Antoi Ulmimaattumin Venäjälle: Tulitauko maanantaiksi. Nyt on Korpraali Gööranssoni laittanut Kovat piippuun. On se Kova Jätkä. Korpraali Gööranssoni paukuttelee nyt Henkseleitään. Millähän lihaksilla?
Sotamarsalkka Göörani
16
100
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä nyt Vladimirovits Suuren housun puntit tutisee.
- AnonyymiUUSI
Höpö,höpö.. Putin ei kyllä kesken kasvusen Stuppelon käskyjä kuuntele.
- AnonyymiUUSI
Uhkana on Suomen erikoisoperaatio Pietarin valtaamiseksi. Kyllä se vetää Putinin kalpeaksi.
- AnonyymiUUSI
Natsikenraalimarsalkka putte sotii mielellään, jos ei itse joudu vaaraan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Natsikenraalimarsalkka putte sotii mielellään, jos ei itse joudu vaaraan.
Niinpä se näyttää Stuppikin haluavan sotaa,kun ittellä ei tarvitse mennä rintamalle.
- AnonyymiUUSI
Suomella on semmonen käskyherra että pulinat pois naapurissa ja pyssyjen piiput mutkalle....ainakin omasta mielestään
- AnonyymiUUSI
Niinhän se luulee..Ei kannattaisi Stupilla isotella,on vielä lasten kengissä oleva.Kun vertaa Putiniin..
- AnonyymiUUSI
Sanallisia kiviä
voisivat aloittaja ynnä muut venäjämieliset heitellä,
mutta ilmansuunta on väärä, samoin kohde.
Oikea ilmansuunta olisi itä
ja oikea kohde
Kremlin mafian johtaja Vladimir Molopää,
sotasyyllinen.- AnonyymiUUSI
Ainako sinä molooää jauhat tuota yhtä ja samaa..???
- AnonyymiUUSI
Paukkuu!
- AnonyymiUUSI
Onko Korpraali vetänyt jo purukaluston näkyville?
- AnonyymiUUSI
😁😁😁
- AnonyymiUUSI
Kyllä oikeasti hävettää olla suomalainen, kun tuon sirkuspellen edesottamuksia seuraa. Stuido saattaa jossakin vaiheessa hyppiä liian isojen vapaiden päälle. Silloin oikeat johtajat näyttävät hänelle kaapin paikan eikä kiukuttelu ja jalan polkeminen auta yhtään.
- AnonyymiUUSI
Älkääpä mollatko nyt Tohtori Stuppia. Junarata-Petteri nosti sen jalustalle Häkkäsen Antin ohi.
- AnonyymiUUSI
moskovan tiltun kätyrit levittää propagandaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
moskovan tiltun kätyrit levittää propagandaa.
Ei tässä tarvitse olla idän eikä lännen puolella tämän tsuppi leuhkan asiassa vaan ihan terveillä aivoilla kansalaiset pystyy tuon asian ymmärtämään. On kuin alaikänen partakarvojen kasvun odotusta hikoileva pojan nulikka kun pääsee verorahoilla lentelemään "parrakkaiden" poikien mukaan ja nimenomaan pääsee MEDIAAN. Ihme kun Inkku ei joka kuvassa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181