Ja silti S-ryhmä aikoo jatkaa, en tiedä onko tuossa järjen haivää. Haluaako S-ryhmä ajaa asiakkaat pois kaupoistaa ja kyhjöttämään kotiinsa ja ikääntyneiden viimeisenkin ihmiskontaktin pois.
https://yle.fi/a/74-20159731
Ruoan verkkokauppa pyörii miiinuksella.
13
165
Vastaukset
- Anonyymi
No, S-ryhmällä on varaa tappiollisiinkin kokeiluihin.
- Anonyymi
Rahat on varastettu asiakkailta.
- Anonyymi
Ettekö tajua miten tärkeää on ikääntyneiden ja sairaiden saada ruokaa kun ei jaksa ja pysty itse käymään säännöllisesti ruoka kaupassa! Nälkäänkö nuoret idiootit haluavan meidän kuolevan.
Kuljetuspalvelu kertaan viikossa on tärkeää. Jotkut eivät voi käydä kuin taksilla ruokakaupassa. Siinä on vaikeuksia kun taksi maaseudulla ei ole koskaan varma milloin pääsee pois. Menoakin joutuu odottamaan.
Että paukapäät kehtaatte!- Anonyymi
Mehiläisen ja muiden ikäihmisten kuljetusapu on asia erikseen.
- Anonyymi
95% ikääntyneistä ei osaa käyttää nettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
95% ikääntyneistä ei osaa käyttää nettiä.
Kyllä on vammaista porukkaa nykyiset pullamössövanhukset. On ollut 40-vuotta aikaa opetella pankkikortin käyttöä, ja silti edelleen leikkivät paperilapuilla ja pellinpalasilla.
- Anonyymi
Luehan se juttu uudestaan niin EHKÄ aukeaa miksi tuota kauppatapaa pidetään yllä sen tämänhetkisestä tappiollisuudesta huolimatta.
- Anonyymi
Verkkokauppa on vielä ihan alussa, eikä lähellälään sitä, mitä se muutaman vuoden kuluttua on. Jo hyppää nyt pois kelkasta, kelkka katoaa horisonttiin.
- Anonyymi
Kaikki digitalisoidaan, että omistava luokka tienaisi sijoituksillaan. Ruokarobotti on pian ainoa inhimillinen yhteys ulkomaailmaan.
- Anonyymi
Minä tilaan Woltin kautta. Muutaman euron maksaa, mutta saa nopeasti mitä milloinkin tarvitsee.
- Anonyymi
On sairasta tukea toimintaa, jossa ei makseta veroja, eikä noudateta mitään työntekijän oikeuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sairasta tukea toimintaa, jossa ei makseta veroja, eikä noudateta mitään työntekijän oikeuksia.
Kyllä kuitissa on arvonlisäverot ihan normaalisti eriteltynä.
Ja enemmän sitä veroja maksaa Wolttia käyttämällä kuin itse kaupassa käymällä. Lisäksi vielä työllistää. Oikeastaan kaupoissa voisi olla sisäänpääsymaksu, niin se ohjaisi ihmisiä käyttämään palveluja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 61873
- 47819
- 47752
- 40731
- 39698