne syrjäkylillekin.
- Anonyymi
Taitaa itse yrittäjä täällä kommentoida 😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa itse yrittäjä täällä kommentoida 😂😂😂😂😂
Nimenomaan.
- Anonyymi
Kerran olen hänet tavannut ja minulle kyllä jäi todella positiivinen ensivaikutelma hänestä, mukava ja ystävällinen ihminen.
Mikähän taas on näillä negatiivisilla valittajilla ongelmana!? Katsokaa peiliin, voi se syy löytyä sieltä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran olen hänet tavannut ja minulle kyllä jäi todella positiivinen ensivaikutelma hänestä, mukava ja ystävällinen ihminen.
Mikähän taas on näillä negatiivisilla valittajilla ongelmana!? Katsokaa peiliin, voi se syy löytyä sieltä!Ja varmasti löytyy
- Anonyymi
Karmeeta käytöstä tämmönen haukkuminen. Mitä ilmeisimmin olette myös entisiä tai nykyisiä koulukiusaajia. Antakaa ihmisten elää elämäänsä,mitä se teiltä on pois.
- Anonyymi
Itse yrittäjä kommentoi tätä ketjua voi morjens
- Anonyymi
Morjens vaan sinullekin. Yrittäjä en kuitenkaan ole ja toivottavasti et sinäkään,mutta hyvää maanantaita Kiuruveden valtakuntaan.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651433Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109885- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69651Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41647