Vahvan euron ansiosta teollisuus siirtyi ennätyvauhtia kiinaan. Euromaat eivät voineet estää sitä valuutan heikennyksellä.
Seuraavana eu määräsi tiukat päästörajat autoille. Niiden ansiosta kiina vie myös autoteollisuuden euroopasta.
Eu on Kiinalle enemmänän kuin lottovoitto
16
97
Vastaukset
- Anonyymi
Saksa on jo hätää kärsimässä.
- AnonyymiUUSI
Suomalaiset osaa ostaa pastaa. < tuo ei ole ruokaa ja jälkituote.
- Anonyymi
Ei tässä mitään , jäähän meille datakeskukset ja työllistävä tekoäly, niin ja tietenkin marjoja on metsässä.
- Anonyymi
Saamme olla jatkossa Kiinan alamainen.
- AnonyymiUUSI
Ei alamaisia vaan maksavia asiakkaita, asiakas on aina oikeassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei alamaisia vaan maksavia asiakkaita, asiakas on aina oikeassa.
Millä rahalla.
- AnonyymiUUSI
Kiinalaiset hallitsee euroopassa 2100 luvulla.
- Anonyymi
Parasta olisi, että EU hajoaa.
Itsenäisyys takaisin! - Anonyymi
Jäähän meille puhdas luonto. Voimme elää marjoilla ja pettuleivällä. Metsää ei kuitenkaan saa kaataa.
- AnonyymiUUSI
Onneksi suomalaisia on niin vähän niin tilaa riittää.
- AnonyymiUUSI
Kaikki menee Kiinaan.
- AnonyymiUUSI
Parasta eulle olisi hajota.
- AnonyymiUUSI
Teollisuus siirtyi ennätysvauhtia Kiinaan Soroksen ja muiden k-päiden voittojen vuoksi. Peruspate sai potkut. Nyt sitten puolustatte noita, kun eivät saakaan enää miljardeja entiseen tahtiin.
- AnonyymiUUSI
Eu ja varsinkin Suomi maksavat mielellään Kiinan teollisuuden tuootamat päästöt...
- AnonyymiUUSI
tuottamat
- AnonyymiUUSI
Köyhyys tulee kylään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223