"Vakuutusyhtiö Lähitapiola ei ole suostunut korvaamaan Vastaamon tietomurron uhrien korvausvaatimuksiin liittyviä asianajokuluja. Kyse on ennen kaikkea uhreista, joita edustaa vastaamonuhrit.fi-sivustostaan tunnetut Lakiasiaintoimisto Pajula & Co ja Lakiasiaintoimisto Jenni Raiskio. Kymmenen vuotta olen maksanut oikeusturvavakuutusta. Kun tulee tilanne, jossa oikeasti tarvitsee tätä, niin sitten voidaan tehdä tällä tavoin”, sanoo noin 30-vuotias helsinkiläismies HS:lle. Juristi Jenni Raiskiolla ja tämän yhtiökumppanilla Paula Pajulalla on asiakkainaan noin 5 000 Vastaamo-uhria. Raiskion mukaan Lähitapiola ja sen tytäryhtiö Turva ovat ainoat vakuutusyhtiöt, jotka ovat toimineet näin."
Toivottavasti kauhavalaaset ei oo Lähitapiolan ansas
Lähitapiola haisoo
Anonyymi-ap
5
526
Vastaukset
- Anonyymi
Turva on kommarien yhtiö
- Anonyymi
Lähitapiola auto kasko jos siinä vara auto, antavat pienen kirpun.
- Anonyymi
Kannattaa kilpailuttaa vakuutusyhtiöt.
- Anonyymi
Ajelin kauhavalla ja huomasin Pernaaĺla jonkun rakennuksen, jonka jatolla luki näin tapiola korvaa.
Mua alkas naurattaa. - Anonyymi
"EIKÄ KORVAA,SE ON VUORENVARMA"!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129056Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893630- 202083
- 821290
- 271115
- 751100
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661092Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972