Otsikossa terveiset hallitukselle.
Purra huusi kansalaisille ”Menkää töihin!” Nyt kansalaiset huutavat hallitukselle ja varsinkin saksikäsi Purralle
LUOKAA TYÖPAIKKOJA !
Luokaa työpaikkoja !
12
223
Vastaukset
- Anonyymi
Persu kansanedustajat ovat alkaneet nyt VIESTIÄ , omaa agendaansa eli rasismia, pilkkaamista ja muiden poliitikkojen ja puolueiden haukkumista . Eivät raukat muuta osaa.
Kuvittelevat ilmeisesti että heitä äänestetään noilla teeseillä. Väärin luulevat.
Ainoastaan tyhmät rasistit äänestävät enää persuja. Ja niitä on vähän. Onneksi ! - Anonyymi
Yhtä siivoojan vakituista paikkaa haki yli 300 hakijaa….vieläkö joku väitttää etteivät ihmiset halua töihin.
Hävetkää Persut ! Te ette mistään mitään ymmärrä. - Anonyymi
Kesätyöpaikkoja on nyt paljon vähemmän kuin ennen oli.
- Anonyymi
Sotaa odotellessa. Kun Suomi on pistetty maan tasalle, jo vain riittää töitä niille vähille, jotka ovat enää hengissä.
Siihen tämä hallitus tähtää…..- Anonyymi
Mistä rahat sosiaalihuoltoyhteiskunnan pörittämiseen.
Minä en halu amaksaa sinun loisimistasi. Hoida itse itsellesi töitä tai ala yrittäjäksi.
- Anonyymi
Tekemätöntä työtä on , mutta pula on palkanmaksajista , ja eihän työtöntä voi vaatia tekemään jotain hyädyllistä elatuksensa eteen.
- Anonyymi
Tässäpä esimerkkiä palkitun yrittäjän työntekijöihinsä kohdistamasta hälyttävästä kohtelusta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011250882.html
Niin .... työnantajan tulee ottaa vakavasti työntekijöidensä kokema epäasiallinen kohtelu.
Asiaa ei voi sivuuttaa olan kohautuksella, saatikka ruveta haukkumaan työntekijää, joka uskaltaa puuttua epäkohtiin.
Mitenkähän se tulleekaan käymään niiden alisuoriutumisesta annettujen potkujen kanssa?
Alisuoriutuuko työnantaja vai työntekijä?!!
Oikeustapauksia riittänee! - Anonyymi
Ja entäs ne työpaikalla tehtävät paikalliset sopimukset?
Kun lakeja noudattavien normaalien työnantajien ohella on myös niitä lakeja noudattamattomia luikureita ja vahvemman osapuolen öykkäreitä. - Anonyymi
2025-05-22 19:13:05
Toivottavasti ei kahvi maistu tuossa kuppilassa.
Onneksi paha kello kauas kuuluu ...! - Anonyymi
Suomen tavallisen kansan luottamus Purraan niin nollilla, ettei hulis mieleenkään ottaa enää vakavasti tuon kokoomusmielisen noita-akan irvistelyjä ja rääkymisiä.
- Anonyymi
Purra on ollut kiivaasti heikentämässä työntekijän asemaa työmarkkinoilla, vastaavasti vahvistamassa työnantajan asemaa ja ohjaamassa rikkaille työnantajille anteliaasti jättiveroetuja.
Suomessa onkin koko Euroopan heikoimmin hoidettu työllisyys ja siis Euroopan maista korkein työttömyys.
Purra on tavallisten työntekijöiden, pienituloisten ja puolustuskyvyttömien epäinhimillinen kaltoinkohtelija.
Yäk! - Anonyymi
Ei valtion toimesta voi kannattavia työpaikkoja luoda. Voi vain luoda edellytykset frirmoille menestyä ja siten palkata työväkeä lisää.
Miten Suomesta saisi yrityksille houkuttelevan paikan ja miten yrittäjien lapset saisi houkuteltua jatkamaan vanhempien yritystä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772