S24:n sananvapaus on pelkkää puhetta

Anonyymi-ap

Esim. ei saa kertoa siitä kuinka Ruotsissa on taas ollut yksi "kunnia"tapaus josta mediat kertoo, mutta täällä ei saa siitä kertoa - uskomatonta.

12

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moderointi alkaa olla DDR tasoa.

• Anonyymi

Tiesithän että moderointia täällä hoitaa ex-persukansaedustaja Tom Packalénin firman tekoäly?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesithän että moderointia täällä hoitaa ex-persukansaedustaja Tom Packalénin firman tekoäly?

Sillä ei ole mitään merkitystä, S24 päättää.

• Anonyymi

Kyllä, siellä on aviomies ja usea perheenjäsen syytteessä vaimon nirhaamisesta "kunnian "vuoksi".

• Anonyymi

Varsinkin tekijän äiti ollut aktiivinen.

• Anonyymi

Olihan aamulla oli juttua siitä . Hyvä kun suomalaisen miehen ei tartte kunnian tähren akkaansa hengiltä ottaa . Eikä suomalainen kulttuurikaan vaadi vaimoa tappaan .

• Anonyymi

Suomalaiselle miehelle on paha jos omaisuus lähtee toiseen sänkyyn .

• Anonyymi

Ei kai Suomi24 ole missään koskaan luvannutkaan taata mitään sananvapautta? Tämähän on on yksityisomisteisen mainosrahoitteisen firman tekele, joka saa ihan itse päättää mitä täällä näkyy ja mitä ei. Ei se ole mikään sananvapausasia. Sananvapautta on se että voit halutessasi perustaa oman nettifoorumin jonne kirjoittelet mitä haluat.

• Anonyymi

Kyllä ne on aiemmin ovat mainostaneet, että sana on vapaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne on aiemmin ovat mainostaneet, että sana on vapaa.

Heh. Sanahan voi olla vapaa mutta mikään laki ei pakota yhtäkään mediaa pitämään sivuillaan mitään mitä eivät sinne halua.

• Anonyymi

Kunniamurhasta on kyse.

• Anonyymi

göögle pöliisi valvoo tätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2512
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      62
      2414
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2290
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1532
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      32
      1520
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1442
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1220
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1186
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    Aihe