Lähes 600 000 kilometriä ajetun sähköauton akku oli erinomaisessa kunnossa.

Anonyymi-ap

24

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Carscoops laski, että polttomoottoriautolla tuon noin 660 000 kilometrin taittaminen olisi maksanut yli 18 000 euroa enemmän.

      • Anonyymi

        Se on kallista tuo vanhanaikaisella autolla ajaminen.


      • Anonyymi

        Tuon matkan taittamiseen tarvitaan keskimäärin 2 polttomoottoriautoa. Toinen huvittava vertausn tämä koomaan vajonneen Teslan henkiin herättäminen, autohan pienellä kikkailulla tosiaan heräsi eloon ja oliko siellä ajoakun kapasiteettikin vielä 430 km-450km. . Pahoiteltiin, että vanhaan 700000 ajettuun polttomoottoriautoon olisi päässyt avaimella sisään. Se tosin jäi jutussa epäselväksi, miksi paalausjonossa olevaan polttisromuun pitäisi päästä sisälle.


    • Anonyymi

      99% varmuudella moottori on uusittu ..yksikään kestovoideltu laakeri ei kestä noin pitkään..

      • Anonyymi

        Jos olisi. niin se kyllä kerrottaisiin. Se on sinun kuvitelmasi.


    • Anonyymi

      hah...ioniq foorumilla on ihan hyviä kuvia sähkömootorista ja laakereista,,hi hi..

      • Anonyymi

        Ei polttisfanaatikko usko, ei sitäkään, että Toyotan moottori hajoaa 850 kilometrin jälkeen. Ei sellainen, joka ei osaa kaataa vettä saappaasta, vaikka pohjassa olisi ohjeet mitään usko. Hän korjailee ilokseen sitä 40 vuotta vanhaa romuaan.


    • Anonyymi

      Sitten pitää ajaa vielä toisetkin 600 000 km.

      Ajoakun kunnon voisi tarkastaa seuraavan kerran 1,2 miljoonan kilometrin kodalla.

    • Anonyymi

      Olipa JÄRKYTTÄVÄ uutinen.

    • Anonyymi

      Lukekaaham tuota aloituksen tekstiä.

      • Anonyymi

        Siinäpä teksti valehtelijoille.


    • Anonyymi

      Näitä juttuja. joissa sähköautojen akut kestävät loputtomasti, ovat lehdet täynnä. Niistä on nyt kokemusta.

    • Anonyymi

      Oikeat tiedot akuista ja rekisteröintimäärät ovat tärkeitä.

      • Anonyymi

        Itsensä suggeroinut ei tiedä tiedosta. Kuvitelma riittää.


      • Anonyymi

        Lehdet ovat täynnä tietoa kokemuksesta ja tutkimuksesta, että akut kestävät loputtomasti.


    • Anonyymi

      Suomessa 400-500 tkm on auton korille jo liikaa eikä tulevaisuus tuo parannusta, kun uusia autoja ei enää edes ruostesuojata.

      • Anonyymi

        Monet ruostesuojaavat autoaan erikseen. Lisäksi ruostetta voi ehkäistä puhdistamalla autoaan ja pitämällä autostaan huolta. Lisäksi Suomessa monevat ovat ajaneet autollaan paljon enemmän kuin 500 tkm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet ruostesuojaavat autoaan erikseen. Lisäksi ruostetta voi ehkäistä puhdistamalla autoaan ja pitämällä autostaan huolta. Lisäksi Suomessa monevat ovat ajaneet autollaan paljon enemmän kuin 500 tkm.

        Kuka ruostesuojaa työsuhde- tai leasingauton tai jos aikoo pitää omistusautoaan alle 5 vuotta. Näkis vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ruostesuojaa työsuhde- tai leasingauton tai jos aikoo pitää omistusautoaan alle 5 vuotta. Näkis vaan.

        Vaihtoautohalleissa ei näy jälkisuojattuja sähköautoja, ei tuontiautoja eikä Suomeen uutena rekisteröiyyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet ruostesuojaavat autoaan erikseen. Lisäksi ruostetta voi ehkäistä puhdistamalla autoaan ja pitämällä autostaan huolta. Lisäksi Suomessa monevat ovat ajaneet autollaan paljon enemmän kuin 500 tkm.

        Liioittelet vahvasti, hyvin harva teettää jälkikäteen autoon ruostesuojauksen. Mikä ihan ymmärrettävää, koska uuden auton ostaja ei siitä hyödy yhtään mitään.

        Samoin joillain autoyksilöillä ajetaan yli 500 tkm, mutta huomattavan iso osa autoista päätyy paaliin ennen kuin niihin ehtii se 500 tkm tulla mittariin.


    • Anonyymi

      Suomessa on turha edes haaveilla 600 tkm kestosta niin auton korille, alustalle, sähkötekniikalle kuin akullekin.

      • Anonyymi

        Kyllä se kestää tuolla suolasohjossakin, kun ajetaan vuosittain paljon.


      • Anonyymi
        UUSI

        Suomen rankoissa olosuhteissa ainoastaan Toyotat kestävät.


    • Anonyymi
      UUSI

      "Eteläkorealainen Lee Young-Heum ajoi uutena ostamallaan Hyundai Ioniq 5 -sähköautolla uskomattomat 580 000 kilometriä vain kahden vuoden ja yhdeksän kuukauden aikana."
      33 kuukautta.
      990 päivää.
      585 kilometriä jokaisena päivänä.

      "Lee työskenteli myyntiedustajana ja teki jatkuvasti pitkiä työmatkoja."
      Jos tuosta otetaan viikonloput pois, niin 890km jokainen työpäivä.
      Mitä työtä tekee myyntiedustaja, joka ajaa 890km jokainen työpäivä...?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

      Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      149
      2562
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

      Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      196
      1856
    3. Kerro kaivatustasi.

      1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1647
    4. Kysy jotain kaivatultasi

      Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

      Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1311
    6. Minkälaisesta seksistä

      haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      998
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

      Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      998
    8. Tarkkanäköisyys

      Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      989
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

      Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      189
      899
    10. Milloin viimeksi

      Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      891
    Aihe