Pyhän Hengen lahja

Anonyymi-ap

Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.”
Apt 2:38

Siis:
Parannuksen teko
Kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen
Syntien anteeksisaaminen
Pyhän Hengen lahja

55

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pyhän Hengen lahja on herjattava asia. Ei siihen liitetä mitään muuta kuin herjaamista millaisia ihmiset muka on ovat Pyhässä Hengessä. Niin se poljetaan jalkoihin ja tilalle tulee omat tyhmät herjat Jumalan viisauden sijaan.

• Anonyymi

Jeesus oli pyhässä hengessä pössyteltyään kannabista, kuten uskovaispiireisä tuolloin oli tapana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus oli pyhässä hengessä pössyteltyään kannabista, kuten uskovaispiireisä tuolloin oli tapana.

Eniten uskovat herjaa amerikan homoja. Se on tapana nähdä miten iljettäviä, sairaita yksilöitä homot ovat.

Joskaan siinä ei ole kyse mistään muuta kuin herjaamisen hengestä ja vaikka asia tietenkin on aivan oikea, kyllä homot, ketkä tahansa heistä herjansa ansaitsevat, niin ei vain sellaisen uskon herjoittaminen ole Pyhän Hengen tahto.

• Anonyymi

Ihan oikein mutta ei rahalla eikä teoilla muuten eikä kristityt jotka jo on kristittyjä ja kastettu. Jätät kristityt rauhaan sinusta ja köyt niiden kimppuun jotka kääntyy muualta.

• Anonyymi

älä nyppää sulkaa aku ankasta !!!

• Anonyymi

Järjestys on eri Apt 10. Paavalia ei lähetetty kastamaan 1 Kor 1:17. Jos hänen evankeliumi pelastaa, ja kasterituaali on osa pelastusta, kuinka häntä ei lähetetty kastamaan? Raamattua ei tule lukea kuin piru, siis välittämättä täsmällisesti siitä kuinka on kirjoitettu.

• Anonyymi

Paavali ei ollut oikeiden apostolien joukossa, jotka Jeesus itse lähetti kastamaan myös pakanakansat, kaikki kansat.
        Matt.28:18-20.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali ei ollut oikeiden apostolien joukossa, jotka Jeesus itse lähetti kastamaan myös pakanakansat, kaikki kansat.

Paavali ei kuulu tähän joukkoon. Paavali oli valheapostoli.

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

• Anonyymi
        UUSI

Paulus oli kääntynyt juutalaisuudesta Jeesuksen uskoon kun hän ensin vastusti. Mutta ihan oikein ensin julistetaan . Noin se menee. Sitten kun on joku juutalainen Juudas halukas kääntymään kristityksi . Sitten muut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali ei kuulu tähän joukkoon. Paavali oli valheapostoli.

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

12 apostolit oli Jeesuksen kanssa kun hän oli ihmisenä ja ristillä. Sen jälkeen heitä lisääntyi kaikista heimoista ja kielistä . Helluntaissa. Heitä tuli lisää. Myös ne 70 jotka Jeesus lähetti liittyi heihin kuin heidän perheet tietysti. Apostoleita nämä 12 oli todistajia ja he opetti Jeesuksen tehtävästä kuin olivat pappeja . 12 apostolin perustus oli alku mille Pappeus Jeesukselta tuli .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

12 apostolit oli Jeesuksen kanssa kun hän oli ihmisenä ja ristillä. Sen jälkeen heitä lisääntyi kaikista heimoista ja kielistä . Helluntaissa. Heitä tuli lisää. Myös ne 70 jotka Jeesus lähetti liittyi heihin kuin heidän perheet tietysti. Apostoleita nämä 12 oli todistajia ja he opetti Jeesuksen tehtävästä kuin olivat pappeja . 12 apostolin perustus oli alku mille Pappeus Jeesukselta tuli .

Opetuslapsia tuli lisää, ei apostoleita.

Oikeita Jeesuksen kanssa eläneitä kutsuttiin apostoleiksi.

Paavali oli valheveikko, joka tekeytyi apostoliksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Opetuslapsia tuli lisää, ei apostoleita.

Oikeita Jeesuksen kanssa eläneitä kutsuttiin apostoleiksi.

Paavali oli valheveikko, joka tekeytyi apostoliksi.

Oli vain 12 OIKEATA APOSTOLIN VIRKAA. EI ENEMPÄÄ.

Ap. t. 1:25

ottamaan sen paikan tässä palveluksessa ja apostolinvirassa, josta Juudas vilpistyi pois, mennäkseen omaan paikkaansa".

Ap. t. 1:26

Ja he heittivät heistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiaalle, ja hänet luettiin niiden yhdentoista kanssa apostolien joukkoon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Galatalaiskirje 2:6-10 FI1776
        [6] Mutta niihin, jotka jonakin pidetään, minkäkaltaiset he muinen olivat, ei minun mitään tule: ei Jumala katso ihmisen muotoa; sillä ne, jotka jonakin pidetään, ei minulle mitään opettaneet. [7] Vaan sitä vastaan, kuin he näkivät, että minulle evankeliumi esinahan puoleen uskottu oli, niinkuin Pietarille ympärileikkauksen puoleen; [8] (Sillä joka Pietarin kanssa oli voimallinen apostolin virassa ympärileikkauksen seassa, se on minunkin kanssani pakanain seassa voimallinen ollut,) [9] Ja kuin he tunsivat sen armon, joka minulle annettu oli, niin Jakob ja Kephas ja Johannes, jotka patsaina pidettiin, antoivat minulle ja Barnabaalle kättä ja sopivat niin meidän kanssamme, että meidän pakanain seassa ja heidän ympärileikkauksen seassa saarnaaman piti, [10] Ainoastaan että meidän piti vaivaisia muistaman, jota minä myös olen ahkeroinut tehdä.

Pietarikin tunnusti Paavalin apostoliksi. Tuossa sanotaan että Pietari ja mujt julistivat ympärileikattujen seassa ja Paavali ympärileikkaamattomien.

2. Pietarin kirje 3:15-16 FI1776
        [15] Ja lukekaat meidän Herran Jesuksen Kristuksen pitkämielisyys teidän autuudeksenne, niinkuin myös meidän rakas veljemme Paavali siitä viisaudesta, joka hänelle annettu on, teille on kirjoittanut, [16] Joka myös jokaisessa kirjassansa näistä puhuu, joissa muutamat ovat työläät ymmärtää, jotka taitamattomat ja huikentelevaiset turmelevat, niinkuin muutkin Raamatut, omaksi kadotukseksensa.

Tulkintasi on pelkkää valhetta. Pietari puhuu oikein sinusta tässä. Joten kannattaa tehdä parannus.

• Anonyymi

Toisaalla Raamatussa: "Saitteko Pyhän Hengen kun tulitte uskoon?". Siis uskoon tulo antaa samalla Pyhän Hengen.

• Anonyymi
        UUSI

Niin henki tuli niiden päälle jotka kuuli evankeliumin. Jo silloin. Mutta nythän tuosta on historiassa tultu 2000 vuotta jo eteenpäin. Miljardit on uskonut evankeliumin kaikkina aikoina kaikkialla kaikissa maissa kielissä heimoista jo. Oletko vähän jälkeenjäänyt?

• Anonyymi
        UUSI

Uskovalla tarkoitettiin kastettua. Kreikaksi pistis.

Pyhä Henki tulee vasta kun kasteessa on synti pesty pois. Pyhä Henki ei tule synnin sekaan.

• Anonyymi
        UUSI

Paavali ei ollut paikalla eikä kuullut oikeita opetuksia, kun helluntaina Pyhä Henki annettiin kasteessa 3000 Juutalaiselle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin henki tuli niiden päälle jotka kuuli evankeliumin. Jo silloin. Mutta nythän tuosta on historiassa tultu 2000 vuotta jo eteenpäin. Miljardit on uskonut evankeliumin kaikkina aikoina kaikkialla kaikissa maissa kielissä heimoista jo. Oletko vähän jälkeenjäänyt?

Henki voi tulla ihmisen "päälle", mutta sisälle vasta kun ensin kasteessa sydän on puhdistettu synnistä, perisynti mukaan lukien ja tyhjennetty kaikesta väärästä uskosta.

• Anonyymi

Jeesus varoitti damaskontien valejeesuksista ja Paavalin kaltaisista eksyttäjistä, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.

Matt.24:24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

• Anonyymi

Paavali ei ollut väärä Kristus. Hän ei sanonut: "Minä olen se", vaan päin vastoin halusi tuntea vain ristiinnaulitun Kristuksen. Paavali ei ollut väärä profeetta. Hän ei koskaan sanonut olevansa profeetta eikä esiintynyt sellaisena.

• Anonyymi
        UUSI

Juutalaisen siis täytyy kääntyä vanhan liiton vihasta uuden liiton rakkauteen pelastukseen sielunsa puolesta. Syntinen tarvii pelastajan . Ei se rikoksia poista mutta tuomiot poistaa. Ei MIKVE altaassa synti poistu . Syntinen on ihmisen olemus. Aina. Ihmisen osa on kuolla syntien tähden mutta henki on elävä jos on sovitettu. Messias tuli te voitte hyväksyä sen oikean joka oli.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali ei ollut väärä Kristus. Hän ei sanonut: "Minä olen se", vaan päin vastoin halusi tuntea vain ristiinnaulitun Kristuksen. Paavali ei ollut väärä profeetta. Hän ei koskaan sanonut olevansa profeetta eikä esiintynyt sellaisena.

Saatana laskeutui Damaskontielle, valheteli olevansa Jeesus, kuten se tekee.

Paavali sai Damaskontiellä Saatanan enkelin eli hengen sisälleeen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saatana laskeutui Damaskontielle, valheteli olevansa Jeesus, kuten se tekee.

Paavali sai Damaskontiellä Saatanan enkelin eli hengen sisälleeen.

Turha on sinun potkia pistintä vastaan, kun Saatana meni Paavaliin Damaskontiellä.

2. Kor. 12:7

Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

King James käännöksen mukaan Paavalin saama demoni oli viestinnän asiantuntija, demoniruhtinas.

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

Demonia ei otettu Paavalista pois rukouksista huolimatta.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

Molemmilla Sauleilla oli sama kohtalo.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Turha on sinun potkia pistintä vastaan, kun Saatana meni Paavaliin Damaskontiellä.

2. Kor. 12:7

Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

King James käännöksen mukaan Paavalin saama demoni oli viestinnän asiantuntija, demoniruhtinas.

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

Demonia ei otettu Paavalista pois rukouksista huolimatta.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

Molemmilla Sauleilla oli sama kohtalo.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

Paavali oli murhamies, joten pahalla demonilla oli oikeus tappaa hänet Roomassa.

henki hengestä, sanoo sana

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali oli väärä profeetta ja paha meis, murhamies, joka ei kaihtanut valehtelemista.

Jos Ananiaan ja Safiiran murhaa olisi tutkitu, niin kyllä Paavali kokeneena murhamiehenä olisi ollut pääepäilty siihen tekoon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juutalaisen siis täytyy kääntyä vanhan liiton vihasta uuden liiton rakkauteen pelastukseen sielunsa puolesta. Syntinen tarvii pelastajan . Ei se rikoksia poista mutta tuomiot poistaa. Ei MIKVE altaassa synti poistu . Syntinen on ihmisen olemus. Aina. Ihmisen osa on kuolla syntien tähden mutta henki on elävä jos on sovitettu. Messias tuli te voitte hyväksyä sen oikean joka oli.

Ympärileikattu Juutalainen on jo ikuisessa armoliitossa Jumalan kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ympärileikattu Juutalainen on jo ikuisessa armoliitossa Jumalan kanssa.

Ei Jeesus ympärileikkauksen liittoa Juutalaisilta kumonnut. Hänet oli itsekin siihen liittoon liitetty.

Matt. 5:17

Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Roistot ei piittaa maallisista eikä taivaallisista leista yhtään mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan ole väittänytkään, että Paavali olisi sanonut olevansa Jeesus.

Sen sijaan näkymätön henkiolento sanoi Saulus Tarsolaiselle Damaskontiellä olevansa Jeesus.

Kukaan muu ei kuullut mitään, eikä kukaan nähnyt mitään Jeesuksia, porukka oli murhamieskopla, hyvin epäluotettavia tyypejä.

• Anonyymi

Apt.2:38 " Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin KASTE Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin (sillä hetkellä) te saatte lahjaksi Pyhän Hengen."

1. Piet. 3:21

Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

• Anonyymi
        UUSI

Eli kukaan helluntailainen, joka on kastettu Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, ei ole todella kastettu, koska häntä ei ole kastettu NIMENomaisesti (pun intended) Jeesuksen Kristuksen nimeen. Ikävä juttu helluntailaisille.

• Anonyymi
        UUSI

Kääntymään pois pahuudesta . Hylkää pahuus. Usko evankeliumi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kukaan helluntailainen, joka on kastettu Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, ei ole todella kastettu, koska häntä ei ole kastettu NIMENomaisesti (pun intended) Jeesuksen Kristuksen nimeen. Ikävä juttu helluntailaisille.

Helluntailaiset jättävät Isän ja Pyhän Hengen kasteen ulkopuolelle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaiset jättävät Isän ja Pyhän Hengen kasteen ulkopuolelle.

Helluntailaisuus kuuluu henkimaailmaan. Woodoo-peräinen Jenkkiuskonto.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Apostolien tekojen kieli on puhekieltä, lyhenteitä, huudahduksia, sanajärjestykset voi hyppiä.

Oikea kastekäksy on tarkasti kirjoitettu Matteuksen evankeliumin loppuun.

Kristittyjen kasteessa on läsnä, vesi, Isä, Poika ja Pyhä Henki.

Matt.28
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Apostolien tekojen kieli on puhekieltä, lyhenteitä, huudahduksia, sanajärjestykset voi hyppiä.

Oikea kastekäksy on tarkasti kirjoitettu Matteuksen evankeliumin loppuun.

Kristittyjen kasteessa on läsnä, vesi, Isä, Poika ja Pyhä Henki.

Matt.28
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

1.Joh.5
        6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
        7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
        8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kääntymään pois pahuudesta . Hylkää pahuus. Usko evankeliumi.

Kääntyminen tarkoitti syntisyyden vuoksi Jumalan puoleen kääntymistä.

• Anonyymi

Sain Pyhän Hengen lapsikastettuna kun tulin nuorena uskoon. Makasin sängyssä lukien luterilaisen papin kirjaa, kun sen ansiosta oivalsin, mitä uskoon tuleminen ja pelastuminen todella tarkoittaa. Koin sen fyysisesti kehossani, tajuntani laajeni sekunnissa vastaanottamaan ja tajuamaan Jumalan sanan, maailmankuvani muuttui hetkessä ja hylkäsin kaiken entisen tapani ajatella ja uskoa. Tuntui aivan siltä, kuin joku näkymätön suojakuori olisi repäisty päältäni pois kun otin vastaan Jumalan vanhurskauden. Se ei vaatinut mitään uskovien kastetta.

• Anonyymi
        UUSI

Kaikki kristityt on saanut Jeesuksen todistuksen kasteessa . Muita henkiä et tarvi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki kristityt on saanut Jeesuksen todistuksen kasteessa . Muita henkiä et tarvi.

Jenkkilahkkoen tekemät anabaptistiset uudestikasteet ovat Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen pilkkaamista, paha hengellinen synti ja laittomuuden teko, mihin ei pidä suostua.

• Anonyymi
      UUSI

Herjaamista voi sen sijaan suositella.

Sillä pääsee varmasti taivaaseen.

• Anonyymi
        UUSI

Totuuden julistaminen ei ole mitään herjaamista.

Totuus karvastelee mielessä.

• Anonyymi
      UUSI

Ps. 119:142

Sinun oikeamielisyytesi on ikuinen, sinun lakisi on totuus.

Ps. 119:151

Sinä, Herra, olet lähelläni. Sinun käskyissäsi on totuus.

• Anonyymi
      UUSI

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

• Anonyymi
      UUSI

Ilmestyskirja kertoo selkeästi että pilkat, murhat, aviorikokset ja epäjumalat eivät lopu milloinkaan vaan myös uudessa maassa on rikollisia. He kokivat tuskat vihan maljojen kääntymättä. Ja voittivat itselleen oikeuden olla pahoja. He olivat sitä luonnostaan. Syntyneet pahoiksi.

Ilmestys taipuu sanomaan:

Jumalaton eläköön jumalattomasti
      Saastainen rypeköön saastassaan
      Vanhurskas jatkakoon vanhurskaan
      Pyhä edetköön pyhyydessä

Uudessa maassa tulee olemaan lähinnä jumalattomia. Uudessa taivaassa vanhurskaita ja Uudessa Jerusalemissa pyhiä.

Se oikeuden taju ja pyyde joka joillakin näyttää olevan on osoitus että ei Jobin tavoin tunneta todellisuutta ja Jumalaa.

Jumala asettaa raamatussa vain harvoja pyhiä koskettavat normit. Joita jumalattomat eivät kykene edes sormellaan koskemaan.

Jeesus Kristus sai maljaosan syntisten ja pahojen kanssa. Ei oikeus ole kuin vasta neljännellä sijalla raamatun teemoissa. Ja miksi? Se takaa leivän ja juoman. Josta pitää kiittää. Jos nyt oikeus on hylätty seuraa siitä vitsauksia joista selviäminen on vaikeaa.

Jos vitsauksia on tulossa niin ei niistä kai ainakaan herjaamalla selvitä. Paavali itsekin on yksi vitsaajista joka uhkasi antaa piiskaa niille jotka eivät luovu ahtaasta sydämestä.

Jumalattomat jatkavat murhiaan ikuisesti. He ovat syntyneet pedoiksi. He ovat petoja jo kohdusta asti. Mikään vitsaus ei sitä muuta.
      Jos 20000 asukkaan kaupungissa on viisi vanhurskasta niin tuo kaupunki saattaa selvitä kokemasta kovia.

Miksi oikeastaan sitten herjaatte jumalattomia ettekä etsiydy pyhien seuraan. Niitä ei välttämättä kirkoista löydy, vaan Jeesus lähettää heitä kirkkoa varoittamaan mutta heitä piestään ja vainotaan kirkoissa.

Miten löydätte pyhiä? Ette ainakaan lakia saarnaamalla. Laki on orjia varten. Pyhät ovat totuuden tähden vapaat. Miksi oikein saarnaatte lakia ettekä pyri totuudessa tarkkuteen ja loistavuuteen. Väitteenne Paavalista ovat valheita. Ja valhe ei ketään vapauta. Vaan lain alla yhä joutuu orjana olemaan.

Pyhät ovat kohdusta asti tarpeeksi lain mukaan eläviä. Heistähän Laki on otettu. Väite että luonnollinen asia kuten lainmukaisuus kiinnostaisi pyhiä puheenaiheena on outo.

Itseäni ei kiinnosta maailman ilmiöt vaan taivaassa olevat jumaluudet, henkivallat yms. Ovatko he robotteja, petoja, muita eläimiä vai todella jumalisia. Tosiasia on että saatana teki 2000 keinotaivaan ja keinotuonelan ja keinojumaluudet. Joiden hahmot ovat selvästi demoneja. Mutta tosi taivas on piilossa eikä demonit milloinkaan pääse sinne takaisin.

Tosi taivaan ja tosi Jumalan tuntemuksessa voitteko auttaa. Miten oppii tuntemaan heitä kun kaikki muu on arvotonta paitsi yksin Karitsa.

Herran Pyhä Ehtoollinen on eräs parhaita keinoja mutta rienaaminen ei auta siihen luottamaan.
      Taivassa vallitsee raittius ja Henki joka menee vereen ja sieluun asti. Miten sitä saisi kokea enemmän? Laki ei siinä auta vaan ennemmin juuri Herran Pyhä Ehtoollinen.

Laki johdattaa lähinnä räksyttäväin koirain luokse eikä raittiiseen ilmapiiriin.

• Anonyymi
      UUSI

Laki johdattaa monesti siihen, että sapattina tapetaan viattomia ihmisiä ja kiihkeästi perustellaan miksi.

Laki saa aikaan vihaa.

Ja hengen herjaamista.

• Anonyymi
        UUSI

Laki on Jumalan rakkauden osoitus syntisilli ihmisille. Se on hyväksi ihmisille.

Luuk. 16:17

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

Rosvot, linnakundit ja muut lahkolaiset, nuo hurskastelijat eivät välitä sen paremmin maallisista kuin taivaallisisakaan laeista yhtään mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laki on Jumalan rakkauden osoitus syntisilli ihmisille. Se on hyväksi ihmisille.

Rosvot, linnakundit ja muut lahkolaiset, nuo hurskastelijat eivät välitä sen paremmin maallisista kuin taivaallisisakaan laeista yhtään mitään.

Ihmiset ovat Jumalan kuva ja kaltaisuus. Ja ovat luonnostaan hyveellisiä.

Laki sai alkunsa Heenokin julistuksesta omaksua kieltäymyksiä Jumalaan vetoamiseksi jotta vedenpaisumusta ei tulisi. Se on tuo kieltäymysten tie Karitsan hyväksymä ja esim. Intiassa noudatetaan ankarasti.

Mutta Kolossa ja Galatia ovat siitä vapautetut.

Heenokin työtä jatkoi Nooa. Kun Nooa kuuli Aabrahamin siunauksesta suositteli hän Aabrahamille niiden kansojen tekemisen orjaksi joiden luokse Aabraham menisi. Se tapahtuisi lain avulla.

Myöhemmin myös Assyria ryhtyi noudattamaan tätä käytäntöä. Se tahtoi viedä Hammurabin lain kaikille naapurikansoille ja tehdä niistä rauhantahtoisia orjiaan.

Laki on siis orjille tarkoitettu yhteiskuntasopimus. Se ei ole Jumalasta lähtöisin vaan Heenokista joka sen avulla toivoi voivansa estää maailmanlopun.

Gilgamesh eeppos kertoo Jumalan omista periaatteista noina päivinä.
        Joten ei ole ihme että lainkuuliaisuus ei paljoa auta. Esim. Sodoman ja Gomorran tuho oli vääjäämätön. Ja Koraani sanoo jokaisen kaupungin me tuhoamme tai koettelemme ennen Judgement Dayn alkamista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset ovat Jumalan kuva ja kaltaisuus. Ja ovat luonnostaan hyveellisiä.

Laki sai alkunsa Heenokin julistuksesta omaksua kieltäymyksiä Jumalaan vetoamiseksi jotta vedenpaisumusta ei tulisi. Se on tuo kieltäymysten tie Karitsan hyväksymä ja esim. Intiassa noudatetaan ankarasti.

Mutta Kolossa ja Galatia ovat siitä vapautetut.

Heenokin työtä jatkoi Nooa. Kun Nooa kuuli Aabrahamin siunauksesta suositteli hän Aabrahamille niiden kansojen tekemisen orjaksi joiden luokse Aabraham menisi. Se tapahtuisi lain avulla.

Myöhemmin myös Assyria ryhtyi noudattamaan tätä käytäntöä. Se tahtoi viedä Hammurabin lain kaikille naapurikansoille ja tehdä niistä rauhantahtoisia orjiaan.

Laki on siis orjille tarkoitettu yhteiskuntasopimus. Se ei ole Jumalasta lähtöisin vaan Heenokista joka sen avulla toivoi voivansa estää maailmanlopun.

Gilgamesh eeppos kertoo Jumalan omista periaatteista noina päivinä.
        Joten ei ole ihme että lainkuuliaisuus ei paljoa auta. Esim. Sodoman ja Gomorran tuho oli vääjäämätön. Ja Koraani sanoo jokaisen kaupungin me tuhoamme tai koettelemme ennen Judgement Dayn alkamista.

Koraanit ei kuulu Kristinuskon alle ollenkaan.

• Anonyymi
      UUSI

Laki saa tappamaan Israelin viattomia sapattina.

Lailla voi vain tappaa ja herjata, muuhun se ei käy.

• Anonyymi
        UUSI

Netanjahu on tämän ajan Elisa.

1. Kun. 19:17

Ja on tapahtuva näin: joka välttää Hasaelin miekan, sen surmaa Jeehu, ja joka välttää Jeehun miekan, sen surmaa Elisa.

• Anonyymi
      UUSI

Armo meille kaikille!

• Anonyymi
        UUSI

Armon varkaat hokee: armo meille kaikille.

• Anonyymi
      UUSI

Roistot eivät piittaa sen paremmin maallisista kuin taivaallisista laeista.

Laki on hyvä asia. Ilman lakia jumalattomat villiintyvät hillumaan kuin jalopeurat.

Ps. 40:9

Jumalani, minä täytän mielelläni tahtosi, sinun lakisi on minun sydämessäni."

Jeesus ei pidä lain mukaan elämistä edes vaikeana.

Matt. 11:30

Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."

1. Joh. 5:3

Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat;

• Anonyymi
      UUSI

Laki on hyvä ja oikein.

Jeesusta meidän on uskominen, eikä mitään Tarsolaisia murhamiehiä, joilla on pahat mielessä.

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

1. Tim. 1:9

ja tiedetään, että lakia ei ole pantu vanhurskaalle, vaan laittomille ja niskoitteleville, jumalattomille ja syntisille, epähurskaille ja epäpyhille, isänsä tappajille ja äitinsä tappajille, murhamiehille,

• Anonyymi
        UUSI

Jumala heitti Paavalin saatanan haltuun, koska hänellä oli tehnyt Juutalaisen miehen murhan, mikä antoi saatanlle oikeuden tappaa hänet Roomassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8073
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5667
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5013
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4963
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3737
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      56
      2960
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2677
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2518
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      44
      2393
    Aihe