Ukrainan asevoimien droonit päättivät tarkistaa, kuinka tarkkoja Venäjän kartat ovat, ja lensivät aina Nadymiin asti ja asettivat uuden kantaman ennätyksen 2,6 tuhatta km.
Paikallinen lentokenttä ei ilmeisesti odottanut tällaista huomiota ja otti välittömästi käyttöön rajoituksia. Edellinen elokuun 2023 saavutus - Murmanskin alue, 1850 km - näyttää nyt vaatimattomalta lämmittelyltä.
Puolustusministeriö raportoi tällä välin 26 dronesta, jotka ammuttiin alas, joista neljä Podolskin lähellä. Ukraina on selvästi päättänyt pitää Moskovan ilmapuolustukselle lomaa edeltävän tarkastuksen ennen toukokuun 9. päivää.
Ja vaikka taivas pääkaupungin yläpuolella on tiukasti suojattu, täydellistä suojaa ei ole - joku itsepäinen drone löytää silti porsaanreiän.
Että semmoosta!
Ukrainan dronet tekivät ennätyksen, 2600km
15
168
Vastaukset
- Anonyymi
Punaisella torilla katsellaan kaulat kipeinä kohti taivasta ja kopioputin sekoilee sanoissaan.
- Anonyymi
1 000 km kantaman Neptune häiveristeilyohjus voi tulla matalalta taloja kierrellen.
- Anonyymi
GPS-häirintää tehdään tällaisten tapausten estämiseksi.
- Anonyymi
4-kertainen navigointi on häirinnänkestävä.
- Anonyymi
GPS häirintää voi Putin tehdä naama punaisena ja vinkua kohti taivasta mutta Ukrainalla on käytössä time-of-flight järjestelmä joka ei perustu satelliitteihin eikä Putinin ulvontakaan niitä häiritse.
- Anonyymi
Ukrainan droonit haluavat osallistua Moskovan paraatiin.
- Anonyymi
sankka savu vain nousee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sankka savu vain nousee
Veikkaan että taas mahorkasta toi savu, kuten GRAU-arsenaaleista, jotka jymisivät noin 3,5 magnitudin voimalla.
- Anonyymi
R...äonr...ä vaikka raakaöljyssä paistaisi.
Voissa paistamien ei käy.Hyvää tuotetta ei pidä pilata r....llä - Anonyymi
Voi kun Suomesta olisi lyhyt matka strategisiin kohteisiin..
Oikein sormet alkoivat syyhytä. - Anonyymi
Suomen puolelta tronet laitettu.
- Anonyymi
Brittien kolonna teki ennätyksen ---150 kertaheitolla !
https://www.youtube.com/watch?v=Sn-f7hBuN2k - Anonyymi
2600km.
On urosmehiläisen teko! - Anonyymi
eikö niihin voi laittaa pienen ydin-erektorin teholähteeksi kuin sukellusveneissäkin, toimii lähes ikuisesti.
minikokoinen ydinvoimala - Anonyymi
KIEV ON KOHTA SAAVA SUUREN MÄÄRÄN ILOTULITTEITA :-()
https://www.youtube.com/watch?v=64EBRtuQRUo
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991528Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50816Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730