Miksi ihmisestä tulee uskonnollinen fanaatikko ja mihin seurakuntaan (lahkoon) he kuuluvat ?
Fanaattisimmat 'kristityn' nimeä kantavat
17
151
Vastaukset
- Anonyymi
Saatana osaa olla kiero ja ovela kun hän kantaa Kristus nimeä - ANTIKRISTUS.
Siitä hengestä tulee myös uskonnolliset fanaatikot ja eriseuraiset.- Anonyymi
Eiköhän sitä anttia- pidä etsiä enemmän omasta pivosta- kuinka siitä syntyy se kristus-- minä kristus... Siinä sitä anttia on kerrakseen, ei se oveluus siten ole kaukana minuudesta---
- Anonyymi
Kannattaa katsoa tämä ja pitää se mikä on oikein ja Raamatun mukainen. https://www.youtube.com/watch?v=dFfQ3ivswVg
- Anonyymi
ihanko oma antti sinulla on, että sinä määräät sen mikä on Raamatullista.
Sitten sauhuat oman antin tilalle. Ei kiitos, pärryyttelyyn.
Mietihän yleisuskontoa --- tänään--- millainen antti sinulle se kristus- ON.
- Anonyymi
Myös tämä. https://www.youtube.com/watch?v=znU0QF_6Ic8
- Anonyymi
sitä linkkejähän voi kylvää vaikka karvalakista hämmentäen,.
Eikös sinulle Raamattu riitä ja Pyhän Hengen ohjaus.
Aivan sama, mitä jauhat linkeissä, olet yhtä väärässä kuin muutkin, jotka pyrkivät siihen, että näin pitää uskoa- kun MINÄ uskon ja MINUN jumalani on valettu.. kultainen vasikka ja näin Egyptin monijumlaisuus on valmis.... palvottavaksi.
Ei ole Herra- sinun Jumalasi merkkinä otsassa ja kädessä.... kun ei tietä kiinnosta edes kenttätyö....
Juuri saan lähteä toimenkuvaan taas toiseen kaupunkiin, sitomaan kenkiä ja ulkoiluttamaan, kun te olette vain täällä vahtaamassa- linkkejänne.
Päivät ovat aika pitkät- jopa lähes kellon ympäri 12 tuntia.... ja saa nähdä tänään, mitä Herra tuo Kristuskasvoisia ihmisiä eteen.... Tänään aamupäivällä kaksi terveyskeskus- käyntiä saa tarjota--- lähimmäisille-
- Anonyymi
Kuka eniten kannattaa tappamista, se fanaattisin.
- Anonyymi
Tai pakko olla.
- Anonyymi
sinun lapsesihan ne siellä torilla puukkojenkanssa heiluu.... katsohan peiliin, oletko kasvattanut ne vauvakasteella kastetut- silmäterinä- vai oletko heidät hyljännyt oman- onnensa nojaan.
Hehän olivat kastettu- Jumalan silmäteriä ja te olette huolimattomia alttareillanne palvelutöissä.
Siksi lapsenne on fanaattisesti puukko taskussa, kun pelkäävät jopa toisiaan, sekä huumeet on IN. koska isät- teissä ei hoida hengellistä tehtäväkuvaa kotonaan.
katsoo vain peiliin,,, ja syytä etsii sieltä
- Anonyymi
Fanaattisin voi myös olla se, joka ei halua tappaa, vaan olla rappiolla.
- Anonyymi
eikös ihmisen luonnetta kerro- vaikka urheilu. Mitä fanatismia sieltä löydät ja pohdi sen kautta kysymystäsi.
Eli pyrkimys- johonkin ja jopa kultaisen uskonto- yleisuskontototuus fanatisoi ihmisen.
Luullaan, että meidän jumala on se IN- ja muitten on kumarrettava ---minun--- pääni mukaan. ts. ollaan hyvän ja pahantiedonpuulla- ominlupineen. - Anonyymi
Tarkoitatko 'fanaattisella' laodikealaisen haaleuden vastakohtaa; Raamattuun uskovaa ja uskostaan rohkeasti todistavaa kristittyä?
- Anonyymi
Amerikkalaiset homostelevat hurmahenget ovat fanaattisimpia. Ruumis ja sielu eksyksissä.
Ritolat kannattaa ottaa kun kohtaa. - Anonyymi
Mihin seurakuntaan fanaatikot kuuluvat ?
- Anonyymi
Missä heidät otetaan vastaan.
Misdä on otollinen maaperä amerikan homoherjoille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä heidät otetaan vastaan.
Misdä on otollinen maaperä amerikan homoherjoille.Oletko muuten homo ja mihin seurakuntaan kuulut ?
- Anonyymi
Fanaattisuus on persoonallisuuden piirre, joka ei liity vain uskontoon. Fanaatikkoja ja kiihkoilijoita löytyy lähes kaikista ihmisyhteisöistä. Jäykän mustavalkoisen ajattelun taustalla on yleensä persoonallisuushäiriö.
Seurakunnat koostuvat erilaisista ihmisistä. Kiihkoilijat sopeutuvat huonosti ympäristöön, jossa joutuvat sietämään erilaisuutta. Monet lähtevät ovet paukkuen ja perustavat omia kuppikuntiaan. Näin syntyy kultteja ja ääriliikkeitä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298