IS:
"Briteissä maalaillaan uhkakuvaa Suomesta – kylmäävä vertaus Ukrainaan
Brittilehdet rummuttivat satelliittikuvista etusivullaan asti.
Brittiläinen tabloid-lehti Daily Mail uutisoi SVT:n tiedoista maanantaina etusivullaan ja rummutti otsikossaan kysymystä: ”Miksi Putin kokoaan joukkojaan Suomen rajalle?”.
Lehden mukaan asetelma muistuttaa kolhosti samanlaisia satelliittikuvia, joita otettiin Venäjän Ukrainan vastaiselta rajalta ennen täysimittaisen hyökkäyksen alkua keväällä 2022."
Kommentti:
Ei pidä huolestua, Putin on sanonut, ettei Venäjä tahdo sotaa, ja varmaan niin on, koska Putin on itse niin sanonut...
EI PIDÄ HUOLESTUA...
6
82
Vastaukset
- Anonyymi
Toisaalta todetaan näinkin:
US:
Vladimir Putin ”on nurkkaan ajettu” ja Venäjä pelaamassa pelinsä väärin, sanoo tutkija – Nyt on ”tuhannen taalan paikka” - Anonyymi
Kyllä taustalla on pelko Suomea kohtaan. Sotilaallisesti tällä hetkellä ylivertainen Suomi voisi äkääntyessään siirtää itärajaansa idemmäksi.
- Anonyymi
Ylivertainen Suomi 🤣😂🤣
Voi taivahan vallat mikä typerys nuin kommentoi... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylivertainen Suomi 🤣😂🤣
Voi taivahan vallat mikä typerys nuin kommentoi..." Ylivertainen Suomi ".
Ollaanhan me, lisäksi olemme maailman onnellisin kansa.
Kaikki maailman onnettomimmat, haluaa tänne suomeen, koska meillä on maailman paras sosiaaliturva.
Ja rahaa on. Jos et minua usko, niin kysy hallitukselta. Juuri saimme hyvät veron kevennykset, tai siis on tulossa. Pikkuinen tarkennus, mutta kuitenkin tulossa.
Hyvä me.
- Anonyymi
Tervetuloa toveri Puuttin, on sinua jo ootettukin pelastamaan Suomi kurjuudesta.
- Anonyymi
Ei Putini tänne uskalla tulla.
Pidätetään tavattaessa.
Naamioituminenkin olisi turha yritys,
kaikki kuitenkin tuntisivat
kävelytyylistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996