https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011234724.html
"Putin ei mene Turkkiin – syynä pelko?
– Jos hän olisi tullut paikalle ja siellä olisivat olleet Trump ja Zelenskyi, niin olisi tullut mahdollisuus siihen Valkoisen talon tapahtumaan, jossa yhtäkkiä Putin olisikin ollut siinä paikassa, missä Zelenskyi oli, eli ”miksi et ole valmis rauhaan”? Tässä tullaan siihen, että venäläisessä ajattelussa ei mennä tilanteeseen, jota ei kokonaan itse hallita. Sellaista vältetään, Penttilä sanoi MTV Uutisille."
Putin on suurin pelkuri ja paskahousu.
Haluaa pitkittää sotaa, koska jos sota loppuu, niin sotilaien omaiset alkavat ihmetellä, että missä heidän poikansa on, kun ei palaa sodasta kotiin ja putin on koko ajan valehdellut, että sota on pelkkä erikoisoperaatio, jossa ei venäläisiä operaatiossa olevia kuole, vaan he ovat siellä auttamassa Ukrainaa rauhanomaisella tavalla.
Toivottavasti viimestään silloin tulee putinille tipen rapinat ja silloin on aihetta pelätä, jos kansa käy putinin kimppuun, jota kaikki toivomme, että kansa rankaisee raskaasti putinia ja putin siinä viheessa inisee pelosta, kun esittää kovaa gansteria ja on todennut haluavansa koko ajan hakata ihmisiä, muttei ole edes uskaltanut.
Putin on maapallon suurin pelkuri!!!
7
51
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kuuleppas ei todellakaan ole vaan ainoa oikea valtiomies. Putin ei neuvottele Zelenskyin kanssa mistään. Zele kun ei ole presidentti eikä hänellä ole mandaattia toimia. Toiseksi Zele on itse säätänyt lain et Ukraina ei neuvottele Putinin kanssa. Länsimaat tekee kyllä lakeja, mutta eivät itse niitä noudata mitenkään. Lännen kokkeli johtajailla ei ole mitään arvoa maailman politiikassa.
- AnonyymiUUSI
Kuuleppas ei todellakaan ole vaan ainoa oikea valtiomies. Putin ei neuvottele Zelenskyin kanssa mistään. Zele kun ei ole presidentti eikä hänellä ole mandaattia toimia. Toiseksi Zele on itse säätänyt lain et Ukraina ei neuvottele Putinin kanssa. Länsimaat tekee kyllä lakeja, mutta eivät itse niitä noudata mitenkään. Lännen kokkeli johtajailla ei ole mitään arvoa maailman politiikassa.
Putin ei ole edes järjestänyt laillisia vaaleja hän jopa muutti ITSE peruskirjaa lisätäkseen jatkoa kaudelleen (PUTIN ON DIKTAATTORI) Todellakaan oikea johtamaan edes hiekkalaatikkoa tappaa vain kaikki tieltään omaa etuaan ajaen-Kansainvälinen pidätysmääräys mahtava saavutus kääpiöltä PUTIN LÄPI MÄTÄ Psykopaatti PELKURI -Bunkkeri-rotta kuin Hitler On kyllä aihettakin pelätä keskustelua Zelenskyin kanssa on sen verran TÄYSIN KANSAN VALITSEMA OIKEA PRESIDENTTI- Näyttänyt maailmalle sen mihin ihan kuka tahansa pysty- MIKÄ ON KÄÄPIÖ ASEMA MAAILMASSA(paska KBG agentti johtaa Venäjän mafiaa aloittanut laittoman sodan- NYT LUULEE OLEVANSA JOKU SANKARI- Toisin on asiat ikkunat aina auki ja myrkkypullot jotka eri mieltä asioista- lopuksi kaappaa lapsia Ukrainan valloitetuilta alueilta on kyllä Moskovalla sekopää johtaja jopa Pedofiiliksikin kutsuttu- - AnonyymiUUSI
https://www.youtube.com/watch?v=OsRxRe-w1qo&list=PLemSztpLvUUXwdDs6n5IjC85C6pQcpfud&index=48&ab_channel=AnnafromUkraine
Tuosta alimmasta linkistä näkee miten Propaganda toimii -myös samoja valheita nämä heikkolahjaiset ihmiset täälläkin kirjoittelee edes mitään kouluja käyty postailut sen verran sekavia-Ei mitään todellista pohjaa-🤏🤣👈 miten edes kehtaa näyttää omaa avuttomuuttaan yleisellä foorumilla-
https://www.apu.fi/artikkelit/suomenvenalaiset-kertovat-miksi-venajan-propaganda-uppoaa-kansaan
- AnonyymiUUSI
Pelkuri, joka toiminnallaan liian lyhytnäköinen, jotta välttäisi elämän karikot? Putinin uho kohtaa lopulta samalla Kremlin tuhon? Eihän tällainen valheiden kulttuuri voi toimia käytännössä edes Venäjällä vuosisatoja? Läpinäkyvyys kunniaan.
- AnonyymiUUSI
Narsistinen luonnehan on sellainen, että esittää itseään suurempaa ja epäonnistuessaan juoksee suurempien selän taakse turvaan? Jollei sekään auta niin uhriutuu ja yrittää kerjätä sääliä muilta?
- AnonyymiUUSI
Putin ei välitä ihmishengistä, jotka sodassa menetetään, ei venäläisten, eikä kenekään muunkaan hengestä, ainostaan oma henki on putinille tärkein ja mammona, jota putin haluaa lisää ja lisää, vaikka on satoja miljardeja putinin omaisuus, niin ei tunnu riittävän.
- AnonyymiUUSI
Zelenskyllä on kova kiire ottaa Puuttinia kiinni omaisuuden suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225514- 324830
- 282761
- 342354
- 372058
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121601
- 231482
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons261456