Riikka Purran nykymeininki on kuitenkin Keskisarjaan mukaan pakko kumota.
– Tai sitten kaadun saappaat jalassa.
Nyt vaihdetaan kurssi
22
204
Vastaukset
- Anonyymi
Kuitenkaan ei haastanut Purraa ja ilmoittautunut ehdolle puheenjohtajaksi. Pelinavaus, mutta aika arka.
- Anonyymi
Purra on paras puheenjohtaja kansallismieliseen puolueeseen, torjumaan islamisaatiota.
Tosin keinoja siihen suomessa ei juurikaan enää ole, valitettavasti.
Kun kaikki vetovoimatekijät kehitysmaamuslimi islampaskan MAANMUUTTAJIEN haittamaahanmuutolta pitäisi tukkia!
Kehitysmaamuslimi islampaskaa virtaa tänne suomeen ”turvaan” milloin milläkin syyllä, elämään vastikkeetomasti tulonsiiroilla ja lisääntymään holtittomasti!
Islamisaatio jatkuu, kunnes kantasuomalaiset ovat rahoittaneet oman sukupuuttonsa ja SUOMI ON ISLAMPASKAN KALIFAATTI!- Anonyymi
Riikka Purran johdolla Perussuomalaisista tulee pientuolue. Hävitään vaaleja, kannatus laskee...
Sitäkö haluatte? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riikka Purran johdolla Perussuomalaisista tulee pientuolue. Hävitään vaaleja, kannatus laskee...
Sitäkö haluatte?Kyllä. Koko persupuolue joutaa roskiin. Viimeinen voi sammuttaa valot puoluetoimistolta!
- Anonyymi
VÄESTÖKELLO osoittaa hyvin sen miten islamisaatio leviää pääkaupunkiseudulla.
- Anonyymi
Kaikkien niiden suomalaisten jotka asuvat muualla kuin Helsingissä, pitää alkaa houkutella muslimeja muuttamaan pääkaupunkiseudulle! Sitten saavat sen alueen vihervasemmistolaiset naiset kokea ihanan monikulttuurisuuden usein hyvinkin omakojhtaisesti...
- Anonyymi
"Ei voi mennä niinkään, että puoluejohto jatkaa ennallaan tai sopusointuisena vailla soraääntä."
Teemu Keskisarja- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Purra on johtanut todella hienosti puoluetta. Kapinaleirissä on pakko keksiä valheita, kun ei muulla tavalla kyetä kilpailemaan äänestäjistä.
- Anonyymi
Riikka Purra tekee Perussuomalaisista pienpuolueen 👎
Kuinka monet vaalit täytyy käydä että ymmärrämme totuuden?
- Anonyymi
Purapurrapurrapurra.
Mene asiaan jo ja sano suoraan orpo 😈- Anonyymi
Miksi Petteri Orvon ja Kokoomuksen tulisi lunastaa Riikka Purran valheelliset lupaukset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Petteri Orvon ja Kokoomuksen tulisi lunastaa Riikka Purran valheelliset lupaukset?
Sattuu olemaan, (vaalivilpeillä tietenkin,) muka "pääministeripuolue"
Olematonta "vastuunkantoa"
- Anonyymi
Tavallinen ( kehäkolmosen ulkopuolella asuva )
suomalainen ei venäjämielisiä demareita äänestä.
Perus on paras !
Sdp- kuuluu edelleen oppositioon.- Anonyymi
Perussuomalaisten trollit tehneet palstasta Persupalstan.
- Anonyymi
Valtiovarainministeri Riikka Purra on kymmenkertaistanut omat tulonsa ajattelemattu muita. Unohtanut samalla Suomen kansan. Häntä äänestäneet tavalliset suomalaiset.
- Anonyymi
sdp- Sannan ottamia velkoja maksaa lapsenlapsesi- kin !
- Anonyymi
Tinkikää lastenne harrastuksista
Riikka Purra ja Perussuomalaiset
- Anonyymi
Kosto elää ja voi hyvin...
Viimeistään ministerikautensa jälkeen Purra on vapaata riistaa. - Anonyymi
Palstavasemmistolainen UHKAILEE Perus- Riikkaa ...
Tällaisia nämä tyhjäpäät on.
Venäjänmieliselle väkivalta on päivittäinen työkalu
- sdp - - Anonyymi
Persut on turha puolue. Nyt se on nähty.
- Anonyymi00028UUSI
Trollaavat täydellä teholla.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243