Kun CCCP hajosi, piti seisoa jonossa odottamassa ruokaa tuntikausia ja joskus sitä ei riittänyt ja meni kotiin tyhjin käsin.
Jaettiin kuponkeja, kuinka monta ruokaa sai anastaa kaupasta.
Ryöstely riistäytyi käsistä.
Ihmiset olivat omavaraisia kun tuottivat itse ruokansa palstoilla, kesämökillään ja hakivat ruokaa metsistä ja säilöivät kaiken.
Vaatteita säästeltiin ja huollettiin.
Toisia autettiin paljon kaikessa.
Ihmiset yrittivät livistää CCCP:stä eri keinoin kun raja oli kiinni.
Se on kokonainen megatarina, millä tavoin on voinut livistää.
Unionin ulkopuolinen kulttuuri on ollut pannassa.
EU on astetta nykyaikaisempi ja kriittisen ajan puutteet voivat olla vähän erilaisia.
CCCP:llä toisaalta on ollut paljon vapaata maata idässä hyödyntää, mitä EU:lla ei ole.
Kun Venäjä räjäytti Saksan kaasuputken, niin huonolta näyttää tulevaisuuteen, jos EU:lla alkaa energiakriisi.
EU on ahdas, asuttu ja riidoissa Venäjän kanssa, koska anasti Venäjän vanhan kotimaan Ukrainan ja slaavien Itä-Eurooppa.
Mitä tietää kun EU loppuu?
Anonyymi-ap
1
197
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193134Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622832Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672648Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322542Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582088Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181609Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121602- 491599
- 791589
- 571489