Miksi vain JT ovat valmistautuneet lopun aikoihin? ?

Anonyymi-ap

Tapahtumia tulee lähiaikoina!

JT ovat valmiina siihen.

Raamattu kertoo mitä tapahtumia tulee varmasti!

32

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Idiootit.

• Anonyymi

Kerropa muillekin mitä se Raamattu kertoo.

• Anonyymi

Raamattu on vähän niin kuin sellainen kirja johon jokaisen kuuluisi itse tutustua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu on vähän niin kuin sellainen kirja johon jokaisen kuuluisi itse tutustua.

Kyllä JT:t haluaisivat nimenomaan opettaa muille, miten Raamattua tulisi ymmärtää. Jos kiinnostunut suostuu kuuntelemaan, hänelle pian tehdään selväksi, että hallintoelimen opetusta tulisi noudattaa, jos haluaa Jehovan hyväksynnän. Vastuu kylläkin jää kuulijalle, jos jotain menee pieleen.

• Anonyymi

Lopun ajoista, VT ja UT!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, olet oikeassa, ihan itse!

• kookoo5
        Anonyymi kirjoitti:

satukirja raamattu on vähä ninku sellainen satuiluopus, johon kannattaa tutustua jos tykkää hulvattomista saduista ja haluaa nauraa itsensä tärviölle. Ja tyhmille ihmisille se kelpaa ohjeeksi ja oppaaksi.

• Anonyymi

JT ovat viisaampia kuin muut uskovaiset siksi, mutta eihän tuosta valmistautumisesta heille kuitenkaan mitään sen kummallisempaa hyötyä ole.

• Anonyymi

JT:t ovat uskovaistenkin joukossa vähemmän viisaasta ja enemmän hörhöstä päästä.

• Anonyymi

Pelastukseen kuuluu valmistautuminen... EI halkoja pilkkomalla pelastuta!

• Anonyymi kirjoitti:

Pelastukseen kuuluu valmistautuminen... EI halkoja pilkkomalla pelastuta!

Itse asiassa olet aika hyvällä mallilla pelastua, jos pilkot runsaasti klapeja varastoon. Sillä piiiiiiiiiiitkässä talvessa tarvitaan lämpöä, pirttiin jotta voisi laskea Raappahousuissa uuninpankon lämmöstä pelastavaa Peräilmaa. Vielä kun varastoit Peräilmarikasta säilyvää ruokaa, niin näet seuraavankin kevään. jessulit sun muut satuolennot voi siinä touhussa unohtaa tyystin.

• Anonyymi

Myös monet muut evankeliset seurakunnat ja seurakuntiin kuulumattomat seuraavat aikainmerkkejä jopa paremmin kuin JT:t.
      Minä kuulun heihin.

• Anonyymi

Vain JT pelastuu juutalaisten kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain JT pelastuu juutalaisten kanssa!

Kuules nyt me uudestisyntyneet vasta pelastutaankin ja jos ei pelastuta samaan aikaan kuin te, niin synnytään taas uudelleen, mitäs tähän sanot?

• Anonyymi

Pöh, Baba Vanga on ennystellut kaikenlaista.
      Maailma on pullollaan ryhmiä, jotka ovat ennustelleet (pieleen) kaikenlaisia loppuja.
      Toiset piiloutuvat maan alle ja hamstraavat tarvikkeita, sen varalle, että "jotain tapahtuu".
      JT ei siis ole suinkaan ainoa 😁

• No Peräilmaa tulee ainaskiin raamatun mukaan. tase russellin kikkelin pituus- ja pyrammidituuma-ennusteluihin pohjaten Peräilmaa tulee runsaasti. Ja ruttenvoordtin mukaan Peräilmaa tule todella runsaasti. Ja jokainen paratiisiin pääsevä voideltu saa jeesukselta uuden uutukaisen Raappahousut. Niillä kelpaa sitten paratiisissa päästellä Peräilmaa.

• Anonyymi

Anonyymi-ap 2025-05-13 17:55:03

"Miksi vain JT ovat valmistautuneet lopun aikoihin? ?"

-Lähettämällä jäsenistöltään rahaa vartiotorniseuralle sijoitettavaksi Irlantiin, pankkiin, sijoitusyhtiöön tuottoisaa osakekauppaa varten ?

VT seuralla - miljardien - sijoitusyhtiö Irlannissa

The Jehovah’s Wit­nesses reli­gious group has estab­lished a new asset man­age­ment firm in Ire­land
      The reli­gious group is thought to have tens of bil­lions of dol­lars in assets
      https://www.pressreader.com/1059/20240827/281715504960926

Markus 10:21 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Yksi sinulta puuttuu: mene, myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaassa; ja tule ja seuraa minua".

Matt. 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Jehova, Jehova!', pääse taivasten valtakuntaan,

Matt. 10:7 Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.

Fil. 3:18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;
      3:19 heidän loppunsa on kadotus,
      3:20 Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa

• Anonyymi

Valehteleva Raamatun väärentäjä taas liikkeellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehteleva Raamatun väärentäjä taas liikkeellä.

" Valehteleva Raamatun väärentäjä taas liikkeellä. "

Niin, jt:t saavat vartiotorniseuralta väärennetyn Raamatun, UM -nimitetyn, joutuvatpa maksamaankin siitä

Esim. Matteuksen 24:39:stä.

UM: He eivät kiinnittäneet huomiota siihen, mitä tapahtui, ennen kuin vedenpaisumus tuli ja pyyhkäisi heidät kaikki pois. Samanlainen tulee olemaan Ihmisen Pojan läsnäolo.

KR92: Kukaan ei aavistanut mitään, ennen kuin tulva tuli ja vei heidät kaikki mennessään. Samoin käy, kun Ihmisen Poika tulee.

1933/38: eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.

Käännöksessä on päädytty ratkaisuun, joka tukee Jehovan todistajien käsitystä siitä, että Nooa olisi saarnannut aikalaisilleen vedenpaisumuksesta. Näkemys on Jehovan todistajille tärkeä, sillä he pitävät sitä suoraan verrannollisena meidän aikaamme, kun he saarnaavat pelastuksesta muulle maailmalle. UM on ratkaissut ongelman antamalla ymmärtää, että ihmiset olivat ainoastaan välinpitämättömiä Nooan julistamiseen (”eivät kiinnittäneet huomiota”). Muut käännökset kuitenkin toteavat suoraan, ettei ihmisillä ollut mitään käsitystä koko vedenpaisumuksesta ennen kuin se tuli. Tämä oli ristiriidassa Jehovan todistajien näkemyksiin nähden, joten se piti muuttaa.

-Valehtelu on jt:lle annettava työkalu, sille on omistettu lahkoslangi-ilmaus "teokraattinen sodankäynti"

• Anonyymi

Minä ainakin vaikka en ole JT olen valmistunut lopun aikoihin ja Jeesuksen tuloon.

• Siksi jt ovat valmistautuneet, koska ovat sytytyksen säätöä vailla eli uskovat maailmanloppu-humpuukiin. Lapsikin ymmärtää, ettei mitään jt uskottelemaa maailmanloppua ole tulossa.
      Mutta minkäs teet, tyhmät uskovat ja laskevat Peräilmaa. Vähän vähemmän tyhmät keräävät heiltä rahat ja laskevat Peräilmaa. Ja viisaat katselevat päältä, naureskelevat ja päivittelevät jt-humpuukin läpimenoa. HOHOHOHOHOOHO HOHHOOHOHOHOOOOO HOHOHOHOHOHOOOOOOO!

• Anonyymi

Erilaiset uskovat ja hihhelit ovat valmistautuneet loppuun jo tuhansia vuosia. Miten järkevää se on ollut, voi tarkistaa ikkunasta. Loppua ei ole tullut eikä sitä uskonnollisessa mielessä ole tulossakaan. Mutta koska herkkäuskoiset ovat heikkoja, loppua povaavat eivät maailmasta lopu.

• Anonyymi

Anonyymi 2025-05-15 17:17:03

" Loppua ei ole tullut eikä sitä uskonnollisessa mielessä ole tulossakaan."

Raamatussa puhutaan Harmageddonista, ilm. 16:16 Ja hän on koonnut heitä siihen siaan, jota kutsutaan Hebreaksi Armageddon.

Jos tuota pitää lopun merkkinä, on myös katsottava edeltäviä jakeita, joista näkee miten tapahtumat etenevät.

ilm. 16:3 Ja toinen enkeli vuodatti maljansa mereen, ja se tuli niinkuin kuolleen veri, ja kaikki eläväiset sielut kuolivat meressä.

Saamme varmasti kuulla uutislähetyksestä, kun meri on muuttunut vereksi. Silloin voimme sanoa että loppu on lähestymässä. Mutta Raamattu ei kerro, että samana vuonnako, vai ehkä muutaman sukupolven kuluttua.

Toinen merkki on ilm. 16:14 Sillä he ovat perkeleiden henget, jotka ihmeitä tekevät ja menevät maan ja koko maanpiirin kuningasten tykö, kokoomaan heitä sotaan suurena kaikkivaltiaan Jumalan päivänä.

-Varmasti kuulemme myös uutisista, jos naapurimme Ruotsin vanha kuningas on viety Harmageddoniin. Sitähän me emme soisi. Onneksi ei merikään ole vielä vereksi muuttunut

• Anonyymi

Ovatko ne yhtä varmoja kuin vuoden 1975 Harmagedon?

• Anonyymi

Ei se ole varmaankaan helppoa olla iloinen JT kärryvahtina kadulla.
      Lahkolaiset ja ateistit kävelevät ohitse kadotukseen ymmärtämättä, että pelastus seisoisi siinä tarjolla.
      Ei tarvitsisi kuin kääntää kasvot kohti iloisia JT ja pysähtyä kiinnostuneena kysymään oven avaamista, pelastukseen.
      Mahtaa se olla raskasta henkistyttytneesti ja psyykkisestikkin näille iloisille JT tuo lahkolaisten ja ateistien välinpitämätön ymmärtämättömyys.

• Anonyymi

Loppu tulee yhtä varmasti kuin se tuli 1975. Siinä oli syytä pelastua huuhaan takia.

• Anonyymi
        UUSI

Jt on täyttä huijausta, älä päästä heitä kotiisi.

• Anonyymi
        UUSI

Sisso sentään!
        Kun tuohon ottaa tosiaan sen toisen näkökulman silmälasit päähän, niin silloinhan sitä on kuin hengenpelastaja loputtomalla rannalla missä meri on täynnä hukkuvia ihmisiä joilla kaikilla on kaulassa kyltti, Ei hengenpelastusta!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sisso sentään!
        Kun tuohon ottaa tosiaan sen toisen näkökulman silmälasit päähän, niin silloinhan sitä on kuin hengenpelastaja loputtomalla rannalla missä meri on täynnä hukkuvia ihmisiä joilla kaikilla on kaulassa kyltti, Ei hengenpelastusta!

"JT kärryvahtina kadulla.
        Ei tarvitsisi kuin kääntää kasvot kohti iloisia JT ja "

... ja JT lausuisi "otamme vastaan rahalahjoituksia"

• Anonyymi

JT toimii oikein, muut menee maailman vouhotuksen mukaan!

• Anonyymi
        UUSI

Katsotaanpa mihinkä JT vouhotti ennen luomaansa v. 1975 loppua.

Valtakuntamme palvelus, kesäkuu 1974: Nyt kun aikaa on vähän on hyvä myydä asuntonsa tai edes vähäisempää omaisuuttaan ja antaa rahat vartiotorniuskonnolle. Olemme kuulleet että jotkut JT:t ovat niin jo tehneetkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Katsotaanpa mihinkä JT vouhotti ennen luomaansa v. 1975 loppua.

Valtakuntamme palvelus, kesäkuu 1974: Nyt kun aikaa on vähän on hyvä myydä asuntonsa tai edes vähäisempää omaisuuttaan ja antaa rahat vartiotorniuskonnolle. Olemme kuulleet että jotkut JT:t ovat niin jo tehneetkin.

Eivätkö jt:t varoittaneet ostajia ? "mitäs sitä nyt asunnolla, kun tulee maailmanloppu"

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33