Ruoan verkkokauppa pyörii miiinuksella.

Anonyymi-ap

Ja silti S-ryhmä aikoo jatkaa, en tiedä onko tuossa järjen haivää. Haluaako S-ryhmä ajaa asiakkaat pois kaupoistaa ja kyhjöttämään kotiinsa ja ikääntyneiden viimeisenkin ihmiskontaktin pois.
https://yle.fi/a/74-20159731

13

165

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No, S-ryhmällä on varaa tappiollisiinkin kokeiluihin.

• Anonyymi

Rahat on varastettu asiakkailta.

• Anonyymi

Ettekö tajua miten tärkeää on ikääntyneiden ja sairaiden saada ruokaa kun ei jaksa ja pysty itse käymään säännöllisesti ruoka kaupassa! Nälkäänkö nuoret idiootit haluavan meidän kuolevan.
      Kuljetuspalvelu kertaan viikossa on tärkeää. Jotkut eivät voi käydä kuin taksilla ruokakaupassa. Siinä on vaikeuksia kun taksi maaseudulla ei ole koskaan varma milloin pääsee pois. Menoakin joutuu odottamaan.
      Että paukapäät kehtaatte!

• Anonyymi

Mehiläisen ja muiden ikäihmisten kuljetusapu on asia erikseen.

• Anonyymi

95% ikääntyneistä ei osaa käyttää nettiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

95% ikääntyneistä ei osaa käyttää nettiä.

Kyllä on vammaista porukkaa nykyiset pullamössövanhukset. On ollut 40-vuotta aikaa opetella pankkikortin käyttöä, ja silti edelleen leikkivät paperilapuilla ja pellinpalasilla.

• Anonyymi

Luehan se juttu uudestaan niin EHKÄ aukeaa miksi tuota kauppatapaa pidetään yllä sen tämänhetkisestä tappiollisuudesta huolimatta.

• Anonyymi

Verkkokauppa on vielä ihan alussa, eikä lähellälään sitä, mitä se muutaman vuoden kuluttua on. Jo hyppää nyt pois kelkasta, kelkka katoaa horisonttiin.

• Anonyymi

Kaikki digitalisoidaan, että omistava luokka tienaisi sijoituksillaan. Ruokarobotti on pian ainoa inhimillinen yhteys ulkomaailmaan.

• Anonyymi

Minä tilaan Woltin kautta. Muutaman euron maksaa, mutta saa nopeasti mitä milloinkin tarvitsee.

• Anonyymi

On sairasta tukea toimintaa, jossa ei makseta veroja, eikä noudateta mitään työntekijän oikeuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sairasta tukea toimintaa, jossa ei makseta veroja, eikä noudateta mitään työntekijän oikeuksia.

Kyllä kuitissa on arvonlisäverot ihan normaalisti eriteltynä.

Ja enemmän sitä veroja maksaa Wolttia käyttämällä kuin itse kaupassa käymällä. Lisäksi vielä työllistää. Oikeastaan kaupoissa voisi olla sisäänpääsymaksu, niin se ohjaisi ihmisiä käyttämään palveluja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      261
      3195
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1264
    3. 66
      1183
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      988
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      886
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      61
      873
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      47
      819
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      752
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      731
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      698
    Aihe