Kysymys otsikossa!
Mikä juttu tää perussuomalaisten vasara homma oikein on?
33
290
Vastaukset
- Anonyymi
Perinne työkalu , taotaan järkeä päähän .
- Anonyymi
Ja erityisesti PS:n "perinneyhdistys" Suomen Sisun vaalima.
- Anonyymi
Perussuomalaisiin vai jotka eivät tajua olevansa perussuomalaisia?
- Anonyymi
Sehän on oma aateveljesi, pösilö!
- Anonyymi
Pölhöprsun mielestä se on orava. Kattokaa kaikki!
- Anonyymi
Vasaramurhan yritys oikeudessa
https://yle.fi/a/3-11797898- Anonyymi
Demuvasut tampereella määrää, demokratiaa tuokin niiden mielestä.
https://yle.fi/a/74-20098601 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demuvasut tampereella määrää, demokratiaa tuokin niiden mielestä.
https://yle.fi/a/74-20098601Ettei vaan ollut omia aateveljiäsi, kun ei mitään mainintaa maahanmuuttajataustaisista?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kankaanpaan-terrorismirikoksista-syytetty-28-vuotias-puolustautuu-natsiestetiikka-miellyttaa-silmaa/9010624
- Anonyymi
Perussuomalaiset suunnitteli, tilasi ja toteutti ainoan poliittisen murhan lähes sataan vuoteen!
Toteutus jäi tälläkertaa vähän puolitiehen.
Niin ja uhrinakin oli perussuomalainen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaiset suunnitteli, tilasi ja toteutti ainoan poliittisen murhan lähes sataan vuoteen!
Toteutus jäi tälläkertaa vähän puolitiehen.
Niin ja uhrinakin oli perussuomalainen...Ja sitten tietysti uhriutumiset... Ne lukuisat uhriutumiset...
Toki niidenkin, uhriutumisten, takana perussuomalaiset
- Anonyymi
Nyt kyllä saa varoa persujen saksiakin !
- Anonyymi
Sitten persuissa on se väkevä nahkavasara-siipi, jotka naputtavat pikku vasaroitaan rytmikkäästi.
- Anonyymi
vasemmistolla on vasararyhmä joka käyttää vasaroita pahoinpitelyihin
- Anonyymi
Eipäs harhauduta projisoimaan!
- Anonyymi
Persuna ihminen on tyhmimmillään.
- Anonyymi
Kun persut lähtivät risteilylle matkaa mainostettiin "Lattapäät lainehilla" ?
- Anonyymi
Kun puukkoa ei saa julkisella paikalla kanniskella niin persut siirtyivät vasaroihin. On ne aikamoisia kommunisteja.
- Anonyymi
Kenelle ojennetaan kokouksessa kultainen vasara pinssi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle ojennetaan kokouksessa kultainen vasara pinssi?
Sen tulemme näkemään ensi kesäkuussa. Hih, kun jännittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen tulemme näkemään ensi kesäkuussa. Hih, kun jännittää.
Mistä tuntee rehellisen persun?
Siitä, että hänellä on vasaranjälkiä päässään.
- Anonyymi
Purrukka saa varmaan kultaiset ✂️ sakset ✂️
- Anonyymi
Paksussa kultaisessa ketjussa riippuvat isot kultaiset sakset roikkumassa Riikan rinnuksilla koristeena olisivat varsin messevät. EK:n ja kokoomuksen olisi suorastaan velvollisuus hankkia Riikalle sellaiset. Palkinnoksi em. tahojen hyväksi tekemästä pyytettömästä työstä.
- Anonyymi
Kommareilla oli vasara ja sirppi, persuilla on vasara ja sakset.
- Anonyymi
Vihervasureita voisikin kevyesti naputella hienosäätövasaralla kupoliin, josko jumit laukeaisivat? Tavittaessa työkalua voi isontaa moskaan tai lekaan.
- Anonyymi
Mitä yhteistä on persuilla ja ravuilla?
-Saksiniekkoja molemmat. - Anonyymi
Do diiin. Tuon ymmärtää, koska onhan persu-Mestarinne lausunut, että väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino.
- Anonyymi
Sinunko "lihaksillasi"? Muahahahahahaha!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunko "lihaksillasi"? Muahahahahahaha!
Ei, vaan mestari-jussukan. Kjäh kjäh hihihhhiiiiiiiiii..........................
- Anonyymi
Sinunhan se pitäisi osata kertoa, kun sitä huutelet ? Niin, mikäs se sitten on ?
- Anonyymi
Jos näet perSSun vasara kädessä, luuletko hänen menevän raksalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos näet perSSun vasara kädessä, luuletko hänen menevän raksalle?
Minä olen persuja nähnyt vasara kädessä vain "raksalla". Taidat pyöriä aika hämyissä porukoissa, joissa ei ole persuja ensinkään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720