moottoripyöräjoukot...tuollainen moottoripyörän ääni kuuluu kauas ja on helppo kohde..onkohan öljyt vaihdettu lähtiessä...ai niin niillähän ajetaan vain yhteen suuntaan eli eturintamaan ja paluuta ei ole..hih...muutama robottiase väijyyn tienvarteen ja lahtaa kaikki ohimenevät moottoripyörä sotilaat.
venäjä se jaksaa yllättää
15
151
Vastaukset
- Anonyymi
hah hah...koirakin nauroi kuvalle,,
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5c59eb08-1a12-45d3-825e-4d47d312ef45 - Anonyymi
Putinin Venäjä turvautuu yhä epätoivoisempiin hyökkäysaaltoihin. Miehistömenetyksillä ei näytä olevan mitään merkitystä. Sähköskootterit olis vielä hassumpi väline hyökkäykseen, sillä kun ei taatusti tulla takaisin, latauspisteitä kun on vähänlaisesti.
Vanha ryssän taktiikka siis pätee yhä. Rivimiehelle sallitaan rintamalla vain yksi suunta ja se johtaa yleensä kuolemaan.- Anonyymi
putinin sotaan ,eli venäjälle voisi myydä kaikki Euroopan käyetyt sähköautot ,niillähän ei tarvitsekkaan päästä kuin eturintamaan asti..ha ha
- Anonyymi
Aika tylyä on Ukrainan kohtelu venäjän prätkähiirille.
Kun nopea eteneminen ei näytä tuottavan tulosta niin miten olisi hitaampi vaikka kilpikonnien kanssa?
😂😂😂 - Anonyymi
Mites skuuttijoukot?
- Anonyymi
Skuutti onkin oiva peli jossain perunapellolla, sopii hyvin Venäjän logiikkaan.
- Anonyymi
Venäjällä on niitä potkulautoja ilman moottoria ja ovat kuulemma erittäin hyviä.
- Anonyymi
ne on siitä hyviä että vasemmalla jalalla voi potkia kranaatteja ilmaan... ns, venäläinen karanaatin heitin..
Vaijeri kuuluu olevan tehokas ase moottoripyöriä vastaan. Kaikki nurin, kuten Leo Lastumäen naiset.
- Anonyymi
automaateilla noi poksutellaan kaikki
- Anonyymi
Kengurukepit ja puujalat ovat heidän seuraavat salaiset aseensa. Ne ovat hyviä miinakentissä.
- Anonyymi
kilpikonnia voisivat käyttää seuraavaksi, hiljaisia ja tarpeeksi hitaita ja jos nälkä yllättää niin voi syödä sen kilpikonnan..
- Anonyymi
Yön sudet olisivat pelottava joukko Kirurgin johdolla.
- Anonyymi
Se mp, mönkijä, jne nopea kevyt väline,,
on hyvä, tehokas, toimiva systeemi. Käytettiin jo esim.. 2 maailmansodassa.
- Sota on muuntuvaa ja moni vanha kallis kömpelö ase järjestelmä on nykyään vain maalitaulu, kallis.
Suomeenkin ovat "asiantuntijat" verovaroin ostamn¨neet paljon kalliita maali-tauluja!! hullua hommaa se...
Mutta kun kuuntelee meidän nato lobbareita ja aseteoll. lobbareita, niin tosi-asiat ei tule esiin...- Anonyymi
"on hyvä, tehokas"
Juu, niinhän sitä jo aikoinaan laulettiin:
"Kuinka kauas mopolla pääsee, pääseekö Kiovaan"
No ei pääse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991538Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50826Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730