kylläpä on KUUMA

..janoottaa ja hikoottaa..
noh päivän työ takana.. eipäs ookkaan.. vielä on maalattava ja paljon sillä yhden tilaustyön olisi hyvä olla valmis tällä viikolla..

harmi että meri on kilsan päässä.. vielä kun vois pulikoida ennen kun alkaa sinilevää pukkaa..

14

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijarina

      todellakin on. En ole jaksanut tehdä tänään mitään. Sääliks käy niitä jotka joutuu olemaan töissä. Partsillekkin paistaa aurinko aamusta iltaan ettei voi sielkään vilvotella.

      • ..itseni pakastimeen tai sitten laitan sankoon kylmää vettä, jäitä ja hyppään sinne vilvoittelemaan..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..itseni pakastimeen tai sitten laitan sankoon kylmää vettä, jäitä ja hyppään sinne vilvoittelemaan..

        voisin mäkin mahtua mut tuskin ihan ämpäriin.


      • eijarina kirjoitti:

        voisin mäkin mahtua mut tuskin ihan ämpäriin.

        ..taivutat itsesi oikein niin voit hyvinkin mahtua..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..taivutat itsesi oikein niin voit hyvinkin mahtua..

        vaan ostamaan tarpeeks suuri ämpäri niin eiköhän se onnistu. Pakastimesta jääpaloja joukkoon niin voi kuvitella olevansa avanto uinnilla.


      • eijarina kirjoitti:

        vaan ostamaan tarpeeks suuri ämpäri niin eiköhän se onnistu. Pakastimesta jääpaloja joukkoon niin voi kuvitella olevansa avanto uinnilla.

        ..sadan litran sanko varmaan riittää?


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..sadan litran sanko varmaan riittää?

        kyllä mahtuvani sellaseen, pitänee testata se het siel liikkees mahdunko, vaatteet päällä tietty ettei tuu poliisi sedät hakemaan siveettömän käytöksen takia.


      • eijarina kirjoitti:

        kyllä mahtuvani sellaseen, pitänee testata se het siel liikkees mahdunko, vaatteet päällä tietty ettei tuu poliisi sedät hakemaan siveettömän käytöksen takia.

        ..vaan myyjiltä..ne tietää mahdutko sankoon..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..vaan myyjiltä..ne tietää mahdutko sankoon..

        56 kilonen sadan litran saaviin? Voisivat katsoo mua pikkasen kieroon mut omasta kokemuksesta tien et myyjien pitää vaan nätisti hymyillä mitä idioottisempienkin kysymysten esittäjille.


      • eijarina kirjoitti:

        56 kilonen sadan litran saaviin? Voisivat katsoo mua pikkasen kieroon mut omasta kokemuksesta tien et myyjien pitää vaan nätisti hymyillä mitä idioottisempienkin kysymysten esittäjille.

        ..juuri noin.. tosin mittailin kotiviinisankoani ja tulin siihen päätökseen että on se 100kin litraa vielä aika ahdas sellasille jotka ei osaa taivutella itseään tavalliseen sankoon.. kysy 200 litran sankoo..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..juuri noin.. tosin mittailin kotiviinisankoani ja tulin siihen päätökseen että on se 100kin litraa vielä aika ahdas sellasille jotka ei osaa taivutella itseään tavalliseen sankoon.. kysy 200 litran sankoo..

        tämä, kysytään. Kyllä sä oot huomaavainen kun viittit vaivautua mittaaman sen munkin puolesta.


      • eijarina kirjoitti:

        tämä, kysytään. Kyllä sä oot huomaavainen kun viittit vaivautua mittaaman sen munkin puolesta.

        ..sangon itsellesi..

        ei muuta kuin hauskoja pulikointihetkiä.. meikä lähtee tekee katkarapukeittoo..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..sangon itsellesi..

        ei muuta kuin hauskoja pulikointihetkiä.. meikä lähtee tekee katkarapukeittoo..

        Makoisia hetkiä.


    • KUUMA...

      onneks varjossa viileempää. Sitä vaan mietin että kyllä kylmä maito on hyvää. Sain kyllä pahan ripuloin maidosta. Nyt on uloste veristä ja löysää. Otan kännin. Se auttaa. Mereen menen kun kerkeän. Kävellen tai bussilla.
      Eines maksalaatikko on halventunut Euromarketissa. En voi ostaa broileria. Kot-kot. Kissakin karkasi. TUlee takasin varmasti joskus.
      Kalsrit puristaa. Pierettää, SIlmissä sum,enee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe