”Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa."
Mark 13:37
Meille Jeesukseen uskoville on Jeesuksen kehoitus erittäin tärkeä.
Vaalitaan suhdettamme Vapahtajaamme, Jeesukseen Kristukseen. Ei anneta vihollisen, Saatanan ryöstää uskoamme Jeesukseen.
Aika on lyhyt!
V A L V O K A A !
12
227
Vastaukset
- Anonyymi
Jumalan tahto on, että säilytämme kalleimman aarteemme, uskomme Jeesukseen Kristukseen.
Kyse on ikuisuudestamme.- Anonyymi
Siinä on avain siihen että voimme pelastua, jos Jumala lahjoittaa meille Pyhän Hengen, jos sitä kautta pääsemme Jumalan lapseuteen ja pois tämän maailman Hengen vallasta, joka pyrkii tuhoamaan Jumalan hyvän työn ihmisessä ja kiinittämään huomion aivan muihin asioihin kuin siihen että tulisi pyrkiä Hengen kautta Jumalan yhteyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on avain siihen että voimme pelastua, jos Jumala lahjoittaa meille Pyhän Hengen, jos sitä kautta pääsemme Jumalan lapseuteen ja pois tämän maailman Hengen vallasta, joka pyrkii tuhoamaan Jumalan hyvän työn ihmisessä ja kiinittämään huomion aivan muihin asioihin kuin siihen että tulisi pyrkiä Hengen kautta Jumalan yhteyteen.
Jeesuksen armon kautta ainoastaan voi ihminen pelastua. Siihen Pyhä Henki yhtyy.
- Anonyymi
Mutta mitä minä teille sanon, sen minä kaikille sanon: valvokaat!
- Anonyymi
Men vad jag säger till eder, det säger jag till alla: Vaken!"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
And what I say unto you I say unto all, Watch.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Javisst!
- Anonyymi
Minä olen muutenkin huono uninen.
Hyvät unet ovat parasta mitä tiedän.
Aion erota kirkosta kun niin kaheleita ehdottavat!- Anonyymi00011
Jokainen tekee omat valintansa. Mutta vain Jeesus Kristus pelastaa.
- Anonyymi
Joo. Televisiosta tulee vai väki valtaa ja sexiä! Ei mitään henkeä nostattavaa. Kaatuilla myydään huumetta. Katuvalot ovat ihan liika kirkkaat. Unet on huonot.
- Anonyymi00012
Kyllä TV:stä tulee TV7:lla välillä kansanmurhan puolesta puhumista ja niin henki nousee.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä TV:stä tulee TV7:lla välillä kansanmurhan puolesta puhumista ja niin henki nousee.
Uskikset on sotakiimaista porukkaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887