Orpo se ei luovuta, kun rahaa voi itselleen pumpata

Anonyymi-ap

IS - Suomalaisten luotto hallitukseen heikentyi
Hallituksen kyvykkyyttä heikoksi arvioivien osuus lisääntyi viime kesäkuusta.

Kansalaisten luottamus hallituksen kykyyn hoitaa maan asioita on heikentynyt, selviää Kunnallisalan kehittämissäätiön tutkimuksesta.

Tutkimuksessa enemmistö eli 54 prosenttia epäili hallituksen kyvykkyyttä. Hallituksen kyvykkyyttä heikoksi arvioivien osuus lisääntyi kahdeksan prosenttiyksikköä viime vuoden kesäkuusta.

On orpon pää umpiluuta, niin huono häviäjä, ettei kestä häiviötä samoin kuin trump. Suomi on tuhottava hinnalla millä hyvänsä, kun tiedossa on tuhoamispotti ja valtava onkin. Hallituspaikkaa ei voi jättää, vaikka suomi on jo konkurssissa orpon takia. Ei muuta kun jatkevtaan ja syytetään entisitä hallitusta ja tulevaa!!! Rahat on menny mut orpo takoo niitä itselleen lisää muille varakkaille, varattomat kuolkoot nälkään ja kylmyyteen. Mikään ei muuta suuntaa orpon ,mielestä. Miten voi olla että yksi ihminen saa tuhota kaiken?????

9

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko nälkäkuolemista muuta näyttöä kuin sinun kylähullun väite?

• Anonyymi

Niistä en tiedä mutta mielenvikasia ihmisi näyttää olevan senkin edestä. On kurja kun tuo provoaminen vielä ahdistaa sinua, etkä pääse siitä eroon. Kyllä sinäkin olet ap;n kanssa ihan samaa mieltä, mutta kun tuo provoominen on sinusta niin kivaa... no anna tulla vaan, me autamme sinua, joku ottaa aina kopin sun mielestäsi ja sanoistasi.

• Anonyymi

Niin ja huomio vielä että nuo useimmat aloitukset ovat lehtikirjoituksia, ne ei ole täällä kirjoittajien tekemiä juttuja, vaan lehtien kirjoituksia kommentoidaan, jos ymmärrät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niistä en tiedä mutta mielenvikasia ihmisi näyttää olevan senkin edestä. On kurja kun tuo provoaminen vielä ahdistaa sinua, etkä pääse siitä eroon. Kyllä sinäkin olet ap;n kanssa ihan samaa mieltä, mutta kun tuo provoominen on sinusta niin kivaa... no anna tulla vaan, me autamme sinua, joku ottaa aina kopin sun mielestäsi ja sanoistasi.

AP olet sinä itse, vajakki. Kuinka h*lvetin hölmö oikein olet? Joo ja olen samaa mieltä tuosta virallisesta osuudesta sinun länkytyksistä sen sijaan en.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AP olet sinä itse, vajakki. Kuinka h*lvetin hölmö oikein olet? Joo ja olen samaa mieltä tuosta virallisesta osuudesta sinun länkytyksistä sen sijaan en.

Niin, mitä sitten? Niin olenkin, missä olen sanonut etten olisi?? Ei olen erittäin viisas ihminen en muuten pystyisi sinua auttamaan.
        Sulla on nyt lapsuuden kova angsti päälle jäänyt, " ihan kuin meidän äiti tietää kaiken tuo naapuri ei", pienet lapset käyttäytyvät näin, että kaikki muu on ärsyttävää mut äti ei koskana. ;))) Kyllä kyllä, ei haittaa, ole sellainen kun olet, sulla on oma mielipide, ja saakin olla. Me täällä yritämme auttaa sinua, mutta sinulla on tuo lapsen mieli, ettei periksi anneta mistään, itkupotkuraivarit, mutta kun kiukuttelu ei auta sinuakaan yhtään. raivoa nyt siellä ja ja kun rauhoitut, kirjoita terapeuttisia kirjoituksia vasta sitten, vaikkei se näytä sua paljon auttavan.

• Anonyymi

Kokoomus ajaa systemaattisesti kaikkien palveluiden yksityistämistä, pala kerrallaan ja asia kerrallaan. Voi, miksi ihmiset menivät äänestämään persuja ja kokkareita, tulos nähdään tässä ja nyt.

• Anonyymi

Narsistinen ihminen käyttäytyy juuri noin, kaikki mitä orpo tekee on oiekin, kaikki muu väärin. Narsistinen on hankala ihminen kun ei ymmärrä oikeaa ja väärää toisistaan, ymmärtää vain oman oikean ja muuta ei ole.

• Anonyymi

Ihan niinkuin sinä. Orvolla on sentään kuitenkin vähän järkeä päässään sinulla ei ollenkaan.

• Anonyymi

orpo poika on lasuudessa kokenut kovia, nyt kostaa pahan olon tuntemattomiin. Sitä tekee kun ei ajoissa hae apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      394
      2036
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1859
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      242
      1367
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      78
      1004
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      928
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      35
      777
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      759
    9. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      714
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      713
    Aihe