Miksi se wanabeimaami ulisee koko ajan?

Anonyymi-ap

15

155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Turhaa mäkätystä Moktarilta. Persut ovat tuoneet maahanmuuttajia enemmän kuin Sipilä. Joten pää kiinni Jukkelis!

• Anonyymi

Kannattaa katsoa sitä, kuka tai ketkä toimivat vuoden 2015 tienoilla sisäministerinä. Se on sisäministeriö, joka vastaa maahanmuuttoa koskevan lainsäädännön valmistelusta, ohjaa ja kehittää maahanmuuttohallintoa sekä tulosohjaa Maahanmuuttovirastoa.

• Anonyymi

Taitaa vaan olla kovin yksinäinen miesseuraa himotessaan vuodesta toiseen.

• Anonyymi

Moktar.Gubta
      2019-08-22 16:31:42

"On mielenkiintoista seurata Ruotsia..."
      Niin on.
      Seuraan yhteismitallia tunnuslukuja, kuten BKT per capita, työllisyysaste, veroaste, keskipalkka. jne.

Järkevä ihminen ei voi kuin päätyä yhteen johtopäätökseen: Voi, kumpa Suomikin islamisoituisi ja pian. ;)

• Anonyymi

Yksinäisyyttään ulisee.
      Aikakautensa Monsieur Mosse.

• Anonyymi

jukkaaaaaaaaaaaa

• Anonyymi

suomalaisuus ajetaan laihoihin vuosiin,
      - miten onkaan sokeus pimentänyt suomesta jären

• Anonyymi

Simpeleen imaami MOKTAR on ylennetty, PROFEETTA MOKTARIKSI Suonenjoelta…

• Anonyymi

Vuonna 2015 sisäministerinä toimi mm. Petteri Orpo. Maahanmuuttoon liittyvä bisnes alkoi voimaan hyvin. Onko muka yllätys, että Kokoomus ajaa yritysten etuja?

• Anonyymi

Kokoomus on kämminyt aina hallituksessa ollessaan. Silti sen kannatus ei kärsi liiemmin. Miksi se pääsee joka kerta kuin reuhka veräjästä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomus on kämminyt aina hallituksessa ollessaan. Silti sen kannatus ei kärsi liiemmin. Miksi se pääsee joka kerta kuin reuhka veräjästä?

Kurpitsa halkeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska kaikki rikkaat äänestävät takuuvarmasti ja he kaikki äänestävät Kokoomusta. Rikkaat älyävät äänestämisen tärkeyden.

Vähävaraiset ja köyhät ovat usein niitä, jotka jättävät äänestämättä (nukkuvat). He tuskin äänestäisivät rikkaiden etuja ajavaa Kokoomusta ja kun muut puolueet jäävät näistä nukkuvien äänistä paitsi, niin se on Kokoomuksen etu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska kaikki rikkaat äänestävät takuuvarmasti ja he kaikki äänestävät Kokoomusta. Rikkaat älyävät äänestämisen tärkeyden.

Vähävaraiset ja köyhät ovat usein niitä, jotka jättävät äänestämättä (nukkuvat). He tuskin äänestäisivät rikkaiden etuja ajavaa Kokoomusta ja kun muut puolueet jäävät näistä nukkuvien äänistä paitsi, niin se on Kokoomuksen etu.

Niin, täytyisi tulla lähes Jeesuksen kaltainen vapauttaja, jota kaikki nukkuvat alkaisivat äänestämään, ja maailma pelastuisi!

Jos jokin puolue saisikin kaikki nukkuvat äänestämään itseään, kai sellaistakin voisi tapahtua, jos olisi tosiaankin erittäin karismaattinen, lähes jumalolento puolueen johdossa, hänen sanansa olisi, kuin miekka, ja kaikki lankeaisivat maahan hänen edessään.

Politiikka taitaa olla paholaisesta, kuten näyttävät olevan kaikki uskonnotkin, muutenhan olisi vain yksi ideologia, yksi uskonto, tai niitä ei tarvittaisi ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2171
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1430
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1386
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1245
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      948
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      162
      838
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      742
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      736
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe