Sain napattua viimeisen paketin pullonkeräysmummon nenän edestä. Atrian aitoa 10 % jauhelihaa.
Saunan jälkeen paistelin sen, maustoin.
Tortillalättyjen väliin kietaisin tehden burritoja. Koska olen vegaani, niin leikkasin kurkun, useampaan osaan, ja sinne rullan sisään nekin.
Alas huuhtelin A-oluella, jotka ovat onneksemme myynnissä jo maitokaupassa. Jatkan samalla juomatyypillä yöhön saakka.
On meillä työttömillä helppoa.
Söin iltapalaksi 400 grammaa naudan jauhelihaa
18
164
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan PervoPersuille tyypilloistä käytöstä,,,
- Anonyymi
Tyhjä oli jauhelihahylly Ilmajoen Osuuskaupassa....
- Anonyymi
Minä Lampaan ja Poron ulkofiletä.
- Anonyymi
Muuten en ole työtön.
- Anonyymi
lampaan vagina sopii pyhile miehille
- Anonyymi
Ne menee raakanakin,Ite laitan raakana leivän päälle ja loput sormilla herkutellen.
Turhaan paistatte lihat, eivät eläimetkään syö maustettua ja paistettua lihaa.- Anonyymi
Päälle vielä syntymätön kananpoika, niin avot.
Ms. Tartar
- Anonyymi
Älä viitsi persuilla.
- Anonyymi
Tee jotain tuolle persuongelmalleai.
- Anonyymi
Tasapainoinen annos.
- Anonyymi
Hieman liikaa lihaa kerta-annoksena.
- Anonyymi
Eipä juuri. Kunnon kebab-annos painaa toista kiloa ja siinä on lihaa ainakin saman verran.
- Anonyymi
Mikä on pullonkeräysmummo? Ehkä kerääjä pikemminkin..................
- Anonyymi
Dallasin matsi alkaa vajaan parin tunnin päästä, näkee kunnon kiekkoa eikä tuota mm-sähellystä. Tuuli ujeltaa, kaljaa on.
- Anonyymi
Ihmisiä on alettava teurastamaan urakalla, kun liha ja raha loppuu tyyliin:
Tyson Dog - Eat The Rich - Anonyymi
Paistelin nyt voissa puolisen kiloa, eli 4 porsaan ulkofilesiivua. Jottei minua voi muslimiksi syyttää. Hyviä olivat, kun sopivasti maustoi. Vähän olil kasviksia mukana. Nekin ihan syötäviä, kun sulalla voilla voitelee.
Yritän syödä vähintään puoli kiloa lihaa päivässä.- Anonyymi
Onko kysyn carnevoi dieetistä? Onko terveellinen kolesteroliarvoille? Suomessahan ne suoritusarvot on vedetty kaikista matalimmalle tasolle koko maailmassa. Miksi muuten?
- Anonyymi
Kananfilettä menee nyt vajaat 400 grammaa uuniin. Sitä ennen paahtelen uunijuureksia uunissa, ja sitten hämmennyksen jälkeen proteiinit paahtumaan. Helppoa ja siistiä näin saunan jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361