VIIMEISEN TIEDON MUKAAN LENTÄJÄ OLI SYÖNYT CITTARISSA SUSHIAA JA NYT KOKO KONE KUSHIA TULI ALAS MÄTÖ OLI SUSHI JA HOUSUUN TULI KUSHI..K-KAUPPIAS.
k-kaupan vika kun hornett tippui
7
84
Vastaukset
- Anonyymi
kushi ja sushi ei sovi tietotekniikkaan tulle oiko sulku kushi
- Anonyymi
ja jauhelihaa tehdää ilmasta ja vilmasta ja arista ehkä enostakin..
- Anonyymi
k-kaupoissa on eläkeläiset jo alettu punnitseen ,,minkä takia siihen vastaa jauhe liha mestari k-kaupasta ,,noo tiIämme paljionko on jaUHELEIHAA TULOSSA..
- Anonyymi
SIIS RUUMIITAKO NE JAUHAA IHMISILLE.. 2 PROSENTTIA EI NÄY MISSÄÄN EIKÄ EDES 30 PROSENTTIA IHMISET EI HUOMAA EROA SANNOO JAUHELIHAMESTRI .K-KAUPASTA JAUHEMME SINUKI PERHHESI SYÖTÄVÄKSI..JA MAKSAT VIELÄ SIITÄÄ.. AJATTELE..
- Anonyymi
Tragedia Andien rinteillä
Lentokone törmäsi vuoreen Andien vuoriston kylmässä lumierämaassa lokakuussa 1972. Välttääkseen nälkäkuoleman eloonjääneet joutuivat tekemään karmean ratkaisun: he päättivät syödä kuolleiden toveriensa lihaa. Tutustu tositarinaan lentokatastrofista, joka paljasti julmasti ihmisyyden ytimen: selviytymisvaiston. - Anonyymi
AHNE K-KAUPPIAS TEKEE IHMISILLA RAHAA.
- Anonyymi
Hornet lentäjän moka ja viimeinen radioviesti... Se mikä äsken oli housussa, on nyt niskassa ja sen jälkeen yhteys katkesi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238