Lisäksi vie öljyä.
Led-umpio pimeänä, sähköinen käsijarru ei toimi ja robottivaihteisto täristää. Ostaisitko?
8
134
Vastaukset
- Anonyymi
Wolkkari varmaan tai audi
- Anonyymi
Toyotaa ei kannata ostaa.
- Anonyymi
Umpio 1000 €.
Käsijarrun korjaus 500 €.
DSG-vaihteiston korjaus 5000 €.
Miettisin kahdesti.- Anonyymi
DSG ei ole robottivaihteisto. Robottivaihteistoja on lähinnä Toyotalla.
No avaushan oli taas osaamattoman ja tietämättömän Teron hölmöily.
- Anonyymi
Paalitavaraa älä osta! Parempiakin vaihtoautoja löytyy. Tulee helvetin kalliiksi ostaa tuommoinen paska.
- Anonyymi
Umpiosta tonni vaihteistosta 6 tonnia ja se täristys ei sitten millään öljynvaihdolla parane. Jos myyjä yrittää semmoista sanoa tai ehdottaa voit kysyä miksei se sitten ole vaihtanut niitä? Helpompi olisi auto myydä jossa ei robottivaihteisto täristä. En tiedä käsijarrusta ja mitä moottorissakin lienee ja vaihtotyöt päälle. Äkkiä laskettuna saat varautua maksamaan vähintään 10tuhatta korjauksiin. Melko pyydys älä helvetissä osta ellet ilmaiseksi saa. Etsi rauhassa hyvä kunnossa oleva yksilö. Ei kannata paskaa ostaa itse siinä vaan kärsii.
- Anonyymi
Ostaisin ja maksaisin enemmän mitä pyydetään
- Anonyymi
Katselisin ensin paljonko olisi esim. lediumpio purkaamoilla tai jos tarvikeosana saa, alkuperäinen maksaa varmasti täysin järjettömiä hintoja.
Sähköinen käsijarru voi olla parhaassa tapauksessa yksinkertainen "johto poikki" -vika, juotoskolvilla siitä selviää, mutta voi tietysti olla ruosteen jumittamat liikkuvat osat, sähkömoottori sökö, ohjausmoduuli paskana tms.
Vaihteiston tärinä voi olla kumminkin jokatapauksessa estävä tekijä, se on liian kallis osa korjata jos se on rikki. Parhaassa tapauksessa vaihteiston tukityyny olisi vain rikki mikä voi tuntua tärinänä korissa, mutta jos on joku kaksoismassavauhtipyörä hajalla tai laakerivika tms., en ostaisi.
Öljynsyöntikään ei vetele näin katalysaattoriaikana, myrkyttää kalliin katin ja happitunnistimet ennenpitkää ja päästöistä voi olla vaikea päästä läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264