Haluan teidän ajattelevan erästä Jeesuksen sanomaa. Jeesus sanoi niille, jotka seurasivat häntä: "Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus." Joh. 13:35
Kun näemme sodan runteleman maailman - maailman, joka on sairas, tuskallinen, hämmentynyt ja sekaisin - uskomme, että nyt on seurakunnan hetki puhua. Tämä on seurakunnan hetki osoittaa Jumalan rakkautta ja armoa! Tämä on maailman hetki kuulla Kristuksen sanovan seurakunnan kautta: ”Minä olen tie, totuus ja elämä” (Joh. 14:6).
Toisessa Raamatun kohdassa löydämme saman asian, jonka Johannes totesi: "Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.
Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.
Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.
Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi. " (1. Joh. 4:7-10).
Raamattu julistaa, että meidän, jotka seuraamme Jeesusta Kristusta, pitäisi olla yhtä rakastuneita toisiimme kuin Jumala oli rakastunut meihin, kun Hän lähetti Poikansa kuolemaan ristillä. Haluan sinun näkevän, mitä tarkoittaa rakastaa niin kuin Jumala rakastaa, sillä Raamattu sanoo: ”Jumala on rakkaus” (1. Joh. 4:8)
Jumalan perusominaisuus on pyhyys, mutta rakkaus on toinen Jumalan perusominaisuus. Rakastaminen on osa Jumalan luonnetta, ja kaikki, jotka tuntevat Jeesuksen Kristuksen Vapahtajanaan, ovat myös saaneet Pyhän Hengen istuttaman tämän yliluonnollisen rakkauden sydämeensä. Suurin osoitus siitä, että olemme kristittyjä, on se, että rakastamme toisiamme.
1. Korinttilaiskirjeessä 13 on ensin kuvaus ihmisestä, jolla ei ole rakkautta. Apostoli Paavali sanoo: ”Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen. ” (1. Kor. 13:1).
Toisin sanoen, oletetaan, että voisin puhua William Jennings Bryanin puhetaidolla. Oletetaan, että voisin puhua kryptisellä kielellä kuten Churchill. Oletetaan, että voisin puhua Rooseveltin voimalla, jolla hän heilutti kokonaista kansaa. Jospa voisin laulaa oopperaa kuin Enrico Caruso. Entä jos minulla olisi tuhat kieltä, joilla voisin puhua tuhat kieltä yhtä aikaa. Raamattu sanoo, että kaikki tämä ei ole mitään, enkä minä ole mitään, ellei minulla ole tätä jumalallista, yliluonnollista rakkautta, jonka Jumala antaa.
Vain tämä Jumalan antama jumalallinen rakkaus saa meidät rakastamaan muita.
Suurin rakkauden osoitus oli se, että Jumala lähetti oman Poikansa kuolemaan puolestasi. Et ansainnut sitä, että Hän kuoli puolestasi. Olet syntinen!
Raamattu sanoo, että et tiedä mitään tästä rakkaudesta, jos olet Kristuksen ulkopuolella. Sinun on mahdotonta saada tätä jumalallista rakkautta, koska se on Jumalan lahja vain niille, jotka rakastavat Kristusta.
Mutta - Jumala rakastaa sinua! Sillä ei ole merkitystä, kuinka syvälle synnin ja rikkomusten suohon olet vajonnut. Jumala rakastaa sinua tänään! Hän todisti sen lähettämällä Poikansa Jeesuksen Kristuksen kuolemaan puolestasi ristillä.
Tällä hetkellä voit ottaa Kristuksen vastaan sydämeesi. Jumala antaa sinulle tätä yliluonnollista rakkautta, kunnes rakastat koko maailmaa. Se on ratkaisu niihin kansainvälisiin ongelmiin, joita kohtaamme tällä hetkellä. Se on ratkaisu henkilökohtaisiin ongelmiinne - päästää Kristus sisään. Kun Kristus tulee sisään, rakkaus tulee sisään ja rakkaus loistaa.
Voit tuntea tämän hämmästyttävän rakkauden, josta Raamattu puhuu.
Raamattu sanoo, että kun uskomme Kristukseen, Jumala vuodattaa rakkautensa sydämeemme. Jumala antaa syntimme anteeksi ja antaa meille iankaikkisen elämän. Sinun on myönnettävä, että olet syntinen, ja otettava Hänet uskon kautta vastaan Herraksesi ja Vapahtajaksesi. Voit aloittaa suhteen Jumalaan rukoilemalla tällaisen yksinkertaisen rukouksen:
"Oi Jumala, minä olen syntinen. Olen pahoillani synneistäni. Anna minulle anteeksi. Haluan kääntyä pois synnistäni. Otan Jeesuksen Kristuksen vastaan Vapahtajanani; tunnustan hänet Herrakseni. Tästä lähtien haluan seurata Häntä. Jeesuksen nimessä. Aamen."
Jumala on rakkaus
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyisessä uskovien herjaavassa ja sotaan kiihottavassa ilmapiirissä ei Raamatun sanalla ole yhtään mitään merkitystä. Se kaikki on poljettu maahan ja ilkeä vihamielisyys on vallannut uskon. Peto on valloillaan.
- AnonyymiUUSI
No ei tuo äpäräkultin jumala ole valloillaan kuin pienissä piireissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216705Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562303- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981055- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.89953Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767