Ensinnäkin pitäisi tietää 100% mihin rahat menevät. En koskaan lahjoittaisi mitään muslimeille.
Unicef itsellä myös boikotissa
En lahjoita pelastakaa lapset RY:lle
13
125
Vastaukset
- Anonyymi
SPR ruinaa jatkuvasti rahaa ja verta.
- Anonyymi
SPR myy veren sairaaloille. Kusettavat koko kansaa.
- Anonyymi
Miksi sit käyt Dubaissa ?
- Anonyymi
Entäpä persujen mielenterveystyön tukemiseen?
- Anonyymi
Hehe. Siihen ei auta eheytyshoidotkaan.
- Anonyymi
Rahat menevät johdon taskuun. Nämä kaikki ovat ammattirikollisia.
- Anonyymi
Max. kusetusta.
- Anonyymi
Kerjuukampanjoita kaikki tyynni.
Sotaveteraanien keräyksiin ainakaan ei ole mitään syytä antaa latiakaan. - Anonyymi
Yllättävää oli se että naistenturva ja mielenterveys RYn:kin rahat menevät ruskoille ja tukevat näitä valloittajia. Täysin sairasta että Suomi on vedetty mukaan kaikkeen tähän sontaan, niitä rahoja tarvitaan kotimaan palveluihin joita ei enää pahemmin ole, kiitos hallituksemme.
- Anonyymi
Ainakin Espoossa kiertää Pelastakaa Lapset Ry:lle rahaa kerääviä ovikellon soittelijoita. Mukana on liittymislomake, johon tietonsa antamalla liittyy kuukausilahjoittajien joukkoon.
Osa näistä kauppiaista tule kasvot peittävä Covid-maski naamallaan. Osa taas puhuu pelkästään englantia. - Anonyymi
PervoPersut taasen valittaa,,,
Esimerkiksi Punaisen Ristin Veripalvelu on voittoa tavoittelematon organisaatio!
Näkisimpä sen PervoPersun joka kieltäytyy sairaalassa ottamasta vastaan SPR:n keräämää ja tuottamaa verituotetta hädän hetkellä koska pitää organisaatiota hujauksena!!!- Anonyymi
Voisitteko jo lopettaa tuon persuista lässyttämisen? Suomessa ei ole yhtään palstaa missä tuohon persulässynläähän ei törmäisi. Todella uuvuttavaa kun muut yrittävät keskustella aiheesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitteko jo lopettaa tuon persuista lässyttämisen? Suomessa ei ole yhtään palstaa missä tuohon persulässynläähän ei törmäisi. Todella uuvuttavaa kun muut yrittävät keskustella aiheesta.
Persuhan keskustelun aloitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275