..janoottaa ja hikoottaa..
noh päivän työ takana.. eipäs ookkaan.. vielä on maalattava ja paljon sillä yhden tilaustyön olisi hyvä olla valmis tällä viikolla..
harmi että meri on kilsan päässä.. vielä kun vois pulikoida ennen kun alkaa sinilevää pukkaa..
kylläpä on KUUMA
14
397
Vastaukset
- eijarina
todellakin on. En ole jaksanut tehdä tänään mitään. Sääliks käy niitä jotka joutuu olemaan töissä. Partsillekkin paistaa aurinko aamusta iltaan ettei voi sielkään vilvotella.
..itseni pakastimeen tai sitten laitan sankoon kylmää vettä, jäitä ja hyppään sinne vilvoittelemaan..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..itseni pakastimeen tai sitten laitan sankoon kylmää vettä, jäitä ja hyppään sinne vilvoittelemaan..
voisin mäkin mahtua mut tuskin ihan ämpäriin.
eijarina kirjoitti:
voisin mäkin mahtua mut tuskin ihan ämpäriin.
..taivutat itsesi oikein niin voit hyvinkin mahtua..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..taivutat itsesi oikein niin voit hyvinkin mahtua..
vaan ostamaan tarpeeks suuri ämpäri niin eiköhän se onnistu. Pakastimesta jääpaloja joukkoon niin voi kuvitella olevansa avanto uinnilla.
eijarina kirjoitti:
vaan ostamaan tarpeeks suuri ämpäri niin eiköhän se onnistu. Pakastimesta jääpaloja joukkoon niin voi kuvitella olevansa avanto uinnilla.
..sadan litran sanko varmaan riittää?
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..sadan litran sanko varmaan riittää?
kyllä mahtuvani sellaseen, pitänee testata se het siel liikkees mahdunko, vaatteet päällä tietty ettei tuu poliisi sedät hakemaan siveettömän käytöksen takia.
eijarina kirjoitti:
kyllä mahtuvani sellaseen, pitänee testata se het siel liikkees mahdunko, vaatteet päällä tietty ettei tuu poliisi sedät hakemaan siveettömän käytöksen takia.
..vaan myyjiltä..ne tietää mahdutko sankoon..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..vaan myyjiltä..ne tietää mahdutko sankoon..
56 kilonen sadan litran saaviin? Voisivat katsoo mua pikkasen kieroon mut omasta kokemuksesta tien et myyjien pitää vaan nätisti hymyillä mitä idioottisempienkin kysymysten esittäjille.
eijarina kirjoitti:
56 kilonen sadan litran saaviin? Voisivat katsoo mua pikkasen kieroon mut omasta kokemuksesta tien et myyjien pitää vaan nätisti hymyillä mitä idioottisempienkin kysymysten esittäjille.
..juuri noin.. tosin mittailin kotiviinisankoani ja tulin siihen päätökseen että on se 100kin litraa vielä aika ahdas sellasille jotka ei osaa taivutella itseään tavalliseen sankoon.. kysy 200 litran sankoo..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..juuri noin.. tosin mittailin kotiviinisankoani ja tulin siihen päätökseen että on se 100kin litraa vielä aika ahdas sellasille jotka ei osaa taivutella itseään tavalliseen sankoon.. kysy 200 litran sankoo..
tämä, kysytään. Kyllä sä oot huomaavainen kun viittit vaivautua mittaaman sen munkin puolesta.
eijarina kirjoitti:
tämä, kysytään. Kyllä sä oot huomaavainen kun viittit vaivautua mittaaman sen munkin puolesta.
..sangon itsellesi..
ei muuta kuin hauskoja pulikointihetkiä.. meikä lähtee tekee katkarapukeittoo..- eijarina
pervokki kirjoitti:
..sangon itsellesi..
ei muuta kuin hauskoja pulikointihetkiä.. meikä lähtee tekee katkarapukeittoo..Makoisia hetkiä.
- KUUMA...
onneks varjossa viileempää. Sitä vaan mietin että kyllä kylmä maito on hyvää. Sain kyllä pahan ripuloin maidosta. Nyt on uloste veristä ja löysää. Otan kännin. Se auttaa. Mereen menen kun kerkeän. Kävellen tai bussilla.
Eines maksalaatikko on halventunut Euromarketissa. En voi ostaa broileria. Kot-kot. Kissakin karkasi. TUlee takasin varmasti joskus.
Kalsrit puristaa. Pierettää, SIlmissä sum,enee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540
