Meidän duunareiden rahoilla pötköttelevät eivätkä tee mitään hyödyllistä. Äänestävät jopa meitä duunareita vihaavia persuja.
Työeläkkeiden maksu stoppiin ja Kelan eläkkeet käyttöön.
Työeläkeloiset ovat pummilla pötköttelijöitä
5
50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi lapsi kulta. Työeläke on ansaittu työnteolla. Joka palkasta on kymmenien vuosien ajan maksettu työeläkemaksua, jolla silloiset työeläkkeellä olevat ovat saaneet eläkkeensä.
Oma eläke on sitten sen mukainen, kuinka paljon on niinä vuosina tienannut, jonka mukaan eläkemaksuakin meni.
Nyt on teidän vuoronne tehdä työtä ja maksaa eläkemaksua, josta meidän työeläkkeemme maksetaan ja teidän eläkkeenne tulee olemaan sen mukainen, kuin mitä olette tienanneet ja eläkemaksua maksaneet.
Neuvokaa se jälkipolvillennekin, että tekevät työtä, että tekin saatte eläkkeenne ansaitusti aikanaan.- Anonyymi
Älä viitsi tuota valhetta levitellä kuin kapinen persu. Tiedät itsekin, ettet ole työeläkkeestä maksanut kuin muutaman prosentin, jos sitäkään.
Fakta: https://www.etk.fi/tutkimus-tilastot-ja-ennusteet/tilastot/tyoelakkeiden-rahoitus/
Pelkät toimintakulut vievät palkansaajilta 400 miljoonaa euroa vuodessa. Siis himmelin ylläpito! Tuo on tuhottava ja siirrettävä eläkkeiden maksaminen Kansaneläkelaitokselle, joka on tarkoitusta varten aikoinaan perustettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi tuota valhetta levitellä kuin kapinen persu. Tiedät itsekin, ettet ole työeläkkeestä maksanut kuin muutaman prosentin, jos sitäkään.
Fakta: https://www.etk.fi/tutkimus-tilastot-ja-ennusteet/tilastot/tyoelakkeiden-rahoitus/
Pelkät toimintakulut vievät palkansaajilta 400 miljoonaa euroa vuodessa. Siis himmelin ylläpito! Tuo on tuhottava ja siirrettävä eläkkeiden maksaminen Kansaneläkelaitokselle, joka on tarkoitusta varten aikoinaan perustettu.Aikanaan sen sitten näet, jos et nyt ymmärrä.
Jos et ole työtä tehnyt työikäisenä, et työeläkettä saa. Ainoastaan pienen kansaeläkkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkät toimintakulut vievät palkansaajilta 400 miljoonaa euroa vuodessa. Siis himmelin ylläpito! Tuo on tuhottava ja siirrettävä eläkkeiden maksaminen Kansaneläkelaitokselle, joka on tarkoitusta varten aikoinaan perustettu.Puhu vain, minä pidän hevosta. Kyllä ainakin pienet työeläkkeet, joihin ei tule kansaneläkettä, on itse ansaittu. Jos ei työeläkemaksuilla, niin työn tuloksella.
Tiedät sitten, kun jäät eläkkeelle. Elintasosi putoaa reilusti, ellet ole kyennyt säästämään.
- Anonyymi
Minä tykkä pötkötä, minä ääni demari, he anta minua pötkötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219