Ostin autoni 10 vuotta sitten jolloin se oli kaksi vuotta vanha. Se oli ensimmäinen liikkeestä ostettu auto ja myös ensimmäinen joka maksoi paria tonnia enempää.
Korko oli 0,99% eikä ollut viimeistä suurta erää, mutta maksoin sen aikaisemmin pois joten siihen tuli kyllä oma suurempi erä.
Piti oikein katsoa sopimusta pari kertaa kun aloin katsella uutta autoa ja kaikissa on tuollainen viimeinen erä.
Koska tällainen on tullut?
Viimeinen suurempi erä?
Anonyymi-ap
1
107
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän ei kukaan näköjään ole vastannut!
Menettely ei ole millään lailla uusi. Tässä mallissa saadaan vain
osamaksuerät näyttämään pienemmiltä ja koko rahoitusaika siten
esim. 48 tai 60 kuukauden mittaiseksi.
Ellei sitä viimeistä suurempaa erää kykene maksamaan, auto usein
vaihdetaan uudempaan ja jäljellä oleva velka liitetään siihen.
Mikäli siis on varaa korkoihin, voi rahoitukseta arvatenkin arvatenkin
sopia myös niin, että summa jaetaan esim. 72 kk ajalle samansuuruisin
lyhennyksin.
Riippuu lähinnä rahoittajapankin käytännöistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538293- 614541
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404323Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353453Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422851- 492624