Netti on täynnä hömppähumppaa. Jossain sanotaan, että KELA:n korvaus silmälääkäristä nousee. Minulle annettiin kuitrenkin vain 30 euron vähennys. Valehteliko hallitus, kun monessa kohden mainitaan korvauksen nousemisesta 60-70 euroon?
Korvaus silmälääkärin tutkimuksesta?
3
165
Vastaukset
- Anonyymi
Yleis- ja erikoislääkärin vastaanoton kustannuksista saat korvausta seuraavasti:
- vastaanotosta toimipaikassa 30 euroa
- videovastaanotosta 25 euroa
- puhelin- tai chattivastaanotosta 8 euroa. - Anonyymi
60 ja 70 euroa on ihan omia juttujasi, ei sellaista ole missään luvattu. Silmälääkärikäynnin korvaus on 30 euroa, ei enempää eikä vähempää. Viime vuonna korvaus oli 8 euroa, joten onhan korvaus nyt moninkertainen.
- Anonyymi
Ei ollut varaa silmälääkäriin ja silmälaseihin. Ostin suurennuslasin 15 eurolla ja näen taas kaupassa hinnat, vaikka näyttääkin hölmöltä kun sen kanssa tiirailen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222390- 1402051
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121477Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881200- 651131
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991087- 61980
- 68962
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi48953- 2831