Mitä länsirannalla on tapahtunut? Pirusti poliiseja oli eileen liikentees
Mitä länsirannalla tapahtuu?
8
1200
Vastaukset
- Anonyymi
Gazassa paha tilanne
- Anonyymi
No siis, mää kuulin sillee, en sitä tiiä pitääkö tää paikkaansa, ku tääl kuortaneel kaikki puhuu välil mitä sattuu, mutta siis kuulin et siel ois tyyliin kytät löytäny jonku hyvän puolukka apajan siitä niemen kärjestä. Niin hyvän että karhuryhmäki tuli niitä vetämään, ku karhuthan vetää välil puolukoit. Tän kertoja oli päissään ku opiston kokit työajalla, et kovin luotettava tarina ei ollu. Mutta koska kuortane nii voi kertoa periaattees faktana.
- Anonyymi
Voi, että kun kerroit hyvän jutun. Sinussa on kyllä ainesta kirjailijaksi. Oli kyllä niin hsyska juttu, että olen nauranut sille monta tuntia.
- Anonyymi
Jos se ny tuntitolkulla nauratti nii suosittelisin juttelemaan ammattilaiselle. Ei se ny nii hauskaa ollu. Itte lähinnä hymyilin ääneen tuolle.
- Anonyymi
Oliko nykyinen LApualainen joka vangittiin̈ ?
- Anonyymi
Kyllä, kesän kynnykseltä.....
https://ilkkapohjalainen.fi/rikokset-ja-onnettomuudet/kuortaneella-perjantaina-iso-poliisioperaatio-yksi-otettiin-kiinni - AnonyymiUUSI
lapua kirjoitetaan aina pienellä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
lapua kirjoitetaan aina pienellä
Höpö höpö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628