Ystävä sä lapsien, tänään TV:ssä

Anonyymi-ap

Ohjelman kuvaus: "Helvetissä on kauhean kuuma. Tuhannet ruotsalaislapset elävät suljetuissa uskonnollisissa yhteisöissä, joissa heidän vapauttaan rajoitetaan. Monet elävät jatkuvassa helvetin ja synnin pelossa."

Tänään maanantaina 12.5. klo 18:30 -19:00, YLE Teema.

18

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi sensuroitiin viestini, että opillisesti kristinuskossa menevät Saatana ja Jumala sekaisin - en minä sitä oppia ole tehnyt. Tämäkin ohjelma nyt osoittaa sen - Helvetin omistaa Saatana, joka prlottelee syntisanalka, eikä Jumala.

• Anonyymi

Ei tämän totuuden ääneen sanominen ole mitään sisäpiirin salattua tietoa - yleinen uskonnonkin käsitys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tämän totuuden ääneen sanominen ole mitään sisäpiirin salattua tietoa - yleinen uskonnonkin käsitys.

Ja jos lapset pelkäävät helvettiä, he pelkäävät silloin Saatanaa eivätkä Jumalaa.

• Anonyymi

Onko kyse lestadiolaisista?

• Anonyymi

Ei ole merkitystä - samaa kristinuskon perusoppia kaikki.

• Anonyymi

Minä ainakin lapsena uskoin ,että nimenomaan Jumala tuomitsee minut, lapsena pelot ovat todellisia.

• Anonyymi

No niinhän uskonto, kristinusko, opettaa, joka ei perustu Jeesuksen julistamaksi käskemään hyvään Jumalaan ja taivasten valtakunnan evankeliumiin, vaan juutalaiseen syntioppiin, jonka vastustamisesta Jeesus itse surmattiin saman henkilön, juutalaisen, toimesta, joka teki kristinuskon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinhän uskonto, kristinusko, opettaa, joka ei perustu Jeesuksen julistamaksi käskemään hyvään Jumalaan ja taivasten valtakunnan evankeliumiin, vaan juutalaiseen syntioppiin, jonka vastustamisesta Jeesus itse surmattiin saman henkilön, juutalaisen, toimesta, joka teki kristinuskon.

Todellisuudessa kristinusko ei perustu siihen, että pääpomona uskonnossa olisikaan Jumala, vaan siitä käytetään vain nimeä Jumala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellisuudessa kristinusko ei perustu siihen, että pääpomona uskonnossa olisikaan Jumala, vaan siitä käytetään vain nimeä Jumala.

Jumala EI omista helvettiä, jolla se voisi lapsia pelotella. Kyse on huijauksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala EI omista helvettiä, jolla se voisi lapsia pelotella. Kyse on huijauksesta.

Ja tämä huijaus kuuluu itse Raamatun tarinaan ja sen juoneen, kun luomiskertomuksen mukaan ihminen tuli hyvällä tiedolla ja pahalla tiedolla luomaan sanan voimalla, mistä syystä elämän puu oli suojattava.

Tässä luotiin pahalla tiedolla uskonto, jossa ihmisen palvonnan kohteena on ollut itse tosi Jumala Jeesuksen nimeen kirottuna kiroukseksi, hyväksi käyttäen nyt vain Jumalan nimeä.

Tarina osoittaa, ettei ihminen erottanut hyvää tietoa ja pahaa tietoa, ja osoittaa, että miksi elämän puu oli suojattava

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä huijaus kuuluu itse Raamatun tarinaan ja sen juoneen, kun luomiskertomuksen mukaan ihminen tuli hyvällä tiedolla ja pahalla tiedolla luomaan sanan voimalla, mistä syystä elämän puu oli suojattava.

Tässä luotiin pahalla tiedolla uskonto, jossa ihmisen palvonnan kohteena on ollut itse tosi Jumala Jeesuksen nimeen kirottuna kiroukseksi, hyväksi käyttäen nyt vain Jumalan nimeä.

Tarina osoittaa, ettei ihminen erottanut hyvää tietoa ja pahaa tietoa, ja osoittaa, että miksi elämän puu oli suojattava

Ja tässä vaiheessa, kun juoni paljastuu, kristinusko tietysti menettää merkityksensä, ja siirrymme ilmestyskirjan puolelle. Olemme nyt sen luvussa 13.

• Anonyymi

Oikein hyvä linkki. Kannattaa katsoa kaikki jaksot joita on viisi. Uskontojen uhrien tuki ry:llä on edelleen töitä eikä loppua ole näkyvissä

• Anonyymi

Mikä seurakunta oli kyseessä ensimmäisessä jaksossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä seurakunta oli kyseessä ensimmäisessä jaksossa?

Monta eri seurakuntaa ja islam, joka perustuu ihan samaan juutaisten syntioppiin ja tulivuorijumalaan kuin kristinuskokin.

Edelleen korostan - synti ei liity mitenkään Jeesuksen opetukseen, vain juutalaisen Paavalin oppiin mihin kuuluvat kaikki kristinuskon haarat sekä islam.

• Anonyymi

Tämä dokumentti kertoo juuri nyt siitä, että miten tärkeää on saada uskonto oikealle tolalle ja perustumaan Raamatun hyvään tietoon, kun sellainenkin siellä on olemassa Jeesuksen julistamaksi käskemällä hyvällä taivasten valtakunnan isä Jumalalla ja evankeliumilka, mikä jopa tangeeraa tämän päivän tieteelliseen tietoonkin. Ei Raamattu ole mikään on-off tilanne - uskoa Jumalaan tai ei uskoa Jumalaan, vaan se on nyt kristinuskolla sotkettu sekamelska - väärin ymmärrettynä - vain hyvää ja pahaa tietoa.

• Anonyymi

Anna elämäsi Jeesukselle niin löydät itsesi joko mielisairaalasta tai vankilasta. MOT.

• Tuo viisiosainen dokkari on hyvä katsoa.

Siinä on hyviä keskustelun pohjia. Kuten se, miten monet näistä lapsista elävät jatkuvassa helvetin, demonien ja synnin pelossa. Miksi tällaista lapsille tehdään?

Entä se että’ Jumalaa pidetään ajatusten lukijana ja jokaisesta ”väärästä” ajatuksesta tulee joku rangaistus? Etenkin jos ne liittyvät jotenkin seksuaalisuuteen.

Kun vanhemmat valitsevat oman uskonnollisen vakaumuksen, mutta lapset eivät niin tee ja näin he voivat menettää niin perheensä kuin muut läheisensä?
      Tai mitä tapahtuu, kun vanhemmat tajuavat, että heidän valitsemansa uskonto vahingoittaa omaa lasta.
      Miten tuo yhteisö reagoi jos vanhemmat eivät pidäkään lapsistaan huolta?
      https://areena.yle.fi/1-62703703

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      204
      7235
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      179
      2296
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1788
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1450
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1413
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      57
      1216
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      102
      1155
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1086
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      1049
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      271
      1038
    Aihe