Järkytyin vanhasta tv-sarjasta perinpohjin...!!

Se on nostettu nyt katsottavaksi uudelleen Yle Areenassa.

Olemmehan tottuneet uusia sarjoja katsoessamme monikulttuurisuuteen, seksiin saman sukupuolen kanssa ja mitä vielä?
Roba- sarjassakin poliisit pukivat hameet päälleen kertoessaan kouluipanoille että erilaiset perversiot ovat lapsilla aivan normaalia.

Mutta nyt..!!!
Tässä sarjassa ei näyttele yhtään homoa, ei ole lesbopareja eikä yhtäkään kiintiö
värillistä ihmistä!
Naisetkin ovat ihanan raikkaita pellavapäitä.

Sarjakausia on 3 ja ne ovat valmistuneet vuosina 2007-2012.
Paljon on siis tapahtunut noista päivistä.

Tässä linkki Karjalan kunnaille:
https://areena.yle.fi/1-50513322

7

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Myöskin Hyvien Ihmisten puolue sarja tehty n. 2010 paikkeilla ei yhtäkään kiintiöläistä eikä kehopositiivista FÄTSOA

• Anonyymi

Nämä homo-ja lesbokammotukset ovat tulleet siis framille 15 vuoden aikana ja meno yhä vain kiihtyy.
        Kohta kaikki näyttelijät pakotetaan näyttelemään homoja ja lesboja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä homo-ja lesbokammotukset ovat tulleet siis framille 15 vuoden aikana ja meno yhä vain kiihtyy.
        Kohta kaikki näyttelijät pakotetaan näyttelemään homoja ja lesboja.

Miksi pakotettaisiin, kyllä noita "taviksilla" on edelleenkin enemmistö, älä sinä homo/lesbokammoinen suurentele asioita.

• Anonyymi

Musta tuntuu, sitä ei saa unohtaa.

• Anonyymi

Olisi tarve perustaa uusi konservatiivinen kanava jossa ei olisi vähemmistöjä eikä muita kuin valkoihoisia.

• Anonyymi

Kyllähän Maapallon väestöstä nuo valkoihoiset ovat vähemmistö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän Maapallon väestöstä nuo valkoihoiset ovat vähemmistö.

Juuri näin.

Valkoihoisuus oli muinainen evoluution harha-askel joka nyt on viimein katoamassa pois.

Toki siihen vielä menee Aikaa(tm), mutta lopputulos on peruuttamaton.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe