Tutkimus: Juutalaisviha tulee nyt vasemmalta – äärivasemmiston antisemitismi on nelinkertaistunut. Äärioikeiston antisemitismi on kaikkein vähäisintä. https://www.suomenuutiset.fi/tutkimus-juutalaisviha-tulee-nyt-vasemmalta-aarivasemmiston-antisemitismi-on-nelinkertaistunut/
Juutalaisviha tulee nyt vasemmalta, äärivasemmiston antisemitismi on nelinkertaistunut
8
132
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kokkari vihaan Israelin Netanjahun suorittamaa kansanmurhaa . Netanjahu oikeuteen ja elinkautiseen vankilaan . Naapuri vassari ei hyväksy Israelin fasisti hallituksen tekemää murhatyötä .
Juutalainen Ukrainan zele on hyvä ihminen . - Anonyymi
Persut jauhavat taas paskaa ja yrittävät kuperkeikalla kääntää mustan valkoiseksi. Mut ei se haittaa koska kohta koko persupuolue on historiaa.
- Anonyymi
Jos kuka, niin sinä itse työnnät palstalle paskaa aamusta iltaan. Mitään muuta et osaa kirjoittaa kuin persut sitä ja persut tätä. Et kykene ymmärtämään edes sen vertaa ettei tässä ole kyse perussuomalaisten tulkinnasta asiaan, vaan antisemitismia vastustavan CAM-järjestön tiedotteesta. Se on selvästi uutisesta luettavissa, mutta liian vaikea älykkyysosamäärälläsi ymmärtää. CAM-järjestö tekee yhteistyötä eri maiden hallitusten ja kansainvälisten instituutioiden kanssa, sekä edistää monipuolisia ohjelmia, jotka liittyvät juutalaisten oikeuksien turvaamiseen ja antisemitististen käytäntöjen torjuntaan. Kuulut täydellisellä varmuudella siihen tyhjänpäiväiseen yhteiskunnan loisjoukkoon joukkoon millä ei ole muuta tarkoitusta ja päämäärää elämälleen kuin valehdella ja vääristellä asioita päivästä toiseen internetin palstoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kuka, niin sinä itse työnnät palstalle paskaa aamusta iltaan. Mitään muuta et osaa kirjoittaa kuin persut sitä ja persut tätä. Et kykene ymmärtämään edes sen vertaa ettei tässä ole kyse perussuomalaisten tulkinnasta asiaan, vaan antisemitismia vastustavan CAM-järjestön tiedotteesta. Se on selvästi uutisesta luettavissa, mutta liian vaikea älykkyysosamäärälläsi ymmärtää. CAM-järjestö tekee yhteistyötä eri maiden hallitusten ja kansainvälisten instituutioiden kanssa, sekä edistää monipuolisia ohjelmia, jotka liittyvät juutalaisten oikeuksien turvaamiseen ja antisemitististen käytäntöjen torjuntaan. Kuulut täydellisellä varmuudella siihen tyhjänpäiväiseen yhteiskunnan loisjoukkoon joukkoon millä ei ole muuta tarkoitusta ja päämäärää elämälleen kuin valehdella ja vääristellä asioita päivästä toiseen internetin palstoilla.
Kelan elättämä pönttöeläkeläinen / viherpiipertäjä on tuo joka ränkyttää perussuomalaisiata moneen kertaan päivässä. On tehnyt sitä jo vuosikausia, mutta minkäpä sille mahtaa kun pönttönsä vislaa ja lujasti vislaakin!
- Anonyymi
Me täälä emme hyväksy kuin putlerin ystävija ja Pietarin trollitehtaann käyneitä.
Minä törkyturpa putlerin hyvä ystävä. Joten. Minänhaluan jotta Putinin pommittaa kaikki loputkin lasten sairaalat paskaksi. Minä olen jamalin Ylipää johtoja
Nä
Nn - Anonyymi
Eräs tunnettu antisemitisti on Kokoomuksen ex-puheenjohtaja Salolainen.
- Anonyymi
Niinkö? Tämä on siis sinun mielestäsi todiste Salolaisen juutalaisvihasta eikä juutalaisilla ole pienintäkään vaikutusta Yhdysvaltain mielipiteisiin tai toimintaan?
Salolaisen esiintymisestä Ylen aamu-tv:ssä muutama viikko sitten nousi suuri kohu. Salolainen sanoi tuolloin, että Yhdysvaltain on vaikea ottaa neutraalimpaa kantaa Israelin ja palestiinalaisten kiistassa, koska Yhdysvaltain juutalaisilla on paljon vaikutusvaltaa maan taloudessa ja tiedotusvälineissä.
- Uskon, että sen taustalla on se, että täältä Suomesta on joiltakin tahoilta syötetty näitä asioita eteenpäin yksipuolisessa muodossa, ja sen vuoksi tämä reaktio on ollut täysin virheellinen ja uskomaton. Tämähän saavutti lähes törkeät mittasuhteet, Salolainen pohtii.
https://yle.fi/a/3-6416912
- Anonyymi
Juutxxxiset ja Ryxxät on pahoja ihmisiä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195477
- 715188
- 924218
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582039- 451897
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723