Eikö saa korttia pois ennen kuin ajaa jonkun päälle 😡
Vanha farmari Mersun rotiska kaavailee kovat äänet.
19
1400
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisi rauhoittua ajelemaan kun vielä on mahdollisuus
- Anonyymi
Kaavailija kaavailee, antakaa hänen Kaavailla..
- Anonyymi
Ei mene kauaa kun ei ole korttia tai joku jää alle tumman vihreä vanha Mersun farmari raato pitää kovaa meteliä
- Anonyymi
onko se taksi vai mustalaiset .ei meseillä muut ajele .ja pumppu takalootas saa rekoista pumpata vähä dieseliä öisin meseen.
- Anonyymi
Mitä vuosimallia ja onko kahet rekkarit ?
- Anonyymi
Onko joku persuyrittäjä jolla mersu firman nimessä?? johtaja kuka ties???
- Anonyymi
Kaikilta valittajilta kortti pois. Eiköhän poliisi nuo asiat hoida eikä kyläpoliisit. Pelkkä iso ääni ei ole kaahaamista.
- Anonyymi
Aseman suunnan kovaäänisen ja kovavauhtisen mopo kuskin voisi poliisit sakottaa
- Anonyymi
ei ne poliisit ketää kiinni saa:)
- Anonyymi
Millähän mittarilla mitattu äänet ja vauhti.
- Anonyymi
Joka vuotiset mopot ja koiran paskat.
- Anonyymi
Mopo menee 80 km /h ja äänen vaimennin rikki
- Anonyymi
Ajaa ilman korttia kyseinen mb omistaja
- Anonyymi
Ei sitä kortilla ajeta.
- Anonyymi
Ajelee ihan hullusti tuolla kylillä lapseni meinasi kerran jäädä jo allekkin😡
- Anonyymi
Lapsilta voisi kieltää korvanapit ja muiltakin. Eivät kuule lähestyviä autoja. Pompitaan suojatielle musiikit korvissa täysillä. Jos rekka kyseessä niin ei pysähdy ihan heti.
- Anonyymi
Näitä käveleviä zompeja on paljon.
- Anonyymi
Punanen lava mitsu päivittäin kylällä kakaraa kyydisä ilman vöitä kaikki ja ajaa ko p..per..sika.
- Anonyymi
ei sillä oo korttia😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841273
- 561228
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321142- 601119
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820521- 12477