Jos vastaavat väärin, niin pannaan kahleisiin. Kirkon miehet kuulustelevat ja valtion virkamiehet panevat kahleisiin, Näin toimittiin ennen ja nyt on korkea aika palata siihen.
Mitä se Jeesuksin sanoo, kun löytää ateistit vapaalla jalalla palatessaan!
Ateisteja pitää kuulustella
9
71
Vastaukset
Jumala pitäisi ottaa kiinni ja laittaa Niuvanniemeen lepositeisiin, jossa sitä kuulusteltaisiin mm. siitä, miksi tappoi yli 2 miljoonaa ihmistä, käski ottaa nuoria tyttöjä seksiorjiksi, halkaista raskaana olevien äitien vatsat miekalla ja murskata vauvojen päät mätkimällä niitä kallioon.
Lisäksi Jumalalle voisi tehdä älykkyystestin. Miten tyhmä täytyy olla, että vaikka hukutti koko maailman ja kidutti itsensä hengiltä niin silti ei saanut syntiä pois maailmasta? Ja miksi ihmeessä maapalloon piti muurata maan peruspylväät? Eihän painovoiman avulla kasassa pysyvä pallo tarvitse peruspylväitä. Ja kuka vajakki luo auringonvalon ja päivänvalon erikseen? Mihin Jumala piilotti päivänvalon? Nykyään päivänvaloon riittää aurinko.- AnonyymiUUSI
Ja ateistien rikos oli mikä? Kerro myös mikä pykälä Suomen laissa määrittelee sen.
- AnonyymiUUSI
Suurin rikos on se, ettei usko Jumalaan ja Jeesukseen Raamatun mukaan. Siitä joutuu helvettiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suurin rikos on se, ettei usko Jumalaan ja Jeesukseen Raamatun mukaan. Siitä joutuu helvettiin.
Näin juuri!
Lasten raiskaukset ja murhat Jeesus kyllä antaa anteeksi, mutta ei ajatusrikoksia! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri!
Lasten raiskaukset ja murhat Jeesus kyllä antaa anteeksi, mutta ei ajatusrikoksia!Totta. Epäusko on ainoa synti, josta joutuu helvettiin. Kaiken muun saa anteeksi.
- AnonyymiUUSI
Kirjoittavatko kristityt useinkin alistusfantasioita masturboidessaan?
Vai onko aloittaja poikkeus?- AnonyymiUUSI
Olen ateisti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen ateisti.
Valehtelu paljasti aidon uskovan.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja on tyypillinen sadistinen kristofasisti, joka haluaisi tehdä maasta totalitäärisen teokraattisen diktatuurin ja kiehuu avutonta raivoa uskonnonvapautta kohtaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225526
- 715198
- 974261
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603298- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451917
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733