Te jotka ette halua lähteä EU sotiin

Anonyymi-ap

Reservistä eronnutta ei voi laittaa aseelliseen rintamapalvelukseen. Työpalveluun voi, silloin esimies on siviilihenkilö.
Höpinät että sotatilanteessa kaikki olisi toisin, voi jättää omaan arvoonsa

Tänä päivänä sillä ei ole mitään merkitystä eroatteko reservistä vai ette meitä on joka lähtöön

Reservistä eronnut voidaan erillisellä määräyksellä sijoittaa työpalvelukseen, silloin esimies on siviilihenkilö, pyritään sijoittamaan ammattia vastaavaan työhön

Ei kannata antaa ainokaistaan EU:n valheelliselle alttarille sotarintamilla

26

241

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pariisi, Berliini ja bryssel, niille kunnon pommit

• Anonyymi

Jos haluat olla orja, niin silloin ei kannata puolustaa oikeuksiaan.

Jos taas haluat kulkea vapaan demokraattisen yhteiskunnan jäsenenä, niin silloin täytyy olla valmis puolustamaan oikeuksiaan ja myös valmis kuolemaan sen puolesta.

Se on jokaisen oma valinta elääkö orjana vai vapaana kansalaisena.

Minä en orjaksi halua, joten olen valmis puolustamaan demokraattista maailmanjärjestystä tarpeen vaatiessa. Minä en suostu kulkemaan kyyryssä.

Suostutko sinä?

• Anonyymi

Onpa kummallinen orjaväite, ei Kiinassa , Venäjällä jne yksittäiset ihmiset koe olevansa orjia, lienet lukenut siitä kun Afrikasta vietiin orjia uuteen maailmaan historian kuluessa

• Anonyymi

Onko vapaa kansalainen Natolle siis sama kuin velvollisuuksien takia KUOLLUT Nato-kansalainen?

• Anonyymi

Sitä on Nato-Tiltu alkanut kulkemaan kyyryssä EU:n ja Naton orjana.

Kullekin kyykytystä suureen tarpeeseensa.

• Anonyymi

Jos haluat olla orja, niin silloin ei kannata puolustaa oikeuksiaan. Älä Nato-Tiltu vahingossakaan eroa reservistä. Natolla ja EU:lla on kaltaisellesi pölvästille käyttöä.

• Anonyymi

Siinä vaiheessa kun Nato ja Stubbilaiset järkkäävät sodan johon olet velvollinen osalliistumaan ja sotimaan, niin SINUN oikeutesi eivät Stubbilaisia kiinnosta. Ihan muut intressit on silloin kyseessä.

"... ja anna meille voimaa pufuftella Nato-stubbilaisten omistuksia ja rahamasseja"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa kummallinen orjaväite, ei Kiinassa , Venäjällä jne yksittäiset ihmiset koe olevansa orjia, lienet lukenut siitä kun Afrikasta vietiin orjia uuteen maailmaan historian kuluessa

Voiko venäjällä tai kiinassa ylipäätänsä arvostella sotaa tai valtaapitäviä joutumatta vaikeuksiin. Orjuus on sisäänrakennettu näihin yhteiskuntiin ja toisinajattelu tukahdutetaan. On vain valtaapitävien totuus.

Demokraattisessa vapaassa yhteiskunnassa on ajatuksenvapaus ja sitä kannattaa puolustaa kiusaajia vastaan. Minä en tule kumartamaan kiusaajille ja puolustan vapaata yhteiskuntaa tarvittaessa omalla hengelläni.

Parempi kuolla suoraselkäisenä kuin kulkea kumarassa loppuelämäänsä.

• Anonyymi

Sotaan haluavien koalitio on Nato hönttien JEF- sakkia.

Britit ei meille Suomalaisille ole yhteistyökumppani.

• Anonyymi

Jos haluat kulkea "vapaan demokraattisen" yhteiskunnan jäsenenä yhdellä jalalla tai kuolla velvollisuudesta, niin silloin täytyy olla valmis puolustamaan stubbin rahapussia ja yksilön ei oikeuksiensa perään ei kannata haikailla.

https://www.youtube.com/watch?v=zY0XFnVb7Kg

• Anonyymi

Aivan kenet tahansa voidaan pakottaa rintamalle, taikka ottamaan luodin päähänsä, jos isänmaa sitä vaatii…myös res kieltäytyjä ämmä-laurit. Piste fi.

• Anonyymi

Ålä itke , nynny. Kaiva vaan sitä paskamonttua itsellesi.

• Anonyymi

KAIKKI PIIPUT JA PUTKET JA LENNOKIT KAIKKI SUUNATEN ITÄÄN PÄIN

SIELTÄ SE ON AINA HYÖKÄNNYT YLI RAJAN

joku meinas jotta voishan ne hyökätä lännestäkin päin, johon toinen

VOISIKOS NE OLLA NIIN VIEKKAITA

• Anonyymi

helppo on kohistuspisteet pistää kohilleen ja seuraava ja seuraava - putki kuumana höyryten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

helppo on kohistuspisteet pistää kohilleen ja seuraava ja seuraava - putki kuumana höyryten

joka ikäluokka on saanut näitä harotellen käyvä läpi, montakos pussia putkeen

siuuh vaan

• Anonyymi

En halua naton masinoimiin sotiin vaan eroan reservistä.

• Anonyymi

Tosin sellaisia sotia ei ole käynnissä!

Vielä sitäkin vähemmän Venäjän homppeli haluaa Venäjän masinoimaan sotaan, joka ON parhaillaan käynnissä Ukrainassa!

• Anonyymi

Oikein. Ei kannata uhrautua Naton puolesta. Sotikoot Stubbi ite.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä sitäkin vähemmän Venäjän homppeli haluaa Venäjän masinoimaan sotaan, joka ON parhaillaan käynnissä Ukrainassa!

Kyllä Nato-Tiltu sun sekavassa skitsofrenia päässä on menossa vaikka kuinka paljon kriisejä. Muutamia Nato kriisejä käydään jatkuvasti maailman parhailla aseilla? Siviilejä vastaan tottakai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin haluan Thaimaahan pois Nato-suomesta sodan jaloista.

Adios SUCKERS!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Nato-Tiltu sun sekavassa skitsofrenia päässä on menossa vaikka kuinka paljon kriisejä. Muutamia Nato kriisejä käydään jatkuvasti maailman parhailla aseilla? Siviilejä vastaan tottakai.

Tuo siviilien murhaamnen ja seksuaalinen hyväksikäyttö ja alaikäisten lasten ja akuisten, sekä miesten että nasten raiskaukset on Naton ominta toimunta tapaa.

Asiantuntija: Tie kohti Afganistanin fiaskoa alkoi jo kauan sitten – lista länsimaiden virheistä ja sotarikoksista on pitkä kuin nälkävuosi.

Yhdysvaltain johtaman liittouman (SOTAA HALUKKAAT MMAAT) toiminta sodassa "terrorismia" vastaan johdattelii omalta osaltaan myös Naton käyttämään siviileihin kohdistuvaa TERRORISMIA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein. Ei kannata uhrautua Naton puolesta. Sotikoot Stubbi ite.

Aivan. Etulinjaa vaan kuminaama Alex.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Etulinjaa vaan kuminaama Alex.

Alexista pitää tehdä sellanen SPITTING IMAGE hahmo.

Siitä saa aivan helvetin hyvän naamarin.

• Anonyymi

Pietarin trolliko se siellä taas selittelee?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1528
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      816
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe