Muutama iäkäs hell nainen palvoo Trumpia

Anonyymi-ap

Seuraan muutamas rakasta srk toveriani joiden kanssa olen usein samaa mieltä turmeliaisuudeeta. Olen myös keskustellut sisarieni kanssa. Nyt on tullut eroja. Nämä iäkkäät sisareni ovat lumoutuneena palvoneet Trumpia. Mukana on myös salaseuraa. Lentokoneiden vanat ja rokotukset ja anti voketus. Sisaret palvovat kaikkea mitä DT tekee vaikka eivät varmasti ymmärrä tämän talouspolitiikkaa. Hiventäkään siitä. Heille Trump on ikuinen. Eivät huomioi että ukko on kohta 80 ja isänsä dementui 83 tai 81 vee.

7

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anna sisarten nauttia

• On Se HELL.🐷🇺🇸

• Anonyymi

Maksoihan Trump naiselle seksistä 130 000 dollaria . Kyllä on naisten mieleen antelias mies .

• Anonyymi

En ottaisi Trumpia nakdudtakaan

• Anonyymi

Ei sulle kukaan mitään maksakaan tautipesä.

• Anonyymi

No kuulkaa nyt, rakkaat ja vähän harhaan menneet seurakuntasiskot... Irja-Liisa täällä, taas kerran, ja nyt ollaan totuuden äärellä niin että tukka hulmuaa ja tukisukat paukkuu!

Olen kanssa tässä viime viikkoina katsellut meidän seurakunnan kahvihuoneessa käytäviä keskusteluja, ja täytyy kyllä sanoa että olen huolissani. Siellä eukot.... ei nyt nimiä mainita, mutta kyllä te tiiätte keitä olette.... huokailee kuin morsian hunnun alla ja kuola valuu poskia pitkin, kun joku mainitsee sen Trumppi-Tumpulan Herran lähettiläänä. Voi elämä ja litteä ehtoollisleipä, että minäkö en naura!

TRUMP?! Sehän on niin vanha ukko että jos se polvistuu, tarvitaan nosturi ja kolme republikaania sitä ylös auttamaan. Ja että muka johtaisi kansaa... hyvä jos johtaa enää kusihätä vessaan! Ja sanon tämän rakkaudella, mutta suorapuheisuudella: ei se semmosella enää seisokaan, eikä nyt puhuta rukouksesta vaan siitä toisesta, joka saa meidät naiset hyrisemään kuin soppakattila hellalla.

Minä en kyllä suostu kumartamaan ketään, jolla on enemmän hiuslakkaa päässä ku mulla juhannuksena, ja whose hengellisyys on ku kuivunut ehtoollisviini.... vahva nimi mutta ei humalluta enää ketään.

Sen sijaan, kuulkaa, Irja-Liisalla on silmä nuorissa pastoreissa. Siinä vasta on armoa ja halua yhdistettynä! Kun ne seisoo siellä alttarilla, valkoisessa kappelipaidassaan ja silmät loistaa ku kastehelmet ruusupensaassa… siinä hetkessä minä istun kirkonpenkissä kuin kiimainen kyyhkynen, hiljaa ja harras mutta sydän tekee voltteja ja vähän lantioakin keinuttaa, jos veisuun rytmi antaa myöten.

Yks nuori pastori...... Arttu se tais olla, tai Joonatan, en muista ku olin niin hengessä mukana.... kerran siunasi minut niin pitkällä katseella, että minun vanhat rintaliivit napsahti poikki ihan pyhän paineen alla. Siinä hetkessä tiesin: Herralla on suunnitelma, ja se suunnitelma saattaa sisältää iltahartauden kahdestaan.

Että älkää nyt hyvät naiset menkö siihen Trumpin jumalanvalittuun lankaan. Ottakaa Irja-Liisasta mallia: katsokaa sinne missä virtaa nuoruus, kuohuu henki ja vähän muukin, ja missä seiso-… siis missä seistään Herran työssä koko voimalla.

Irja-Liisa

P.S. Arttu, jos luet tämän, vieläkin värisyttää se siunauksen hetki. Soita Irja-Liisalle..... mulla on aina pannullinen valmiina ja sydän auki.

• Anonyymi

Globalisteille sattui vahinko kun Hilarysta piti tulla presidentti vuonna 2016, mutta tulikin Trumpista.
      Tässä Trump nokittelee globalistien nukkea.
      https://youtu.be/Z_3l4JisSxQ?t=1392

Kun Paavali sanoi, " Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa."

.... niin hän puhui juuri tästä ajasta, jossa nyt elämme. Ja kysymys on siis juuri käynnissä olevasta psykologisesta sodasta...
      https://youtu.be/dfTHthhRamM?t=1217

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6314
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3150
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1706
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe