Moni on varmaan ihmetellyt uutta puolue nimitystä täällä keskusteluissa Kepuloiset.
Tässä selvennys mitä uusi nimi jo vakiintunut tarkoittaa:
Nimi tarkoittaa epäpyhää allianssia joka perustettiin Sosiaalidemokraattien ja Kepun kesken ja sitä on kahdella Kokoomukselaisella kehäraakilla eli Sinkku-muoreilla ryyditetty.
Nimen etuosa on Kepu ja loppuosa Loiset, nimeen ei kannatta laittaa yhdysmerkkiä on kätevämpi kirjoittaa. Loiset sana on hyvä kirjoittaa pienellä joka kuvaa hyvin sen asemaa Kepun apuryhmänä saatellessa Ähtärin kunta lopulliseen tuhoon.
Suosittelen nimen käyttöä ahkerasti ja nyt kun tiedetään mitä nimi tarkoittaa jää moni väärin ymmärrys tapahtumatta.
Uusi poliittinen Allianssi ja sen nimi, tässä selvennys.
Anonyymi-ap
5
264
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on kätevä nimi .
- Anonyymi
Loiset on populistit.
Eivät edes maakunta neuvotteluissa ymmärrä.
Äänet ei vaan riitä mihinkään.
Niin ja meidän Mikko tulee Ähtäristä, maakunnan johtoon..
Muuten ei saa näkyvyyttä eduskunta vaaliin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loiset on populistit.
Eivät edes maakunta neuvotteluissa ymmärrä.
Äänet ei vaan riitä mihinkään.
Niin ja meidän Mikko tulee Ähtäristä, maakunnan johtoon..
Muuten ei saa näkyvyyttä eduskunta vaaliinOnko Ähtärissä siellä lopetettava, Mikko tekee sen kyllä nopeasti
- AnonyymiUUSI
Uusi nimi on kyllä mainio !
- AnonyymiUUSI
No no, apulaisheriffi. Ei se nyt sentään niin hauska ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2069026
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265588- 534671
- 914560
- 593629
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703340Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262876Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502742- 432631