Netti on täynnä hömppähumppaa. Jossain sanotaan, että KELA:n korvaus silmälääkäristä nousee. Minulle annettiin kuitrenkin vain 30 euron vähennys. Valehteliko hallitus, kun monessa kohden mainitaan korvauksen nousemisesta 60-70 euroon?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Yleis- ja erikoislääkärin vastaanoton kustannuksista saat korvausta seuraavasti:
- vastaanotosta toimipaikassa 30 euroa
- videovastaanotosta 25 euroa
- puhelin- tai chattivastaanotosta 8 euroa. - Anonyymi
60 ja 70 euroa on ihan omia juttujasi, ei sellaista ole missään luvattu. Silmälääkärikäynnin korvaus on 30 euroa, ei enempää eikä vähempää. Viime vuonna korvaus oli 8 euroa, joten onhan korvaus nyt moninkertainen.
- Anonyymi
Ei ollut varaa silmälääkäriin ja silmälaseihin. Ostin suurennuslasin 15 eurolla ja näen taas kaupassa hinnat, vaikka näyttääkin hölmöltä kun sen kanssa tiirailen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459