Kaikki kuolevat

Anonyymi-ap

Mikään ei ole niin varmaa kuin se, että kaikki ihmiset kuolevat tässä maailmassa.

9

146

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

rikkaat kuolee ja joutuu helvettiin ilman rahojaan

• Anonyymi

Onpas outo aihe kirjoittaa.Kaikki sen tietää ajattele nyt vaan
      eteenpäin ja nauti elon päivistäsi.

• Anonyymi

Ei kaikki kuole.

"Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme," 1. Kor. 15:51

• Anonyymi

Mitä se tarkoittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se tarkoittaa?

Paavali odotti Jeesuksen paluuta oman sukupolvensa aikana. Paluun hetkellä elossa olevat saisivat uuden olemuksen.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä se tarkoittaa?

Me muutumme Peräilmaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se tarkoittaa?

Paavali puhui Jeesuksen omista (me).
        He saavat kirkastetun ruumiin, sellaisen joka Jeesuksella oli ylösnoustuaan.
        Osa saa sen kun heidät herätetään Jeesuksen tullessa. Osa ei maista kuolemaa, vaan heidät muutetaan silmänräpäyksessä.
        Siinä porukassa ei ole vartiotornilahkolle kumartavia.

• Anonyymi

Anonyymi 2025-05-05 22:46:08 " Mitä se tarkoittaa? "

Sille on jatkoa:

15:52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.

" kuolleet nousevat katoamattomina " -tarkoittaa sanoa, että JT-oppi synnillisten kuolemasta on valetta. Hekään eivät katoa, eivät kuole, vaan

Ilmestyskirja:
      20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.

Väärä profeetta on vartiotorniseura, tällä foorumilla on juuri ollut puhetta sen maailmanlopusta vuosimalli 1975. Seurakseen tulijärveen saa toki vartiotornikaupustelijoitaan

He eivät usko Raamattuun, Jumalan Sanaan

• Anonyymi

Miten voit tietää että sinä kuolet, koska elät nyt ja et ole kuollut. Et sitä voi etukäteen tietää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4296
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2765
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      394
      2443
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1639
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      555
      1406
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1329
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe