Sanoi, että polttomoottoriautojen kysynnän vähentyessä autoja ei jää varastoon tai niitä ei tarvitse myydä tappiolla. On kuulemma tilanteita, joissa hän ei hyvitä pelkällä polttomoottorilla varustetusta autosta mitään kun niiden varasto on osuutensa täyttänyt.
Hyvä ohje muillekin.
Käytettyjen autojen myyjä kertoi pitävänsä myyntivaraston kuukausittaisia kysyntäosuuksia vastaavana
Anonyymi-ap
3
88
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä keino estää vanhanaikaisista autoista aiheutuvat tappiot.
- Anonyymi
Voithan sinä keksiä näitä idioottimaisia satuja. Tuota autokauppiasta ei ole olemassa.
- Anonyymi
Tottahan kauppias miettii jokaisen kaupan yhteydessä, että se pitää olla hnelle kannattava ja vaihtoautovarastoa ei kannata paisuttaa niin suureksi ettei siitä pääse eroon taloudellisesti järkevällä hinnalla.
Avaaja luulee olevansa kovinkin hyvin perillä kaupan asioista, mutta paljon on vielä opittavaa.
Joku pikku jobbari joutuu ajattelemaan noin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873257
- 622977
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332490- 802293
- 742219
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361883- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201623Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460