IS - Suomalaisten luotto hallitukseen heikentyi
Hallituksen kyvykkyyttä heikoksi arvioivien osuus lisääntyi viime kesäkuusta.
Kansalaisten luottamus hallituksen kykyyn hoitaa maan asioita on heikentynyt, selviää Kunnallisalan kehittämissäätiön tutkimuksesta.
Tutkimuksessa enemmistö eli 54 prosenttia epäili hallituksen kyvykkyyttä. Hallituksen kyvykkyyttä heikoksi arvioivien osuus lisääntyi kahdeksan prosenttiyksikköä viime vuoden kesäkuusta.
On orpon pää umpiluuta, niin huono häviäjä, ettei kestä häiviötä samoin kuin trump. Suomi on tuhottava hinnalla millä hyvänsä, kun tiedossa on tuhoamispotti ja valtava onkin. Hallituspaikkaa ei voi jättää, vaikka suomi on jo konkurssissa orpon takia. Ei muuta kun jatkevtaan ja syytetään entisitä hallitusta ja tulevaa!!! Rahat on menny mut orpo takoo niitä itselleen lisää muille varakkaille, varattomat kuolkoot nälkään ja kylmyyteen. Mikään ei muuta suuntaa orpon ,mielestä. Miten voi olla että yksi ihminen saa tuhota kaiken?????
Orpo se ei luovuta, kun rahaa voi itselleen pumpata
9
79
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Onko nälkäkuolemista muuta näyttöä kuin sinun kylähullun väite?
- AnonyymiUUSI
Niistä en tiedä mutta mielenvikasia ihmisi näyttää olevan senkin edestä. On kurja kun tuo provoaminen vielä ahdistaa sinua, etkä pääse siitä eroon. Kyllä sinäkin olet ap;n kanssa ihan samaa mieltä, mutta kun tuo provoominen on sinusta niin kivaa... no anna tulla vaan, me autamme sinua, joku ottaa aina kopin sun mielestäsi ja sanoistasi.
- AnonyymiUUSI
Niin ja huomio vielä että nuo useimmat aloitukset ovat lehtikirjoituksia, ne ei ole täällä kirjoittajien tekemiä juttuja, vaan lehtien kirjoituksia kommentoidaan, jos ymmärrät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niistä en tiedä mutta mielenvikasia ihmisi näyttää olevan senkin edestä. On kurja kun tuo provoaminen vielä ahdistaa sinua, etkä pääse siitä eroon. Kyllä sinäkin olet ap;n kanssa ihan samaa mieltä, mutta kun tuo provoominen on sinusta niin kivaa... no anna tulla vaan, me autamme sinua, joku ottaa aina kopin sun mielestäsi ja sanoistasi.
AP olet sinä itse, vajakki. Kuinka h*lvetin hölmö oikein olet? Joo ja olen samaa mieltä tuosta virallisesta osuudesta sinun länkytyksistä sen sijaan en.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
AP olet sinä itse, vajakki. Kuinka h*lvetin hölmö oikein olet? Joo ja olen samaa mieltä tuosta virallisesta osuudesta sinun länkytyksistä sen sijaan en.
Niin, mitä sitten? Niin olenkin, missä olen sanonut etten olisi?? Ei olen erittäin viisas ihminen en muuten pystyisi sinua auttamaan.
Sulla on nyt lapsuuden kova angsti päälle jäänyt, " ihan kuin meidän äiti tietää kaiken tuo naapuri ei", pienet lapset käyttäytyvät näin, että kaikki muu on ärsyttävää mut äti ei koskana. ;))) Kyllä kyllä, ei haittaa, ole sellainen kun olet, sulla on oma mielipide, ja saakin olla. Me täällä yritämme auttaa sinua, mutta sinulla on tuo lapsen mieli, ettei periksi anneta mistään, itkupotkuraivarit, mutta kun kiukuttelu ei auta sinuakaan yhtään. raivoa nyt siellä ja ja kun rauhoitut, kirjoita terapeuttisia kirjoituksia vasta sitten, vaikkei se näytä sua paljon auttavan.
- AnonyymiUUSI
Kokoomus ajaa systemaattisesti kaikkien palveluiden yksityistämistä, pala kerrallaan ja asia kerrallaan. Voi, miksi ihmiset menivät äänestämään persuja ja kokkareita, tulos nähdään tässä ja nyt.
- AnonyymiUUSI
Narsistinen ihminen käyttäytyy juuri noin, kaikki mitä orpo tekee on oiekin, kaikki muu väärin. Narsistinen on hankala ihminen kun ei ymmärrä oikeaa ja väärää toisistaan, ymmärtää vain oman oikean ja muuta ei ole.
- AnonyymiUUSI
Ihan niinkuin sinä. Orvolla on sentään kuitenkin vähän järkeä päässään sinulla ei ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
orpo poika on lasuudessa kokenut kovia, nyt kostaa pahan olon tuntemattomiin. Sitä tekee kun ei ajoissa hae apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1458115
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t464583törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/504185Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu4272161Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi811920En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k201554- 351508
- 321507
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2041376Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt331237