"Kun sähköautojen hinnat ovat tippuneet alas ja samalla huomioidaan sähköauton minimaaliset huoltokustannukset sekä erittäin pienet käyttökustannukset, niin hyväkuntoista käytettyä sähköautoa järkevämpää autohankintaa tuskin onkaan. Sähköautoilu alkaa olla jo realismia lähes kaikille suomalaisille, Poukkula pohtii. "
https://autobild.fi/artikkeli/jopa-sata-kilometria-eurolla--sahkoautolla-ajamisen-edullisuus-yllattaa-6.182.175668.1e8d0d5e1b
"Alkuvuonna olemme myyneet sähköautoja jopa 150 % enemmän kuin edeltävänä vuonna samaan aikaan.
9
102
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo kertoo millainen on tulevaisuus.
- Anonyymi
Sitä eivät aina kaikki usko, mutta niin se on.
- Anonyymi
Ei tulevaisuutta vaan tätä päivää.
- Anonyymi
Aloitus on hyvä osoitus siitä miten Suomessa sähköautojen kauppa vain kasvaa ja kasvaa.
- Anonyymi
Kun kansalle kerrotaan oikeata tietoa niin sähköauot lisääntyvät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kansalle kerrotaan oikeata tietoa niin sähköauot lisääntyvät.
Kuten esimerkiksi, että akuston vaihto voi sitten maksaa 15000-40000€ helposti ?
Kuinkahan moni kansalainen on tästä asiasta tietoinen ???
- Anonyymi
Ja tuo ei muuta sitä tosiasiaa, että sähköautot ovat edelleen ylihinnoiteltuja romuja. Lisäksi nykyautoilla ajaminen on pelkkää helvettiä, koska ne piipittävät jatkuvasti, avustimet tekevät ajamisesta inhottavaa ja pitää käyttää tuota saatanan typerää hiplausnäyttöä. Muutenkin uudet autot ovat täynnä täysin turhia ominaisuuksia, joita ei oikeasti tarvita.
Enkä näe mitään syytä miksi auton pitäisi muuttua liikkuvaksi tietokoneeksi. Vain aivokuolleet idiootit haluavat muuttaa auton liikkuvaksi tietokoneeksi.- AnonyymiUUSI
Halvemmallahan noita uusiakin saa kuin polttomoottoriautoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Halvemmallahan noita uusiakin saa kuin polttomoottoriautoja.
Kuvitteleeko joku voivansa ajaa alle 30000 euron sähköautolla vielä 15 vuoden päästä kuten polttiksella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329