Teoria. Ulkomailla puhutaan tästä. Entä supersotilaat ja vanhat kauppakeskukset, tunnelit. Mitä värähtelyä koet eri rakennuksissa ja paikoissa olevan? Toisella tasolla tai tällä tasolla. Entä maaseudulla.
Kauppakeskukset ja reptiliaanit?
3
110
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko sulla muita harhoja, kerro toki kaikista.
- Anonyymi
Voit tutustua lisää aiheeseen ulkomaisilla youtube kanavilla, hakusanoilla, et osaa hakea niitä. Ja metafyysiset aiheet. Kaikki ei ole fyysisellä tasolla havaittavissa. Mutta olet ilmeisesti maalta ja väärällä keskustelukanavalla, koska ne aiheet kuuluvat salaliittoteorioiden piiriin tai ainakin paranormaaliin. Mene eri keskusteluun, et kuulu tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit tutustua lisää aiheeseen ulkomaisilla youtube kanavilla, hakusanoilla, et osaa hakea niitä. Ja metafyysiset aiheet. Kaikki ei ole fyysisellä tasolla havaittavissa. Mutta olet ilmeisesti maalta ja väärällä keskustelukanavalla, koska ne aiheet kuuluvat salaliittoteorioiden piiriin tai ainakin paranormaaliin. Mene eri keskusteluun, et kuulu tänne.
Jos minä olen väärällä palstalla, niin olet sinäkin.
Kirjallisen ilmaisun rajoitteneisuuden perusteella päättelen että kärsit mielisairaudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523261Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?532524- 1102235
- 241893
- 231662
- 301626
- 1691530
- 361265